edu.klimaka.gr

Διαδικασίες - Κριτήρια Απόσπασης Εκπαιδευτικών στο Εξωτερικό

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Δημοσιευμένο στο ΦΕΚ 2687/2020

Αριθμ. 83046/Η2
Καθορισμός διαδικασίας απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, ειδικότερων προσόντων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής τους για τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα και Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού (Τ.Ε.Γ.) της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016 «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» (Α’ 159), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Τις διατάξεις των άρθρων 24 έως 32 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α’ 111).
3. Τις διατάξεις του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: Οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133).
4. Το π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» (Α’ 31), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
5. Το π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 119).
6. Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121).
7. Το π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α’ 123).
8. Την υπ’ αρ. 112732/Α7/11.7.2019 υπουργική απόφαση «Συντομογραφία τίτλου Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» (Β’ 3030).
9. Τις διατάξεις της υπ’ αρ. 2/20801/0022/14-3-2012 (Β’ 807) κοινής υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. 2/12870/ΔΕΠ/29-3-2016 κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών και Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία καταβολής του ειδικού επιμισθίου αποσπασμένων συντονιστών, εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο εξωτερικό και καθορισμός αυτού σε ευρώ» (Β’ 1740).
10. Την υπ’ αρ. Φ.1/Γ/298/78335/B1/22-6-2020 εισήγηση του άρθρου 24 του ν. 4270/2014, της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με την οποία δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Τακτικού Προϋπολογισμού του Υ.ΠΑΙ.Θ.,

αποφασίζουμε:

Καθορίζουμε τη διαδικασία απόσπασης εκπαιδευτικών στις εκπαιδευτικές μονάδες του εξωτερικού, των εκπαιδευτικών μονάδων των περιπτώσεων α’ και β’, πλην της περίπτ. γγ’, του άρθρου 3 του ν. 4415/2016, τα ειδικότερα προσόντα, τα κριτήρια απόσπασης, το όργανο επιλογής, τις περιπτώσεις απόσπασης εκπαιδευτικών με τακτικές αποδοχές και ειδικό επιμίσθιο, καθώς και παρατάσεις μόνο με τις τακτικές αποδοχές και χωρίς επιμίσθιο.

Άρθρο 1
Διαδικασία υποβολής και εξέτασης αιτήσεων

1. Με πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) και κοινοποιείται στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καλούνται οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής, οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου και τους όρους της παρούσας, να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής για απόσπαση στο εξωτερικό.

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος καθορίζεται ο τρόπος και ο χρόνος υποβολής των αιτήσεων, οι οποίες υποβάλλονται στη Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Ευρωπαϊκών και Μειονοτικών Σχολείων (ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ε.Μ.Σ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ., σε αποκλειστική προθεσμία η οποία ορίζεται με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της προηγούμενης παραγράφου, στην οποία αναφέρονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τα οποία συνοδεύουν την αίτηση του υποψηφίου.

2. Οι υποψήφιοι διατηρούν το δικαίωμα ανάκλησης της αίτησης κατά τη διαδικασία ελέγχου των δικαιολογητικών από την Επιτροπή του άρθρου 4 πριν την κύρωση των αξιολογικών πινάκων.
Εκπαιδευτικοί που υποβάλλουν αίτηση ανάκλησης μετά την κύρωση των τελικών αξιολογικών πινάκων, καθώς και όσοι δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία στη χώρα απόσπασης μετά την έκδοση της απόφασης απόσπασής τους, διαγράφονται από τους πίνακες για όλες τις επιλογές τους και αποκλείονται από κάθε διαδικασία απόσπασης στο εξωτερικό εντός του ίδιου έτους, καθώς και από το δικαίωμα υποβολής αίτησης για απόσπαση στο εξωτερικό για τα δύο (2) επόμενα σχολικά έτη.

3. Η αίτηση του ενδιαφερόμενου επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75) και η ανακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων επισύρει αποκλεισμό του υποψηφίου από τη διαδικασία επιλογής της παρούσας, πέραν των προβλεπόμενων πειθαρχικών και ποινικών κυρώσεων.

Άρθρο 2
Κωλύματα απόσπασης

Δεν δικαιούνται να υποβάλουν αίτηση:

α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι, κατά το παρελθόν, είχαν αποσπαστεί στο εξωτερικό και η απόσπασή τους διακόπηκε λόγω πλημμελούς άσκησης των καθηκόντων τους ή ανεπάρκειας στην άσκηση αυτών ή αδυναμίας ανταπόκρισης στα ειδικά καθήκοντά τους, καθώς και λόγω επανειλημμένης και αδικαιολόγητης ή μακράς απουσίας από τα καθήκοντά τους, όπως προβλέπεται στις περ. α’ και β’ της παρ. 11 του άρθρου 16 του ν. 4415/2016,

β) Εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν καταδικαστεί σε οποιαδήποτε ποινή για πράξεις ή παραλείψεις που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα ή έχουν τιμωρηθεί με οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή, για την οποία δεν παρήλθε ο χρόνος παραγραφής της ή εκκρεμεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε) σε βάρος τους.

γ) Εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει το χρόνο απόσπασής τους στα Ευρωπαϊκά Σχολεία.

δ) Εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν ή έχουν συμπληρώσει έξι (6) συνολικά έτη απόσπασης καθώς δικαιούνται να υποβάλουν μόνον αίτηση κατ’ εξαίρεση παράτασης της απόσπασής τους.

ε) Εκπαιδευτικοί, των οποίων η απόσπαση είχε διακοπεί, «οικεία βουλήσει», και δεν παρήλθε διετία μετά το έτος διακοπής της απόσπασης, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 13 του άρθρου 16 του ν. 4415/2016, όπως ισχύει.

στ) Εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση ανάκλησης μετά την κύρωση των τελικών αξιολογικών πινάκων, καθώς και όσοι δεν ανέλαβαν υπηρεσία στη χώρα απόσπασης μετά την έκδοση της απόφασης απόσπασής τους και δεν παρήλθε διετία μετά το έτος υποβολής της αίτησης ανάκλησης της αίτησης απόσπασης ή της απόφασης απόσπασής τους.

ζ) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι συμπλήρωσαν τριετή απόσπαση στο εξωτερικό με επιμίσθιο, καθώς δικαιούνται να υποβάλουν μόνο αίτηση παράτασης της απόσπασής τους.

η) Κατ’ εφαρμογή της υπ’ αρ. 2/12870/ΔΕΠ/29-3-2016 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 1740), σε ό, τι αφορά τους υποψήφιους προς απόσπαση εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης Μονάχου-Νυρεμβέργης (Δημοτικά και Γυμνάσια), πλην του Γραφείου Στουτγάρδης ορίζεται ότι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αποσπάστηκαν αρχικά χωρίς το ειδικό επιμίσθιο και έχουν συμπληρώσει τριετή υπηρεσία τοποθέτησης σε επιχορηγούμενα από τη βαυαρική τοπική κυβέρνηση σχολεία, δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης με το καθεστώς λήψης του ειδικού επιμισθίου. Διευκρινίζεται, επίσης, ότι όσοι έχουν υπηρετήσει για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός τριετίας χωρίς επιμίσθιο, αλλά με ταυτόχρονη λήψη βαυαρικής επιχορήγησης, δεν δικαιούνται να υποβάλουν νέα αίτηση απόσπασης, αλλά αίτηση παράτασης αυτής.

Άρθρο 3
Προσόντα - Μοριοδότηση

1. Υποψήφιοι για απόσπαση στο εξωτερικό, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4415/2016, όπως ισχύει, είναι δημόσιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής, οι οποίοι:

  1. έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας, από τα οποία τρία (3) έτη διδακτική υπηρεσία σε σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μετά το ΦΕΚ διορισμού και
  2. έχουν πιστοποιημένη καλή γνώση (Β2/Β2) της γλώσσας της χώρας στην οποία αποσπώνται ή εναλλακτικά μιας από τις γλώσσες αγγλική, γαλλική ή γερμανική, όταν αυτή δεν είναι η γλώσσα της χώρας απόσπασής τους.

Για τις περιπτώσεις που απαιτείται διδασκαλία σε δύο γλώσσες, o υποψήφιος πρέπει να έχει πολύ καλή γνώση (Γ1/C1) της γλώσσας της χώρας υποδοχής.

2. Τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας, που αποδεικνύουν την άριστη (Γ2/C2), την πολύ καλή (Γ1/C1) και την καλή (B2/B2) γνώση της ξένης γλώσσας, όπως προβλέπονται στο άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 «Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημοσίου τομέα» (Α’ 39), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και ορίζονται στο Παράρτημα Γλωσσομάθειας, το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, υποβάλλονται από τον υποψήφιο.

3. Η μοριοδότηση γίνεται ως εξής:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΟΡΙΑ
Α. ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ:  
α. Διδακτορική διατριβή/διδακτορικό δίπλωμα 50 μόρια
β. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών 25 μόρια
γ. Δεύτερο Μεταπτυχιακό 15 μόρια
δ. Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ 15 μόρια
Β. ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ  
α. Άριστη γνώση (Γ2/C2) της γλώσσας της χώρας υποδοχής 50 μόρια
β. Πολύ καλή γνώση (Γ1/C1) της γλώσσας της χώρας υποδοχής 30 μόρια
Γ. ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ  
α. Άριστη γνώση (Γ2/C2) της αγγλικής,
γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας
30 μόρια
β. Πολύ καλή γνώση (Γ1/C1) της αγγλικής, γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας 20 μόρια
Δ. ΛΟΙΠΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας  
1. Άριστη γνώση 30 μόρια
2. Πολύ καλή γνώση 20 μόρια
3. Καλή γνώση 10 μόρια

Το προαπαιτούμενο επίπεδο καλής γνώσης (Β2) βασικής ή εναλλακτικής γλώσσας, που εξασφαλίζει τη συμμετοχή του υποψήφιου εκπαιδευτικού στη διαδικασία επιλογής, δεν μοριοδοτείται.

Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ ή Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

4. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, ανά πίνακα, στη συνολική βαθμολογία, για την απόσπαση προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που υπερέχουν κατά κριτήριο, εάν αυτά συντρέχουν με την εξής σειρά:

α) η σειρά προτίμησης της συγκεκριμένης χώρας,
β) το επίπεδο γλωσσομάθειας,
γ) σε χηρεία με παιδιά,
δ) μονογονεϊκή οικογένεια,
ε) σε διάζευξη, με παιδιά υπό την επιμέλεια του εκπαιδευτικού,
στ) αριθμός τέκνων,
ζ) γνώση τρίτης ξένης γλώσσας:
 1. Άριστη γνώση
 2. Πολύ καλή γνώση
 3. Καλή γνώση και
η) συνολική υπηρεσία από ΦΕΚ διορισμού.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.

Άρθρο 4
Επιτροπή επιλογής

1. Η επιλογή των υποψηφίων για απόσπαση εκπαιδευτικών στο εξωτερικό διενεργείται από Επιτροπή Επιλογής των υποψηφίων η οποία συγκροτείται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η σύνθεση της οποίας έχει ως ακολούθως:

  1. Ένα μέλος Δ.Ε.Π. οποιασδήποτε βαθμίδας Α.Ε.Ι. ή Σύμβουλος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως Πρόεδρος.
  2. Ο Προϊστάμενος της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ε.Μ.Σ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με αναπληρωτή Προϊστάμενο άλλης Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συναφούς αντικειμένου, ως μέλος.
  3. Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Γ’ της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ε.Μ.Σ., με αναπληρωτή του τον Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ε.Μ.Σ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως μέλος.
  4. Δύο (2) Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα), οι οποίοι προτείνονται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, ως μέλη.
  5. Ένας (1) εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ και ένας (1) της ΔΟΕ, οι οποίοι προτείνονται από το Διοικητικό Συμβούλιο της οικείας Ομοσπονδίας, ως μέλη.

Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο Γραμματέας και δύο (2) βοηθοί γραμματείς από τους διοικητικούς υπαλλήλους ή εκπαιδευτικούς αποσπασμένους στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο αναπληρωτής του Προέδρου, των μελών και της Γραμματείας.

2. Η θητεία της Επιτροπής είναι ετήσια, παρατείνεται δε αυτή αυτοδικαίως μέχρι τη συγκρότηση νέας Επιτροπής Επιλογής.

3. Όσοι μετέχουν με οποιαδήποτε ιδιότητα στο έργο της Επιτροπής υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχουν σύζυγο ή συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο για απόσπαση εκπαιδευτικό.

4. Έργο της Επιτροπής είναι ο έλεγχος των αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων για απόσπαση, η απόρριψη των αιτήσεων που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου και τους όρους της παρούσας, η εξέταση των ενστάσεων και η σύνταξη πινάκων επιλογής κατά φθίνουσα σειρά, κατά χώρα και κλάδο.

Άρθρο 5
Κατάρτιση πινάκων - Ενστάσεις - Κύρωση πινάκων

1. Οι υποψήφιοι, προς απόσπαση, εκπαιδευτικοί κατατάσσονται σε δύο (2) αξιολογικούς πίνακες επιλογής, κατά χώρα και κλάδο. Ο βασικός αξιολογικός πίνακας καταρτίζεται με γνώμονα το επίπεδο γνώσης της ξένης γλώσσας της χώρας απόσπασης. Ο εναλλακτικός αξιολογικός πίνακας συντάσσεται με κριτήριο τη γνώση της αγγλικής, της γαλλικής ή της γερμανικής γλώσσας, όταν αυτή δεν είναι η γλώσσα της χώρας απόσπασης. Οι προσωρινοί αυτοί πίνακες αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

2. Κατά των πινάκων αυτών, σε αποκλειστική προθεσμία τριών (3) εργάσιμων ημερών από την επομένη της ανάρτησής τους στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ., υποβάλλονται ηλεκτρονικά τυχόν ενστάσεις των υποψηφίων, οι οποίες τίθενται ενώπιον της Επιτροπής Επιλογής.

3. Μετά την εξέταση των ενστάσεων, συντάσσονται αξιολογικοί πίνακες κατά φθίνουσα σειρά κατάταξης οι οποίοι κυρώνονται από το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Μετά την κύρωσή τους αναρτώνται στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και ισχύουν για το εκάστοτε σχολικό έτος.

Άρθρο 6
Επιλογή των προς απόσπαση εκπαιδευτικών

1. Πρώτα εξετάζονται οι αιτήσεις παράτασης απόσπασης εκπαιδευτικών των περιπτώσεων:

  1. παράτασης απόσπασης για συμπλήρωση τριετίας,
  2. παράτασης απόσπασης για συμπλήρωση πενταετίας,
  3. παράταση έκτου (6ου) έτους απόσπασης,
  4. αποσπάσεις για λόγους συνυπηρέτησης της παρ. 10 του άρθρου 16 του ν. 4415/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  5. παράτασης απόσπασης της παρ. 1 του άρθρου 26  του ν. 4415/2016.

2. Στη συνέχεια αποσπώνται οι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στον βασικό πίνακα επιλογής εκάστης χώρας, σύμφωνα με τη σειρά κατάταξής τους και βάσει της σειράς προτίμησης χωρών στην αρχική τους αίτηση.

3. Σε περίπτωση εξάντλησης του αριθμού των προς απόσπαση εκπαιδευτικών του βασικού πίνακα συγκεκριμένων ειδικοτήτων μιας χώρας, τα εναπομένοντα κενά καλύπτονται από εκπαιδευτικούς, οι οποίοι περιλαμβάνονται στον εναλλακτικό πίνακα της χώρας σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2.

4. Σε περίπτωση εξάντλησης των ανωτέρω δύο (2) πινάκων, τα υφιστάμενα κενά καλύπτονται από τρίτο πίνακα ο οποίος συμπεριλαμβάνει εκπαιδευτικούς που δηλώνουν άλλη χώρα απόσπασης σε ήπειρο της επιλογής τους, με βάση το σύνολο των μορίων τους και την προϋπόθεση πιστοποιημένης γνώσης της αγγλικής, της γερμανικής ή της γαλλικής γλώσσας.

5. Κατ’ εξαίρεση, η επιλογή των εκπαιδευτικών για απόσπαση ή παράταση απόσπασης σε εκπαιδευτικές μονάδες χωρών αρμοδιότητας των Συντονιστικών Γραφείων Εκπαίδευσης (Σ.Γ.Ε.) Κωνσταντινούπολης, Κορυτσάς και Γιοχάνεσμπουργκ μπορεί να γίνεται ανεξάρτητα από τη σειρά κατάταξης των εκπαιδευτικών στον αξιολογικό πίνακα, σύμφωνα με κοινωνικά κριτήρια (π.χ. αριθμός τέκνων) και ανάλογα με τις εκάστοτε ισχύουσες ειδικές συνθήκες και εκπαιδευτικές ανάγκες που επικρατούν ή προκύπτουν. Επιπλέον, είναι δυνατό να αποσπώνται στα Σ.Γ.Ε. αυτά και εκπαιδευτικοί εκτός αξιολογικού πίνακα.

6. Ακολούθως, εξετάζονται οι προβλεπόμενες στις διατάξεις της περ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 16 του ν. 4415/2016, κατ’ εξαίρεση, αιτήσεις παράτασης απόσπασης εκπαιδευτικών πέραν της εξαετίας.

7. Εάν εξακολουθούν να υφίστανται κενές θέσεις σε συγκεκριμένες περιοχές μετά τις ως άνω διαδικασίες, μπορεί να εκδοθεί συμπληρωματική πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος. Στην περίπτωση αυτή οι συμπληρωματικοί πίνακες που θα συνταχθούν, δεν επηρεάζουν και δεν ακυρώνουν τους αρχικούς αξιολογικούς πίνακες για το ίδιο σχολικό έτος.

8. Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης των τυχόν υφιστάμενων κενών, μετά τις ως άνω διαδικασίες, καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί της αντίστοιχης ειδικότητας που συμπεριλαμβάνονται στους αξιολογικούς πίνακες, βασικό, εναλλακτικό ή τον πίνακα ηπείρων που συντάσσεται σύμφωνα με την ως άνω παρ. 4 και μετά την έκδοση συμπληρωματικής πρόσκλησης, κατά περίπτωση, με την προϋπόθεση γνώσης της αγγλικής, της γερμανικής ή της γαλλικής γλώσσας, ανεξαρτήτως των προτιμήσεων βάσει των οποίων κατατάχθηκαν, προκειμένου να δηλώσουν εάν επιθυμούν την απόσπασή τους στο υπάρχον κενό ειδικότητας. Σε περίπτωση περισσότερων υποψηφίων, επιλέγεται ο εκπαιδευτικός με τα περισσότερα μόρια. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η απόσπαση γίνεται με συνεκτίμηση της οικογενειακής κατάσταση με προτεραιότητα:
α) σε χηρεία με παιδιά και
β) μονογονεϊκή οικογένεια.

9. Μετά την ολοκλήρωση των ανωτέρω διαδικασιών, εφόσον οι ανάγκες είναι επιτακτικές και δεν καθίσταται δυνατή η κάλυψη των κενών, κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατή η απόσπαση εκπαιδευτικών που έχουν διανύσει το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα απόσπασης, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, έπειτα από ειδική πρόσκληση που εκδίδεται. Οι αιτήσεις απόσπασης αυτές εξετάζονται βάσει της διαδικασίας και των κριτηρίων απόσπασης που εκάστοτε ισχύουν.
Εκπαιδευτικοί που αποσπώνται με τη διαδικασία αυτή δεν δικαιούνται κανένα είδος επιμισθίου και εξόδων μετάβασης και επιστροφής.

Άρθρο 7
Διαδικασία απόσπασης - τοποθέτησης

1. Οι εκπαιδευτικοί αποσπώνται για τρία (3) σχολικά έτη και τίθενται στη διάθεση των Συντονιστών Εκπαίδευσης ή των Διπλωματικών ή Προξενικών Αρχών, όπου ελλείπουν Συντονιστές, για την τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες της χώρας απόσπασης.
Η τοποθέτηση και μετακίνηση των αποσπώμενων εκπαιδευτικών γίνεται με απόφαση του συντονιστή εκπαίδευσης εντός της περιοχής ευθύνης του. Αν δεν καθίσταται δυνατή η συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών, που έχουν αποσπαστεί βάσει της παρούσης σε σχολικές μονάδες των περ. α’ και β’ του άρθρου 3 του ν. 4415/2016, όπως ισχύει, μπορούν να συμπληρώνουν ωράριο και σε εκπαιδευτικές μονάδες της περίπτωσης δ’ του ίδιου άρθρου.

2. Ο Συντονιστής Εκπαίδευσης Εξωτερικού μπορεί να τοποθετεί τους εκπαιδευτικούς και σε άλλη πλησιέστερη εκπαιδευτική μονάδα για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών και τη συμπλήρωση διδακτικού ωραρίου.

3. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι απασχολούνται σε Τ.Ε.Γ. και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο, εξαιτίας της απόστασης των δομών ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης μεταξύ τους ή εξαιτίας απρόβλεπτης μείωσης των μαθητών, μπορούν να απασχολούνται σε καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης του Συντονιστικού Γραφείου στο οποίο υπάγονται, μέχρι και τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, έπειτα από αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Συντονιστή.

4. Αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί μπορούν να τοποθετούνται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στα Γραφεία Συντονιστών Εκπαίδευσης, σε εξαιρετικές περιπτώσεις που αιτιολογούνται ειδικά με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υ.ΠΑΙ.Θ., έπειτα από εισήγηση του αρμόδιου Συντονιστή Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Ευρωπαϊκών και Μειονοτικών Σχολείων.

5. Αν όμως, λόγω αντικειμενικών συνθηκών, ο εκπαιδευτικός πλεονάζει και δεν υπάρχει άλλη θέση να μετακινηθεί/τοποθετηθεί, διακόπτεται η απόσπασή του.

6. Εκπαιδευτικοί, των οποίων η απόσπαση ή η παράτασή της διακόπτεται, με αίτησή του «οικεία βουλήσει», αποκλείονται από κάθε διαδικασία απόσπασης στο εξωτερικό, βάσει της παρούσης υπουργικής απόφασης, εντός του ίδιου έτους, καθώς και από το δικαίωμα υποβολής αίτησης για απόσπαση στο εξωτερικό για τα δύο (2) επόμενα σχολικά έτη.

7. Για τις περιοχές που απαιτείται η έκδοση άδειας διαμονής για εργασία, οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται παραμένουν στην υπηρεσία στην ημεδαπή, όπου ανήκουν, μέχρι την έκδοση άδειας εργασίας (visa) για τις περιοχές αυτές. Σε περίπτωση διακοπής της άδειας εργασίας τους (visa) από τις ξένες αρχές, διακόπτεται άμεσα και η απόσπαση των εκπαιδευτικών, ενώ σε περίπτωση λήξης της και μη ανανέωσής της εντός εύλογου χρονικού διαστήματος παραμένουν στην υπηρεσία τους μέχρι την επανέκδοση της visa.

Άρθρο 8
Διάρκεια απόσπασης

Α. Απόσπαση εκπαιδευτικών

1. Η απόσπαση των δημοσίων εκπαιδευτικών σε εκπαιδευτικές μονάδες του εξωτερικού με τακτικές αποδοχές στην Ελλάδα και ειδικό επιμίσθιο στο εξωτερικό για τρία (3) συνολικά σχολικά έτη, γίνεται βάσει της ανωτέρω διαδικασίας. Ο χρόνος απόσπασης υπολογίζεται από την έναρξη του σχολικού έτους απόσπασης, εφόσον η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται μέσα στο Α’ τετράμηνο του σχολικού έτους απόσπασης, σύμφωνα με τη διάρκεια του σχολικού έτους στην ημεδαπή.

2. Η απόσπαση που γίνεται με ανάληψη υπηρεσίας μετά το Α’ τετράμηνο του σχολικού έτους, διαρκεί μέχρι τη λήξη του αντίστοιχου τετραμήνου του τελευταίου σχολικού έτους. Σε κάθε περίπτωση, αν η απόσπαση λήγει κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους στη χώρα υποδοχής, όπως αυτή ρυθμίζεται σύμφωνα με την παρ. 3 της Περ. Α’ του άρθρου 4 του ν. 4415/2016, η απόσπαση παρατείνεται αυτοδικαίως και διαρκεί μέχρι τη λήξη του ανωτέρω σχολικού έτους

3. Σε περίπτωση που η έκδοση της απαιτούμενης άδειας εργασίας (visa) καθυστερήσει πάνω από έξι (6) μήνες, χωρίς υπαιτιότητα του εκπαιδευτικού, μπορεί να τροποποιηθεί η αρχική απόφαση απόσπασης με την ίδια χρονική διάρκεια, η οποία αρχίζει από την ημερομηνία έκδοσης της άδειας εργασίας (visa).

Β. Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικών

Η παράταση απόσπασης των εκπαιδευτικών με αποδοχές στην Ελλάδα και με ή χωρίς επιμίσθιο εξωτερικού γίνεται στις εξής περιπτώσεις:

α) Παράταση απόσπασης για συμπλήρωση της πενταετίας με αίτηση του εκπαιδευτικού για δύο (2) ακόμα έτη κατόπιν εισήγησης του οικείου Συντονιστή Εκπαίδευσης σχετικά με τις ανάγκες της υπηρεσίας και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού και ύστερα από σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Ευρωπαϊκών και Μειονοτικών Σχολείων, βάσει των προϋποθέσεων της περ. β’ της παρ. 3 του άρθρου 16 του ν. 4415/2016, όπως ισχύει.
Στην περίπτωση αυτή ο εκπαιδευτικός λαμβάνει τις τακτικές αποδοχές στην Ελλάδα και το ειδικό επιμίσθιο εξωτερικού μόνο για το πρώτο έτος παράτασης απόσπασής του και στο δεύτερο έτος λαμβάνει μόνο τις τακτικές αποδοχές στην Ελλάδα.

β) Παράταση απόσπασης για συμπλήρωση της πενταετίας με αίτηση του εκπαιδευτικού για ένα (1) έτος.
Στην περίπτωση αυτή οι εκπαιδευτικοί δεν λαμβάνουν επιμίσθιο.

γ) Παράταση απόσπασης μετά την ολοκλήρωση της συνολικά πενταετούς απόσπασης στο εξωτερικό για ένα (1) ακόμη έτος χωρίς επιμίσθιο.

δ) Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 10 του άρθρου 16 του ν. 4415/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

ε) Παράταση απόσπασης για συμπλήρωση τριετίας με επιμίσθιο.

στ) Παράταση απόσπασης σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 26 του ν. 4415/2016 χωρίς επιμίσθιο.

Άρθρο 9
Κατ’ εξαίρεση παράταση απόσπασης - Μετακίνηση

1. Κατ’ εξαίρεση, παράταση απόσπασης πέραν της εξαετίας με τις τακτικές αποδοχές και χωρίς ειδικό επιμίσθιο μπορεί να χορηγηθεί μόνο για ένα (1) σχολικό έτος, όταν:

  1. επιβάλλεται από διακρατικές συμφωνίες,
  2. οι ανάγκες της υπηρεσίας είναι επείγουσες και δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του αποσπασμένου.

Η παράταση χορηγείται κατόπιν αξιολόγησης του εκπαιδευτικού από τον οικείο Συντονιστή Εκπαίδευσης και σύμφωνη γνώμη της ΔΙ.Π.Ο.Δ.Ε.Ε.Μ.Σ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Εφόσον οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι των υφιστάμενων κενών, τα κριτήρια τα οποία λαμβάνονται υπόψη για την ανανέωση της απόσπασης καθορίζονται κατά σειρά ως ακολούθως:

  1. το επίπεδο γνώσης της γλώσσας της χώρας υποδοχής,
  2. σε χηρεία με παιδιά,
  3. μονογονεϊκή οικογένεια,
  4. σε διάζευξη με παιδιά υπό την επιμέλεια του εκπαιδευτικού,
  5. αριθμός τέκνων,
  6. συνολική υπηρεσία από ΦΕΚ διορισμού.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στο φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.

2. Με απόφαση του Συντονιστή Εκπαίδευσης είναι δυνατή η τοποθέτηση και μετακίνηση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών εντός της περιοχής ευθύνης του, από κρατίδιο σε κρατίδιο, ή πολιτεία σε πολιτεία σε περίπτωση Ομόσπονδων Κρατών, ή από χώρα σε χώρα, όπως ορίζονται οι περιοχές ευθύνης των Σ.Γ.Ε. στην υπ’ αρ. Φ.821/3401Κ/207807/Η2/19-12-2014 απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Περί καθορισμού έδρας και περιοχής ευθύνης των Συντονιστών Εκπαίδευσης των Ελληνικών διπλωματικών και προξενικών Αρχών του εξωτερικού» (Β’ 3543), βάσει υπηρεσιακών αναγκών.

Τα κριτήρια, τα οποία θα λαμβάνονται υπόψη για τη μετακίνηση είναι:

  1. Άγαμος-διαζευγμένος,
  2. Έγγαμος χωρίς παιδιά,
  3. Έγγαμος με παιδιά,
  4. Σε διάζευξη με παιδιά υπό την επιμέλεια του εκπαιδευτικού,
  5. Μονογονεϊκή οικογένεια.

Άρθρο 10
Παράλληλη στήριξη μαθητών εξωτερικού

Εφόσον προκύπτουν τεκμηριωμένες από τον Συντονιστή Εκπαίδευσης ανάγκες, για παράλληλη στήριξη μαθητών στις σχολικές μονάδες των υποπερ. αα’, αβ’ και αδ’ της περ. α’ του άρθρου 3 του ν. 4415/2016, όπως ισχύει, μπορούν να αποσπώνται για τον σκοπό αυτό εκπαιδευτικοί πρόσθετων προσόντων της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 3699/2008 (Α’ 199). Εφόσον εκλείψουν οι συγκεκριμένες ανάγκες για τις οποίες αποσπάστηκαν, οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δύνανται να τοποθετούνται βάσει της ειδικότητάς τους.

Άρθρο 11
Καταργούμενες αποφάσεις

Από τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καταργείται η υπ’ αρ. 66793/H2/26-4-2018 (Β’ 1487) υπουργική απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 127046/Η2/9-8-2019 (Β’ 3190) υπουργική απόφαση.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ισχύει από την ημερομηνία δημοσίευσής της.

Μαρούσι, 30 Ιουνίου 2020

Η Υπουργός
ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ


(Δημοσιευμένο στο ΦΕΚ 3190/2019)

Αρ.Πρωτ.127046/Η2/09-08-2019/ΥΠΑΙΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ,
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΟΓΕΝΩΝ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,
ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ Γ’ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
-----
e-mail : dipode3(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Καλαματιανού Φ. – Σελίμη Φ.
Τηλέφωνο: 210- 344.3093, 2292

ΘΕΜΑ: «Συμπλήρωση της αριθμ. 66793/Η2 26 -4-2018 (ΑΔΑ: 78964653ΠΣ-ΔΝ7) Υπουργικής Απόφασης «Καθορισμός διαδικασίας απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, ειδικότερων προσόντων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής τους για τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα και Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού (Τ.Ε.Γ.) της Ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό».

ΑΠΟΦΑΣΗ

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν.4415/2016 (Α’159) «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Την παρ. 1 του άρθρου 4 του Π.Δ. 81/2019 (Α΄ 119) «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους-Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων Υπουργείων».
3. Το Π.Δ. 83/2019 (Α’121) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»
4. Το Π.Δ. 18/2018 (Α΄31) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
5. Την αριθμ. 6631/Υ1/20-7-2019 (Β′ 3009) Απόφαση «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη».
6. Την αριθμ. 2/20801/0022/14-3-2012 (Β΄ 807) Κ.Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την αρ. 2/12870/ΔΕΠ/29-3-2016 (Β΄ 1740) κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών και Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότηση «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία καταβολής του ειδικού επιμισθίου αποσπασμένων συντονιστών, εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο εξωτερικό και καθορισμός αυτού σε ευρώ».
7. Την αριθμ. 66793/Η2 26 -4-2018 (ΑΔΑ: 78964653ΠΣ-ΔΝ7) Υπουργική Απόφαση «Καθορισμός διαδικασίας απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, ειδικότερων προσόντων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής τους για τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα και Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού (Τ.Ε.Γ.) της Ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό».
8. Το γεγονός ότι προκύπτουν ισοβαθμίες μεταξύ των υποψηφίων εκπαιδευτικών στους αξιολογικούς πίνακες, μετά την εξάντληση των οριζόμενων κριτηρίων της παρ.4 του άρθρου 3 της αριθμ. 66793/Η2 26 -4-2018 (ΑΔΑ: 78964653ΠΣ-ΔΝ7) Υπουργικής Απόφασης.
9. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη στον κρατικό προϋπολογισμό.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Συμπληρώνουμε την αριθμ. 66793/Η2 26 -4-2018 (ΑΔΑ:78964653ΠΣ-ΔΝ7) Υπουργική Απόφαση αναφορικά με τα κριτήρια κατάταξης σε περίπτωση ισοβαθμίας των προς απόσπαση εκπαιδευτικών, προσθέτοντας στο τέλος της παρ. 4 του άρθρου 3 εδάφιο που έχει ως εξής:

«Σε περίπτωση ισοβαθμίας κατόπιν της εξάντλησης όλων των ανωτέρω κριτηρίων πραγματοποιείται δημόσια κλήρωση ενώπιον της Επιτροπής Επιλογής των υποψηφίων για απόσπαση εκπαιδευτικών στο εξωτερικό και των κατά περίπτωση ισοβαθμούντων».

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

 

 


 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ

Δημοσιευμένο στο ΦΕΚ 1487/2018

Αριθμ. 66793/Η2
Καθορισμός διαδικασίας απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, ειδικότερων προσόντων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής τους για τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα και Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού (Τ.Ε.Γ.) της Ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό.

Καταργείται η υπ' αριθ. Φ.821/85747/Η2/23-5-2017 υπουργική απόφαση (Β' 1888), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.


Απόσπασμα από ΦΕΚ 2786/2017

Αρ.Πρωτ.Φ.821/127938/Η2/26-07-2017/ΥΠΠΕΘ
«Συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. Φ.821/85747/Η2/23-05-2017 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1888/2017 τ.Β΄ - ΑΔΑ:ΩΑΠΝ4653ΠΣ-4ΡΩ)».


Απόσπασμα από ΦΕΚ 1888/2017 - Συμπληρωμένο με ΦΕΚ 2786/2017

Αρ.Πρωτ. Φ.821/85747/Η2/23-05-2017/ΥΠΠΕΘ
Καθορισμός διαδικασίας απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, ειδικότερων προσόντων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής τους για τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα και Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού (Τ.Ε.Γ.) της Ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό»

Καταργείται η με αριθ. Φ.821/1786Α/109053/Ζ1/18-9-2012 Υπουργική Απόφαση (Β’2622), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.


Απόσπασμα από ΦΕΚ 2622/2017

Αριθμ. Φ.821/1786Α΄/109053/Ζ1
Καθορισμός διαδικασίας απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, όρων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής των υποψηφίων, διαδικασίας διαπίστωσης της γνώσης ξένης γλώσσας και περιπτώσεων απόσπασης εκπαιδευτικών με αποδοχές και επιμίσθιο, χωρίς αποδοχές και επιμίσθιο ή μόνο με αποδοχές.

 


(Απόσπασμα από ΦΕΚ 1672/2012)

Αριθμ. Φ.821.4/702Κ/54185/Ζ1
Καθορισμός διαδικασίας απόσπασης εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, όρων, κριτηρίων, οργάνου επιλογής των υποψηφίων, διαδικασίας διαπίστωσης της γνώσης ξένης γλώσσας και περιπτώσεων απόσπασης εκπαιδευτικών με αποδοχές και επιμίσθιο, χωρίς αποδοχές και επιμίσθιο ή μόνο με αποδοχές.

Καταργούνται οι με αρ. πρ. Φ.821/Κ162/Ζ1/1228/19−3−2001 (ΦΕΚ 300/21−3−2001, τ.Β΄), Φ.821/3967Π/130288/Ζ1/4−12−2002 (ΦΕΚ 1562/02 τ.Β΄), Φ.821/3029Α/100239/Ζ1/29−9−2006 (ΦΕΚ 1504/2006 τ.Β΄) και Φ.821/3212Α/145552/Ζ1/17−11−2010 (ΦΕΚ1837 τ.Β΄/22−11−2010) υπουργικές αποφάσεις.

Σχετικά Άρθρα