ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Διευκρινίσεις για εκπαιδευτικούς των Πειραματικών Σχολείων

Pin It

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΠΠΣ)

(Διευκρινίσεις στο ΦΕΚ 2788/2012 "Κριτήρια αξιολόγησης διευθυντών και εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία - ΠΠΣ)

Αρ.Πρωτ.85748/Δ1/25-06-2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Ε. & Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Β/ΘΜΙΑΣ & Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ Γ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Α/ΘΜΙΑ
Ο. Ιντζέ : 210-3443266
e-mail : ppe3(ΑΤ)minedu.gov.gr
Β/ΜΙΑ
H. Ζούρου 210-3442276, Β. Στράτου 210-3442116
FAX:  210-3442282
e-mail : dprb8(ΑΤ)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ : «Διευκρινίσεις σχετικά με τους εκπαιδευτικούς Π.Ε. και Δ.Ε. των πρώην Πειραματικών Σχολείων»

Σε συνέχεια του υπ. αριθ. 22423/Δ1/18-02-2012 (σ.σ. ακολουθεί στη συνέχεια του άρθρου) εγγράφου μας με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με τους εκπαιδευτικούς των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων», σας διευκρινίζουμε περαιτέρω τα ακόλουθα :

1. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη διαδικασία αξιολόγησης της Δ.Ε.Π.Π.Σ., αλλά δεν επιλέγηκαν για την κάλυψη θέσεων με θητεία σε Π.Π.Σ., σύμφωνα με το άρθρο 51 παρ. 6 του Ν.3966/2011, όπως αντικαταστάθηκε από την περ. ιγιγ, παρ. 4α του άρθρου 329 του Ν.4072/2012, «τίθενται στη διάθεση του οικείου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στις πρώτες οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους που θα κενωθούν στην περιοχή μετάθεσης στην οποία υπηρετούσαν».

Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί θα κριθούν ξεχωριστά για την οριστική τους τοποθέτηση και συγκεκριμένα θα προηγηθούν των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, καθότι σύμφωνα με τη νομοθεσία τοποθετούνται στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν.

2. Όσοι εκπαιδευτικοί δε συμμετείχαν στη διαδικασία αξιολόγησης, εφόσον είχαν καταθέσει αίτηση τοποθέτησης εντός της προθεσμίας που είχε δοθεί στο υπ. αριθ. 22423/Δ1/18-02-2012 έγγραφο με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με τους εκπαιδευτικούς των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων», θα τοποθετηθούν με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν βελτίωση-οριστική τοποθέτηση σε κενές οργανικές θέσεις της περιοχής όπου ανήκε το Πειραματικό Σχολείο (εφόσον είχαν υπηρετήσει τον απαιτούμενο από το νόμο χρόνο για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης. Σε αντίθετη περίπτωση, έπρεπε να επιστρέψουν στη περιοχή μετάθεσης από όπου προήλθαν πριν την μετάθεση στα πειραματικά, προκειμένου να υποβάλλουν εκεί αίτηση μετάθεσης ή οριστικής τοποθέτησης).

3. Οι εκπαιδευτικοί που δεν κατείχαν οργανική θέση σε Πειραματικό Σχολείο αλλά υπηρέτησαν στα Π.Π.Σ. με απόσπαση κατά το σχολικό έτος 2012-2013, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του άρθρου 329 παρ. 4α περ. ιβιβ του Ν. 4072/2012, και συμμετείχαν στη διαδικασία αξιολόγησης αλλά δεν επελέγησαν τελικά για την κάλυψη θέσεων με θητεία σε Π.Π.Σ., επιστρέφουν στην οργανική τους θέση και όσοι εξ αυτών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ τοποθετούνται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν οριστική τοποθέτηση σε κενές οργανικές θέσεις της περιοχής στην οποία ανήκουν οργανικά.

4. Για τους εκπαιδευτικούς που είναι στελέχη εκπαίδευσης και ανήκαν οργανικά στα πρώην Πειραματικά σχολεία (νυν Π.Π.Σ.), στους οποίους δε δόθηκε η δυνατότητα να συμμετάσχουν στην διαδικασία αξιολόγησης της Δ.Ε.Π.Π.Σ. για τα Π.Π.Σ. και με δεδομένο ότι απώλεσαν την οργανική θέση που κατείχαν, εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 27 του Ν.3848/2010 και τοποθετούνται με την διαδικασία τοποθέτησης των υπεραριθμιών.

5. Όσοι εκπαιδευτικοί κατέλαβαν, ύστερα από αξιολόγηση, θέση με θητεία σε Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο, η οργανική θέση που τυχόν κατείχαν σε γενικό σχολείο θεωρείται κενή.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ


ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΑ ΠΠΣ

Αρ.Πρωτ.150085/Δ1/29-11-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Π.Ε. & Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣH ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Β
Πληροφορίες : Α. Ριζάκη
Τηλέφωνο: 210-3443966
e-mail : depps(ΑΤ)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα πλήρωσης θέσεων για πενταετή θητεία στα ΠΠΣ. Αναλυτική μοριοδότηση του κριτηρίου 2.3.1 της Aριθμ. Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012 (ΦΕΚ2788/ΤΒ '/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης»
ΣΧΕΤ.: 1) Ν.3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α') «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις»
2) Ν.4072/2012 (ΦΕΚ 86Α) «Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος- Νέα εταιρική μορφή - Σήματα - Μεσίτες Ακινήτων - Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις».
3) Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012(ΦΕΚ 2788/ΤΒ'/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης «Ορισμός κριτηρίων αξιολόγησης διευθυντών και εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία»

Μετά την έκδοση της προβλεπόμενης από τους ανωτέρω αναφερόμενους νόμους αριθμ. Δ1/Φ.361.22/116672 /01-10-2012(ΦΕΚ 2788/τΒ'/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης «Ορισμός κριτηρίων αξιολόγησης διευθυντών και εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία», την οποία σας κοινοποιούμε, οι εκπαιδευτικοί των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, που εμπίπτουν στις διατάξεις των άρθρων 48, 51 του νόμου Ν3966/2011 και 329 παρ 4α του νόμου 4072/2012 που έχουν δικαίωμα αξιολόγησης, καλούνται να υποβάλλουν φάκελο στο ΕΠ.Ε.Σ. του Π.Π.Σ., προκειμένου να αξιολογηθούν για πενταετή θητεία από 02/11/2012 έως 30/11/2012.

Στην παρούσα εγκύκλιο:
Α) διευκρινίζονται οι διαδικασίες που αφορούν την υποβολή των φακέλων και των συνοδευτικών δικαιολογητικών των εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα αξιολόγησης
Β) περιλαμβάνεται η αναλυτική μοριοδότηση του κριτηρίου 2.3.1 της ανωτέρω ΥΑ και
Γ) ζητείται η παροχή στοιχείων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης για τους σχολικούς συμβούλους που θα αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς με βάση την ανωτέρω ΥΑ.

Α) Δικαίωμα αξιολόγησης έχουν οι εκπαιδευτικοί όπως ορίζονται στα κριτήρια 2.3.1 και 2.3.2 της ανωτέρω ΥΑ.

Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί για τα κριτήρια:

1. Κατάρτιση και επιστημονικό έργο, 2. Διδακτική εμπειρία, προϋπηρεσία και 2.3.2 της ΥΑ, θα υποβάλλουν φάκελο στο Ε.Π.Ε.Σ. του κάθε Π.Π.Σ. που έχουν δικαίωμα υποβολής, ο οποίος θα περιλαμβάνει:
α) τα σχετικά τεκμήρια των προσόντων τους (επικυρωμένα πτυχία, πιστοποιήσεις, βεβαιώσεις κλπ),
β) portfolio, το οποίο αναφέρεται στο κριτήριο 2.3.1.Α της ΥΑ (επιστημονική και διδακτική επάρκεια), και αξιολογείται από το σχολικό σύμβουλο
γ) portfolio, το οποίο αναφέρεται στο κριτήριο 2.3.1.Β (παρουσία του εκπαιδευτικού στο σχολείο) της ΥΑ και θα αξιολογηθεί από το διευθυντή του Π.Π.Σ. και το σχολικό σύμβουλο, μέλος του ΕΠ.Ε.Σ.

Τα παραδοτέα πρέπει να είναι ταξινομημένα κατά κριτήριο, όπως αυτά ορίζονται στην ΥΑ. Οι εκπαιδευτικοί επίσης θα συμπληρώσουν σχετική ηλεκτρονική φόρμα, στην οποία περιλαμβάνονται τα παραπάνω πεδία αξιολόγησης. Η περαιτέρω διαδικασία αξιολόγησης γίνεται σύμφωνα με το εδαφ. 5, της παρ 4α του άρθρου 329 του νόμου 4072/12.

Οι εκπαιδευτικοί που δεν θα επιλεγούν για την κάλυψη θέσεων με θητεία σε ΠΠΣ, σύμφωνα με το άρθρο 37, παρ. 4 και το άρθρο 51 παρ. 6 του νόμου 3966/11, τίθενται στη διάθεση του οικείου ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στις κενές θέσεις της ειδικότητάς τους. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική θέση ή θέση με θητεία στα ΠΠΣ και δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης, κατόπιν δήλωσή τους στο Ε.Π.Ε.Σ. του Π.Π.Σ., τίθενται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν, μετά το τέλος του διδακτικού έτους 2012-13. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση και έχουν δικαίωμα αξιολόγησης, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του άρθρου 329, παρ 4α του νόμου 4072/12 και δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία αξιολόγησης για πλήρωση θέσεων με θητεία επιστρέφουν στην οργανική τους, εάν έχουν, ή τίθενται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ της περιοχής από την οποία αποσπάστηκαν. Οι εκπαιδευτικοί που θα αξιολογηθούν θετικά, σύμφωνα με την ανωτέρω γΑ, και θα πλεονάζουν στη σχολική μονάδα που υπηρετούν, έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν θέση για πενταετή θητεία σε άλλο ΠΠΣ. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί με δήλωση προτίμησης τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στις εν λόγω σχολικές μονάδες, σύμφωνα ΜΕ τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες, στα πλαίσια της δεύτερης φάσης πλήρωσης κενών θέσεων εκπαιδευτικών πενταετούς θητείας σε ΠΠΣ.

Β) Με βάση το κριτήριο 2.3.1 της γ Α αξιολογείται η επιστημονική και εκπαιδευτική επάρκεια για τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν κατά το σχολικό έτος 2011 - 2012 στα Π.Π.Σ., είτε στην οργανική τους θέση είτε με απόσπαση είτε με θητεία και συνεχίζουν να υπηρετούν και για το σχολικό έτος 2012-13 (άρθρο 329, ν. 4072/2012). Παρακάτω περιγράφεται η αναλυτική μοριοδότηση του ανωτέρω κριτηρίου.

1. Επιστημονική και διδακτική επάρκεια

Η επιστημονική και διδακτική επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογείται από τον σχολικό σύμβουλο ειδικότητας ή από τον σχολικό σύμβουλο, μέλος του Ε.Π.Ε.Σ., στα μαθήματα της ειδικότητάς του για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή από τον επιστημονικά και παιδαγωγικά υπεύθυνο σχολικό σύμβουλο, μέλος του Ε.Π.Ε.Σ, για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

α) Ο σχολικός σύμβουλος συμπληρώνει την αξιολόγηση των στοιχείων του portfolio του εκπαιδευτικού σε ηλεκτρονική φόρμα, η οποία βαθμολογείται με 8 μόρια το μέγιστο.

(...)

Η τελική αξιολόγηση του φακέλου γίνεται από το σχολικό σύμβουλο μετά την παρακολούθηση των διδασκαλιών, προκειμένου να συνεκτιμηθεί η συμβατότητα του περιεχομένου του φακέλου- portofolio με τη διδακτική πρακτική του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη.

β) Η διδακτική - μαθησιακή διαδικασία αξιολογείται με δύο τουλάχιστον παρατηρήσεις στη σχολική τάξη από το σχολικό σύμβουλο. Πριν από κάθε παρατήρηση των διδασκαλιών προηγείται συνάντηση - συζήτηση του εκπαιδευτικού με το σχολικό σύμβουλο, στην οποία ο εκπαιδευτικός παραδίδει στο σχολικό σύμβουλο και το σχέδιο μαθήματος. Συζήτηση ανατροφοδότησης ακολουθεί μετά την ολοκλήρωση των διδασκαλιών.

Μετά την ολοκλήρωση των διδασκαλιών, ο σχολικός σύμβουλος καταχωρίζει στην ηλεκτρονική βάση την τελική αξιολόγησή του που αφορά στο φάκελο -portfolio και στις παρατηρήσεις στη σχολική τάξη για κάθε εκπαιδευτικό.

Στην παρακάτω φόρμα περιλαμβάνονται τα κριτήρια και η μοριοδότηση της παρατήρησης των διδασκαλιών του εκπαιδευτικού η οποία βαθμολογείται με 12 μόρια το μέγιστο.

(...)

2.Παρουσία του εκπαιδευτικού στο σχολείο

Η παρουσία του εκπαιδευτικού στο σχολείο, αξιολογείται από το διευθυντή σε συνεργασία με τον επιστημονικά και παιδαγωγικά υπεύθυνο σχολικό σύμβουλο, μέλος του Ε.Π.Ε.Σ.

α) Φάκελος- portfolio εκπαιδευτικού
Ο διευθυντής με το σχολικό σύμβουλο, μέλος του ΕΠΕΣ, συμπληρώνει την αξιολόγηση των στοιχείων του portfolio του εκπαιδευτικού σε ηλεκτρονική φόρμα. Στη φόρμα περιλαμβάνονται τα κριτήρια και η μοριοδότηση του φακέλου- portfolio του εκπαιδευτικού η οποία βαθμολογείται με 6 μόρια το μέγιστο.

(...)

β) Η τελική αξιολόγηση της παρουσίας του εκπαιδευτικού στο σχολείο γίνεται από το διευθυντή σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο, μέλος του Ε.Π.Ε.Σ. Στην παρακάτω φόρμα περιλαμβάνονται τα κριτήρια και η μοριοδότηση του φακέλου- portfolio του εκπαιδευτικού η οποία βαθμολογείται με 9 μόρια το μέγιστο.

(...)

Μετά την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας, ο διευθυντής και ο σχολικός σύμβουλος, μέλος Ε.Π.Ε.Σ. καταχωρούν στην ηλεκτρονική βάση την αξιολόγησή τους που αφορά στο φάκελο -portfolio και την παρουσία του εκπαιδευτικού στο σχολείο.
Η ανωτέρω διαδικασία συντονίζεται και εποπτεύεται από τους Προέδρους των Επιστημονικών και Εποπτικών Συμβουλίων των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων.

Γ) Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης καλούνται να συμπληρώσουν ηλεκτρονική φόρμα που θα τους αποσταλεί από τη ΔΕΠΠΣ και στην οποία θα περιλαμβάνονται τα στοιχεία των σχολικών συμβούλων (ΑΜ, ονοματεπώνυμο σχολικού συμβούλου, κλάδος και ειδικότητα) ανά σχολείο ευθύνης, την οποία πρέπει να αποστείλουν στη ΔΕΠΠΣ, το αργότερο μέχρι 30/11/2012.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π.ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ


Αρ.Πρωτ.22423/Δ1/18-02-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Ε. & Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣH ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Β
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Α/ΘΜΙΑ
Ο. Ιντζέ : 210-3443266
e-mail : ppe3(ΑΤ)minedu.gov.gr
Β/ΜΙΑ
H. Ζούρου 210-3442276
Β. Στράτου 210-3442116
FAX: 210-3442282
e-mail : dprb8(ΑΤ)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ : «Διευκρινίσεις σχετικά με τους εκπαιδευτικούς των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων»

Σε συνέχεια της αριθμ. πρωτ. 150085/Δ1/29-11-2012 (ΑΔΑ: Β4ΣΥ9-Ρ7Ξ) Υ.Α. με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα πλήρωσης θέσεων για πενταετή θητεία στα Π.Π.Σ», διευκρινίζουμε τα ακόλουθα :

1. Εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν στην διαδικασία αξιολόγησης της Δ.Ε.Π.Π.Σ., αλλά δεν θα επιλεγούν για την κάλυψη θέσεων με θητεία σε Π.Π.Σ., σύμφωνα με το άρθρο 51 παρ. 6 του Ν.3966/2011, «τίθενται στη διάθεση του οικείου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στις πρώτες οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους που θα κενωθούν στην περιοχή μετάθεσης στην οποία υπηρετούσαν».

2. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με οργανική θέση ή θέση με θητεία στα Π.Π.Σ. και δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία αξιολόγησης, κατόπιν δήλωσής στους στο Ε.Π.Ε.Σ. του Π.Π.Σ., τίθενται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν και υποβάλλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης προκειμένου να λάβουν οργανική θέση κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων και τοποθετήσεων συγκρινόμενοι με όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς ή αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή, εφόσον έχουν υπηρετήσει στα πρώην Πειραματικά Σχολεία (νυν Π.Π.Σ.) τον απαιτούμενο από τον νόμο χρόνο για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.

3. Εκπαιδευτικοί της ανωτέρω περίπτωσης (2) που δεν έχουν υπηρετήσει τον απαιτούμενο από τον νόμο χρόνο για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, επιστρέφουν στη περιοχή μετάθεσης από όπου προήλθαν πριν την μετάθεση στα πειραματικά, τίθενται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και υποβάλλουν εκεί αίτηση οριστικής τοποθέτησης ή/και αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή.
Υπενθυμίζουμε, ότι ο χρόνος για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης ήταν α) τρία (3) χρόνια για τα πρώην Πειραματικά Σχολεία Α/θμιας Εκπαίδευσης που υπάγονταν στα Παιδαγωγικά Τμήματα των ΑΕΙ και β) δύο (2) χρόνια για τα λοιπά πρώην Πειραματικά σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης.

4. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση και έχουν δικαίωμα αξιολόγησης, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του άρθρου 329 παρ. 4α του Ν. 4072/2012 και δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία αξιολόγησης για πλήρωση θέσεων με θητεία, επιστρέφουν στην οργανική τους, εάν έχουν, ή τίθενται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ της περιοχής από την οποία αποσπάστηκαν.

5. Για τους εκπαιδευτικούς που είναι στελέχη εκπαίδευσης και ανήκουν οργανικά ή με θητεία σε Π.Π.Σ., στους οποίους δε δίνεται η δυνατότητα να συμμετάσχουν στην διαδικασία αξιολόγησης της Δ.Ε.Π.Π.Σ. για τα Π.Π.Σ., μετά τη λήξη του διδακτικού έτους 2012-2013 εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 27 του Ν.3848/2010.

Στους εκπαιδευτικούς των ανωτέρω περιπτώσεων που δίνεται η δυνατότητα για αίτηση μετάθεσης ή/και οριστικής τοποθέτησης, τίθεται προθεσμία έως 19-2-2013 να καταθέσουν τις αιτήσεις τους.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

Pin It