ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2013

Αρ.Πρωτ.9550/29-07-2013/ΥΠΑΙΘ

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΜΟΝΑΔΑ B1
Πληροφορίες : Μαρία Φαϊτάκη
Γιάννης Αλτάνης
Τηλέφωνο : 210 344 3324
210 344 2129
Email : mfaitaki(ΑΤ)minedu.gov.gr
galtanis(ΑΤ)minedu.gov.gr
Fax : 210-344 2153

Πράξη «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3, - Οριζόντια Πράξη, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», η οποία συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους.

Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης των προτάσεων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του θεσμού της «Αριστείας», το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ευχαριστεί θερμά όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετείχαν ενεργά στην Πράξη, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι μπορούν να αναδείξουν βέλτιστες εκπαιδευτικές πρακτικές μέσα από την έρευνα και την καινοτομία.

Ο Θεσμός, κατά το έτος εφαρμογής 2012-2013, σημείωσε μεγάλη επιτυχία για 4η συνεχόμενη χρονιά, αφού κατατέθηκαν 1.035 έργα, έναντι των 470 που είχαν κατατεθεί το προηγούμενο έτος εφαρμογής του θεσμού, από 1.850 εκπαιδευτικούς, ενώ ο πληροφοριακός κόμβος (http://excellence.sch.gr) δέχτηκε περισσότερες από 250.000 επισκέψεις φτάνοντας συνολικά τις 674.600.

Η κατανομή της αξιολόγησης των υποβληθέντων έργων έγινε λαμβάνοντας υπόψη το θεματικό πεδίο ανά ειδικότητα και η αξιολόγησή τους ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια μη αμειβόμενης Επιστημονικής Επιτροπής, αποτελούμενης από 654 μέλη.

Η διαδικασία αξιολόγησης προέβλεπε διπλή ανώνυμη κρίση και βαθμολόγηση, ενώ η τελική βαθμολογία κάθε έργου προέκυψε από το άθροισμα της βαθμολογίας των 2 κριτών. Κάθε κριτής μπορούσε να βαθμολογήσει ένα έργο από 18 μέχρι 180 μονάδες, στηριζόμενος σε συγκεκριμένα κριτήρια και προδιαγραφές, οι οποίες είχαν γνωστοποιηθεί παράλληλα με το χρόνο υποβολής των προτάσεων. Στις περιπτώσεις που η διαφορά ανάμεσα στους δύο κριτές ήταν μεγαλύτερη των 60 μονάδων, υπήρξε επαναξιολόγηση των έργων από 3ο κριτή αντίστοιχης ειδικότητας. Η τελική βαθμολογία των έργων αυτών προέκυψε από το άθροισμα των δύο αξιολογήσεων με τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Η τελική κατάταξη των έργων προέκυψε από τη συνολική βαθμολογία ανά έργο, ανεξαρτήτως ειδικότητας ή θεματικού πεδίου.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν τη βαθμολογία του έργου τους, καθώς και τα σχόλια της αξιολόγησης, με επιτυχή σύνδεση στο πληροφοριακό σύστημα της Αριστείας. Επίσης, στην αρχική σελίδα του συστήματος έχει αναρτηθεί η λίστα των έργων, ταξινομημένη με βάση τα αποτελέσματα της βαθμολογίας τους. Από τη λίστα αυτή θα βραβευθούν τα 105 έργα (λόγω ισοβαθμίας με το 100ο).

Για την ολοκλήρωση της προσπάθειας οφείλεται ένα μεγάλο ευχαριστώ, όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σ’ αυτήν, αλλά και στα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής αξιολόγησης που υποστήριξε το Θεσμό και έκρινε τα έργα που υποβλήθηκαν.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ

Λήψη του καταλόγου με τα 100 έργα και τους εκπαιδευτικούς που βραβεύθηκαν

 


Valid Valid XHTML 1.0 Transitional and Valid CSS!
Όροι Χρήσης - Επικοινωνία - Sitemap