ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ

Αρχική ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 7ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2014

ΕΙΣΟΔΟΣ

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

Έχουμε 636 επισκέπτες συνδεδεμένους
twitter

 



7ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2014

7ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2014

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Διευθυντής: Καθ. Σήφης Μπουζάκης

7ο
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ:

«Ποια γνώση έχει την πιο μεγάλη αξία; ιστορικές-συγκριτικές προσεγγίσεις»

Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών

27-29 Ιουνίου 2014

Το Εργαστήριο Ιστορικού Αρχείου Νεοελληνικής και Διεθνούς Εκπαίδευσης διοργανώνει το 7ο Συνέδριο Ιστορίας Εκπαίδευσης από 27-30 Ιουνίου 2014 στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών με θέμα: «Ποια γνώση έχει την πιο μεγάλη αξία; ιστορικές-συγκριτικές προσεγγίσεις».

Στο παραπάνω συνέδριο θα γίνουν δεκτές ανακοινώσεις που αφορούν στη σχολική και ακαδημαϊκή γνώση. Οι ανακοινώσεις θα ταξινομηθούν σε ιστορικές και συγκριτικές προσεγγίσεις στους παρακάτω ενδεικτικούς θεματικούς άξονες:

• Θεωρητικά και μεθοδολογικά πλαίσια της σχολικής γνώσης

• Η σχολική γνώση στην εποχή της παγκοσμιοποίησης

• Αναλυτικά προγράμματα/σχολικά βιβλία διαφόρων ιστορικών περιόδων και βαθμίδων:
α. Προσχολικής Αγωγής
β. Δημοτικής Εκπαίδευσης
γ. Γυμνασίου – Λυκείου
δ. Τ.Ε.Ε. – ΕΠΑΛ
ε. Ι.Ε.Κ.

• Αναλυτικά προγράμματα / βιβλία στη γυναικεία εκπαίδευση

• Προγράμματα Σπουδών σε ΑΕΙ – ΑΤΕΙ (Σχολών – Τμημάτων)

• Πανεπιστημιακά συγγράμματα

• Αναλυτικά προγράμματα – σχολικά βιβλία για συγκεκριμένα μαθήματα, π.χ.,
α. Γλώσσα
δ. Ιστορία
ε. Θρησκευτικά κ.ά.

• Συγκρούσεις – αντιδράσεις για προγράμματα / βιβλία

• Προγράμματα Σπουδών εκπαίδευσης / επιμόρφωσης / μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών

• Βιβλία – προγράμματα για την ελληνική ομογένεια

• Διαπολιτισμικά/Πολυπολιτισμικά Πολυγλωσσικά προγράμματα

• Γλωσσικές μειονότητες και σχολικά εγχειρίδια / προγράμματα

• Τύπος (τοπικός, αθηναϊκός, συνδικαλιστικός) και σχολική γνώση

• Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και σχολική γνώση

• Ιδεολογικοπολιτικά / γλωσσικά / παιδαγωγικά ρεύματα στην Ελλάδα και σχολική γνώση

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο παραπάνω Συνέδριο με ανακοίνωση (διάρκειας 15 λεπτών) παρακαλούνται να συμπληρώσουν το συνημμένο έντυπο και να μας το αποστείλουν μαζί με σύντομη περίληψη 10-15 γραμμών (με τα βασικά ερωτήματα, τη μεθοδολογία, τη θεωρία κ.λπ.) μέχρι 31-01-2014.

Κάθε εισηγητής θα συμμετέχει με μια μόνο ανακοίνωση και σε δεύτερη ως δεύτερος ή τρίτος εισηγητής.

Δεν επιτρέπεται ανακοίνωση με πάνω από τρεις εισηγητές.

Αν κάποιος/α συνάδελφος θέλει να οργανώσει ένα συμπόσιο με «δική του» ομάδα, εισηγητών παρακαλώ να μας ενημερώσει.

Οι ανακοινώσεις θα αξιολογηθούν από επιστημονική επιτροπή με βάση τις περιλήψεις και οι εισηγητές θα ενημερωθούν μέχρι τέλος Μαρτίου 2014.

Μέχρι τα τέλη Μάη θα αναρτηθεί το πρόγραμμα στην ιστοσελίδα μας www.eriande.elemedu.upatras.gr

Email επικοινωνιας με την Γραμματεία του Συνεδρίου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ο Διευθυντής του Εργαστηρίου

Καθηγητής Σήφης Μπουζάκης


rssfeed Ενημέρωση μέσω RSS
Εάν θεωρείτε ότι το περιεχόμενο αυτής της σελίδας είναι σημαντικό, και θέλετε να το προτείνετε σε άλλους, τότε....
Email Drucken Favoriten Twitter Facebook Myspace blogger google Yahoo
 
Διαφήμιση

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Προσαρμοσμένη αναζήτηση

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Πότε θεωρείτε καλύτερο να διδάσκονται τα μαθήματα κατεύθυνσης στο Λύκειο;