ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ

Αρχική ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΠΑΛ (Ομάδα Α - Ομάδα Β) 2013

ΕΙΣΟΔΟΣ

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

Έχουμε 346 επισκέπτες συνδεδεμένους
twitter

 



ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΠΑΛ (Ομάδα Α - Ομάδα Β) 2013

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΠΑΛ (Ομάδα Α - Ομάδα Β) 2013

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού δόθηκε στη δημοσιότητα ο μηχανογραφικό δελτίο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2013 των υποψηφίων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) (Ομάδες Α-Β)

Οι υποψήφιοι, αφού πρώτα προμηθευτούν τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας από το σχολείο, στη συνέχεια μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό δελτίο, είτε μόνοι τους, είτε μέσω του σχολείου τους.

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ (Ομάδα Α) συμπληρώνουν το μηχανογραφικό δελτίο με τις ειδικότητες.

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ (Ομάδα Β) συμπληρώνουν το μηχανογραφικό δελτίο των Γενικών Λυκείων

Για τη διευκόλυνσή σας, μπορείτε να ανακτήσετε το μηχανογραφικό δελτίο και από την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ και συγκεκριμένα από τους παρακάτω συνδέσμους:

Α. ΛΗΨΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2013 (ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑ Α - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)

Α. ΛΗΨΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2013 (ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑ Β)



Παράλληλα οι υποψήφιοι της ομάδας Β των ΕΠΑΛ μπορούν να διευκολυνθούν με τους  παρακάτω συνδέσμους, όπου αναγράφονται οι σχολές ανά επιστημονικό πεδίο:

1ο Επιστημονικό Πεδίο - Ανθρωπιστικές Κοινωνικές Επιστήμες 2013

2ο Επιστημονικό Πεδίο - Θετικές Επιστήμες 2013

3ο Επιστημονικό Πεδίο - Επιστήμες Υγείας

4ο Επιστημονικό Πεδίο - Τεχνολογικές Επιστήμες

5ο Επιστημονικό Πεδίο - Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης

 

 


rssfeed Ενημέρωση μέσω RSS
Εάν θεωρείτε ότι το περιεχόμενο αυτής της σελίδας είναι σημαντικό, και θέλετε να το προτείνετε σε άλλους, τότε....
Email Drucken Favoriten Twitter Facebook Myspace blogger google Yahoo
 

ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - FORUM

  • Δεν υπάρχουν δημοσιεύσεις προς εμφάνιση

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Προσαρμοσμένη αναζήτηση

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Πότε θεωρείτε καλύτερο να διδάσκονται τα μαθήματα κατεύθυνσης στο Λύκειο;