ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ

Αρχική ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ Ωράριο - Αναθέσεις ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΟΔΗΓΙΕΣ

ΕΙΣΟΔΟΣ

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

Έχουμε 156 επισκέπτες συνδεδεμένους
twitter

 



ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΟΔΗΓΙΕΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ

Αρ.πρωτ.82154/Γ2/11-08-2006/ΥΠΕΠΘ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΘΕΜΑΤΩΝ Ν ΣΠΟΥΔΩΝ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
TΜΗΜΑ Δ΄
Τηλέφωνο: 210 3233051
FAX: 210 3231763

Με την με αριθμ. πρωτ. 69598/Γ2/10-07-2006 Υ.Α. (ΦΕΚ 1050 Β΄) ρυθμίζονται οι αναθέσεις μαθημάτων του Γυμνασίου και του Ενιαίου Λυκείου στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Με την παρούσα εγκύκλιο παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή της ανωτέρω απόφασης:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

1. Η σύνταξη των πινάκων αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γυμνασίου και του Ενιαίου Λυκείου και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών έγινε με σκοπό την άρτια διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία και το σωστότερο υπολογισμό των κενών για μεταθέσεις, τοποθετήσεις και διορισμό εκπαιδευτικών.

2. Τα κενά για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών υπολογίζονται καταρχήν από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης. Όμως, σε διαθέσιμα κενά μπορούν να μετατεθούν εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων του ίδιου κλάδου ή εκπαιδευτικοί συναφών ειδικοτήτων, εφόσον είναι δυνατή η κάλυψη του υποχρεωτικού τους ωραρίου με μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης.
Κατά την εφαρμογή της οδηγίας δεν μπορούν να προκύψουν διαθέσιμα κενά, εφόσον στο σχολείο υπηρετούν εκπαιδευτικοί που καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης.

3. Τα κενά για το διορισμό εκπαιδευτικών υπολογίζονται αποκλειστικά από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης, ύστερα από τη ρύθμιση των υπεραριθμιών και χωρίς να θίγονται οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν οργανικές θέσεις με οποιοδήποτε προηγούμενο καθεστώς.

4. Σε καμιά περίπτωση δεν προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί συναφών προς το μάθημα ειδικοτήτων ή εκπαιδευτικοί που μπορούν ή επιβάλλεται για τη λειτουργία του σχολείου να διδάξουν το μάθημα και δεν συμπληρώνουν ωράριο, ανεξάρτητα από το αν αυτό το μάθημα συμπεριλαμβάνεται ή όχι στην ομάδα μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης της ειδικότητάς τους.

5. Σε καμιά περίπτωση δεν δίνεται υπερωρία αν υπάρχει μόνιμος εκπαιδευτικός με ελλιπές ωράριο, ο οποίος μπορεί να διδάξει το μάθημα σε συνδυασμό και με την οδηγία 4.

6. Όταν μόνιμοι εκπαιδευτικοί έχουν και άλλο πτυχίο επιπλέον του τυπικού προσόντος διορισμού ή μετάταξης (συμπεριλαμβανομένου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου), μπορούν να διδάξουν, για συμπλήρωση ωραρίου μαθήματα της ειδικότητας του δεύτερου πτυχίου με την προϋπόθεση ότι έχει καλυφθεί και με μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης το ωράριο όλων των άλλων υπηρετούντων εκπαιδευτικών.

7. Οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ12.10 διδάσκουν σε δεύτερη (Β΄) ανάθεση το μάθημα "Χημεία" του Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου, εφόσον δεν συμπληρώνουν ωράριο με μαθήματα της ειδικότητάς τους.

8. Η σειρά κατάταξης των μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης δεν υποδηλώνει καμιά προτεραιότητα.
Σε περίπτωση συνυπηρέτησης εκπαιδευτικών, για τους οποίους προβλέπεται διδασκαλία μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, τότε, με γνώμονα την παροχή της καλύτερης εκπαίδευσης, προς όφελος του μαθητή, προτεραιότητα έχει ο εκπαιδευτικός με γνωστικό αντικείμενο πλησιέστερο στην ύλη του μαθήματος. Για το θέμα αυτό αποφαίνεται ο σύλλογος εκπαιδευτικών του σχολείου χωρίς να διαταράσσονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη σχολική μονάδα.
Ειδικότερα :

α) Το μάθημα «Κοινωνιολογία» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ13, ΠΕ09, ΠΕ02.
β) Το μάθημα «Χημεία» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ04.03, ΠΕ04.05, ΠΕ04.04, ΠΕ04.01.
γ) Το μάθημα «Φυσική» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ12.10, ΠΕ04.03, ΠΕ04.02, ΠΕ04.05, ΠΕ04.04, ΠΕ03.

9. Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (Α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών.

10. Για να καλύπτονται ορθά και επαρκώς οι ανάγκες διδασκαλίας, αφενός του μαθήματος «Τεχνολογία» στο Ενιαίο Λύκειο και αφετέρου του κλάδου «Τεχνολογία» του μαθήματος «Πληροφορική-Τεχνολογία» στο Γυμνάσιο, θα πρέπει τα κενά να υπολογίζονται χωριστά για το κάθε μάθημα.

11. Κατά την κατανομή των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο στην περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου στο σχολείο του.

12. Για την εφαρμογή των οδηγιών αυτών, μόνιμοι εκπαιδευτικοί θεωρούνται και οι υπηρετούντες με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, καθώς και οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι.

13. Οι ανωτέρω ρυθμίσεις έχουν εφαρμογή σε όλες ανεξαρτήτως τις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια). Προηγούμενες εγκύκλιοι που ρυθμίζουν σχετικά θέματα, καταργούνται.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Καθ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ


rssfeed Ενημέρωση μέσω RSS
Εάν θεωρείτε ότι το περιεχόμενο αυτής της σελίδας είναι σημαντικό, και θέλετε να το προτείνετε σε άλλους, τότε....
Email Drucken Favoriten Twitter Facebook Myspace blogger google Yahoo
 

ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - FORUM

  • Δεν υπάρχουν δημοσιεύσεις προς εμφάνιση

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Προσαρμοσμένη αναζήτηση

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Πότε θεωρείτε καλύτερο να διδάσκονται τα μαθήματα κατεύθυνσης στο Λύκειο;