edu.klimaka.gr

6ος Μαθητικός Διαγωνισμός Συλλόγου Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 2017

6ος ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

«Ένα ονειρεμένο ταξίδι…»
(« Un voyage de rêve… »)

Αρ.Πρωτ.60
Θεσσαλονίκη, 19 Δεκεμβρίου 2016

Επιτροπή Δυτικής Ευρώπης
ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ
http://www.ceo-fipf.org

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ CEO-FIPF 2016-2017
Θεσσαλονίκη, 19 Δεκεμβρίου 2016

Ένα ονειρεμένο ταξίδι…

Στο πλαίσιο του Διεθνούς Έτους Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Πτυχιούχων Πανεπιστημίου (APLF DU Grèce) – μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας (FIPF) – σε συνεργασία με την Επιτροπή Δυτικής Ευρώπης της Διεθνούς Ομοσπονδίας Καθηγητών Γαλλικής γλώσσας (CEO-FIPF), διοργανώνει τον έκτο διαγωνισμό για δημιουργία βίντεο και παραγωγή γραπτού στη γαλλική γλώσσα και προτείνει στους ευρωπαίους μαθητές και φοιτητές να πραγματοποιήσουν μια εργασία σε ψηφιακή μορφή,

με θέμα: «Ένα ονειρεμένο ταξίδι…»
(« Un voyage de rêve… »)

Στη φύση κρύβονται δρόμοι με αρώματα περιπέτειας. Στις παρυφές ενός δάσους, στη στροφή ενός μονοπατιού, στις όχθες ενός ρυακιού, το πνεύμα δραπετεύει, ταξιδεύει και συναντά φυτά και ζώα που συχνά δεν υποπτεύεται. Πόσοι θησαυροί, φανταστικά αρχιτεκτονήματα, υπέροχοι κόσμοι δεν κρύβονται σε ένα κόκκο άμμου, σε ένα φθινοπωριάτικο φύλλο, σε μια χιονονιφάδα ή σ’ ένα ανοιξιάτικο χορταράκι ! Το νερό αστράφτει, το χώμα αναπνέει, ο άνεμος μας μεταφέρει σ’ άλλα τοπία, κάτω από άλλους ουρανούς.
Και όμως αυτή η ιδανική και εξιδανικευμένη φύση, που απειλείται τόσο επικίνδυνα, υποφέρει επειδή τη χτυπούν οι μπουλντόζες που εκχερσώνουν και χαράζουν πίστες προσγείωσης αεροπλάνων προκειμένου να εξυπηρετήσουν ένα καταστροφικό μαζικό τουρισμό.

Σε ποιους απευθύνεται:

Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όσους μαθητές θέλουν να εκφραστούν για το θέμα, ανεξαρτήτου ηλικίας, οι οποίοι φοιτούν σε δημόσια ή ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μαθαίνουν τη γαλλική γλώσσα ως πρώτη ή δεύτερη ξένη γλώσσα, ή διδάσκονται γαλλικά στο σπίτι ή σε κάποιο Κέντρο Ξένων Γλωσσών.

Βραβεία:

i. Σε επίπεδο CEO-FIPF: Η νικήτρια συμμετοχή κάθε κατηγορίας θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της CEO-FIPF μεταξύ 1ης και 8ης Μαΐου 2017.
Για κάθε κατηγορία, θα απονεμηθούν τρία βραβεία (1ο,2ο ,3ο ) ανάλογα με τον αριθμό των ψήφων που θα λάβει κάθε υποψηφιότητα.

ii. Σε εθνικό επίπεδο – APLF DU Grèce:

Τα βραβεία (βεβαιώσεις και δώρα), προσαρμοσμένα στο κοινό, θα απονεμηθούν στους πρώτους νικητές κάθε κατηγορίας.

Βεβαιώσεις συμμετοχής θα δοθούν σε όλους τους μαθητές που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό καθώς και στους καθηγητές τους.

Εγγραφή:

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό θα πρέπει να βρουν τις αιτήσεις στην ιστοσελίδα του APLF DU Grèce www.aplf.gr και να τις αποστείλουν συμπληρωμένες στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προθεσμία αποστολής βίντεο και γραπτού: 25 Μαρτίου 2017 τα μεσάνυχτα.

Το βίντεο και το γραπτό κείμενο θα πρέπει να σταλούν σε μορφή CD-ROM ή DVD, στη διεύθυνση : Λεωφόρος Στρατού 2Α Θεσσαλονίκη ή ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Πληροφορίες: κα Tένια Τρίκολα, Ειδική Γραμματέας Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., και Βασιλική Μιδούχα, Μέλος Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ο Κανονισμός του Διαγωνισμού, η Ατομική Αίτηση Συμμετοχής καθώς επίσης και η Ομαδική Αίτηση Συμμετοχής βρίσκονται στην ιστοσελίδα του APLF DU Grèce www.aplf.gr

ΠΡΟΣΟΧΗ στα χαρακτηριστικά του βίντεο και του κειμένου, στους τρόπους υλοποίησης τους και στα κριτήρια αξιολόγησης.


Les modalités de réalisation du clip vidéo et de production du texte,
selon le
Règlement du CEO-FIPF

Clip vidéo

La production vidéo doit avoir un titre original apparaissant dans le générique d’ouverture. Un générique de fin doit mentionner le nom de l’auteur ou des auteurs, le cas échéant, celui de l’enseignant, de l’établissement, de la ville et du pays, et des éventuels collaborateurs. La durée du clip vidéo varie selon le public cible :

Primaire : 30’’ minimum -1’ maximum,

Secondaire : 30’’ minimum -5’ maximum.

Adultes : 30’’ minimum -5’ maximum.

Le clip-vidéo doit être envoyé soit directement à l’adresse électronique Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. soit sur CD-ROM ou DVD à l’adresse postale, dans un format garantissant une bonne définition comme AVI, QuickTime, Flash Vidéo, MPEG, Real Media, 3GP (utilisé par plusieurs téléphones mobiles). Lors de la sélection, il sera tenu compte, entre autres, de l’accent, de la prosodie et de la diction, sans oublier l’originalité et la qualité du message, selon les différents niveaux d’apprentissage.

Texte

La longueur du texte varie selon le public cible et le genre de texte :

Prose Poésie

Primaire : entre 20 et 80 mots entre 4 et 10 vers

Secondaire : entre 100 et 300 mots entre 6 et 12 vers

Adultes : entre 150 et 400 mots entre 8 et 20 vers

Le texte peut être présenté en format .pdf (de préférence), .doc, .docx, .odt ou .txt ou encore sous forme de livre électronique (e-book).

Le texte peut aussi être intégré dans une bande dessinée, tout en respectant la longueur du texte prévue pour chaque catégorie.

La bande dessinée sera alors présentée en format .pdf ou sous forme de livre électronique (e-book). Lors de la sélection, il sera tenu compte, entre autres, de la syntaxe, de la correction grammaticale et de la richesse d’expression, sans oublier l’originalité et la qualité du message, selon les différents niveaux d’apprentissage. Les créateurs doivent s’assurer que la production présentée : - respecte le thème proposé et les limites imposées ; - est destinée à un public francophone (nécessité de sous-titrage et/ou doublage) ; - est inédite.

Les critères retenus pour l’évaluation sont les suivants : - respect des consignes - qualité technique et esthétique - correction linguistique - cohérence du message - originalité - capacité d’expression.

La date limite d’envoi de la réalisation/production est fixée au 25 mars 2017 minuit.

Σχετικά Άρθρα