edu.klimaka.gr

Πρόσκληση Απόσπασης Εκπαιδευτικών ως Επιστημονικό Προσωπικό στο ΙΕΠ 2024 (Παρατάθηκε)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΕΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΕΠ 2024-2025

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Δελτίο Τύπου

20-11-24 Παράταση υποβολής αιτήσεων απόσπασης για το ΙΕΠ

Σας ενημερώνουμε ότι με τις υπ΄ αριθμ. πρωτ. 13666/14-11-2024 (Πράξη 66/14-11-2024, ΑΔΑ: 9Ε39ΟΞΛΔ-Κ4Ε) και 13667/14-11-2024 (Πράξη 66/14-11-2024, ΑΔΑ: 6ΦΖΤΟΞΛΔ-ΜΩ4) αποφάσεις του Δ.Σ. του ΙΕΠ, δόθηκε παράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τις κάτωθι ανακοινώσεις - προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

α. Tην υπ’ αριθμ. πρωτ. 13347/06-11-2024 (ΑΔΑ: Ψ3ΟΥΟΞΛΔ-708) ανακοίνωση - πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και

β. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 13348/06-11-2024 (ΑΔΑ: 6ΖΤΟΟΞΛΔ-3ΤΨ) ανακοίνωση - πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) έως και τη Δευτέρα 02-12-2024 και ώρα 12:00.

 

 


Αρ.Πρωτ.13348/06-11-2024/ΙΕΠ

TMHMA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
E-mail: gp(ΣΤΟ)iep.edu.gr
Τηλέφωνο:213 1335 201
213 1335 209
213 1335 208

Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, έχοντας υπόψη:
1. τις διατάξεις του ν. 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΄ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ΄ και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 118) και ειδικότερα τα άρθρα 11 και 13,
2. την υπό στοιχεία 208017/Γ4/03-12-2018 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Β΄ 5527),
3. το προεδρικό διάταγμα 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α΄ 232),
4. τις διατάξεις του ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α΄26),
5. την περ. κβ΄ της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 «Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υποχρεώσεις των προσώπων που διορίζονται στις θέσεις των άρθρων 6 και 8 του ν. 4369/2016, ασυμβίβαστα και πρόληψη των περιπτώσεων σύγκρουσης συμφερόντων και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 224), όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4473/2017 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» (Α΄ 78),
6. την παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 «Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις» (Α’13),
7. τα άρθρα 75-83 του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΙΑ΄ «Ψηφιακή Διαφάνεια-Πρόγραμμα Διαύγεια» του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α΄ 184),
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
8. τις διατάξεις του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» (Α΄ 137),
9. την υπό στοιχεία 87038/Γ4/01-08-2023 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και ορισμός νέων» (Υ.Ο.Δ.Δ. 819), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την υπό στοιχεία 39283/Γ4/15-4-2024 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης- Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Υ.Ο.Δ.Δ. 397),
10. την υπ’ αριθμ. 62/31-10-2024 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής περί έγκρισης θέσεων προς απόσπαση εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο ΙΕΠ και έγκρισης των κριτηρίων επιλογής καθώς και περί έγκρισης της παρούσας,

προτίθεται να καλύψει θέσεις επιστημονικού προσωπικού (έως πέντε (5) θέσεις Συμβούλου Α΄ και έως δώδεκα (12) θέσεις Συμβούλου Β΄) σε συγκεκριμένα αντικείμενα, με αποσπάσεις εκπαιδευτικών και καλεί όποιον/α επιθυμεί και είναι δικαιούχος, να υποβάλει αίτηση αποκλειστικά ηλεκτρονικά από τις 06/11/2024 και ώρα 15:00 έως τις 20/11/2024 και ώρα 15:00.

1. Εισαγωγή

Οι εκπαιδευτικοί που θα αποσπαστούν βάσει της πρότασης του Ι.Ε.Π. εντάσσονται στο επιστημονικό προσωπικό του Ι.Ε.Π. και τοποθετούνται σε οργανική μονάδα του φορέα βάσει των υπηρεσιακών του αναγκών, σύμφωνα και με το άρθρο 63 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102). Οι αποδοχές του αποσπασμένου προσωπικού στο Ι.Ε.Π. βαρύνουν και καταβάλλονται από την οργανική του θέση. Η διάρκεια της απόσπασης στο Ι.Ε.Π. είναι τετραετής.

Η έδρα του ΙΕΠ (Αναστασίου Τσόχα 36, 11521, Αθήνα) αποτελεί και τον τόπο εργασίας του αποσπασμένου προσωπικού. Επισημαίνεται ότι το προσωπικό του ΙΕΠ, σύμφωνα με τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του, «υποχρεούται στην τήρηση σαραντάωρου ωραρίου εργασίας ανά εβδομάδα …».

2. Δικαιούχοι αίτησης / Κριτήρια Επιλογής /Περιγραφή θέσεων

2.1. Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όσοι σωρευτικά διαθέτουν τα εξής:

2.1.1. Προαπαιτούμενα προσόντα για τη θέση Συμβούλου Α΄

2.1.1.1. Κλάδος σύμφωνα με τον πίνακα της παρ. 2.3

2.1.1.2. Διδακτορικός τίτλος σπουδών.

2.1.1.3. Τουλάχιστον εξαετής διδακτική υπηρεσία ή οκταετής εκπαιδευτική εμπειρία.

2.1.1.4. Μία τουλάχιστον δημοσίευση συναφής με το αντικείμενο της θέσης/κλάδου, είτε αυτοδύναμη είτε σε συνεργασία με άλλους, σε επιστημονικό περιοδικό το οποίο λειτουργεί με σύστημα κριτών, συμπεριλαμβανομένου πλήρους άρθρου σε Πρακτικά συνεδρίου, ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία.

2.1.2. Προαπαιτούμενα προσόντα για τη θέση Συμβούλου Β΄

2.1.2.1. Κλάδος σύμφωνα με τον πίνακα της παρ. 2.3.

2.1.2.2. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών.

2.1.2.3. Μία τουλάχιστον δημοσίευση συναφής με το αντικείμενο της θέσης/κλάδου, είτε αυτοδύναμη είτε σε συνεργασία με άλλους, σε επιστημονικό περιοδικό το οποίο λειτουργεί με σύστημα κριτών, συμπεριλαμβανομένου πλήρους άρθρου σε Πρακτικά συνεδρίου, ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία.

2.1.2.4. Τουλάχιστον οκταετής διδακτική υπηρεσία ή δεκαετής εκπαιδευτική εμπειρία.

2.2. Για την επιλογή και ανάθεση καθηκόντων Συμβούλου Α΄ και Β΄, πλην των ως άνω προσόντων, θα συνεκτιμηθεί η εμπειρία:

2.2.1. σε συγχρηματοδοτούμενα έργα/προγράμματα,

2.2.2. σε θέματα διεθνούς και ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής,

2.2.3. στον σχεδιασμό και την εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων,

2.2.4. στον σχεδιασμό και την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών ή/και εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού,

2.2.5. σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης.

2.3. Στον παρακάτω πίνακα αποτυπώνονται οι θέσεις Συμβούλων:

α/α

Θέσεις Συμβούλων

1

Σύμβουλος/οι Α΄ ή Β΄ ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΩΝ

2

Σύμβουλος/οι Α΄ ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

3

Σύμβουλος/οι Α΄ ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

4

Σύμβουλος/οι Β΄ ΠΕ 79 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΤΕ 16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ σύμφωνα με 2.4

5

Σύμβουλος/οι Β΄ ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

6

Σύμβουλος/οι Α΄ ή Β΄ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

7

Σύμβουλος/οι Α΄ ή Β΄ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

8

Σύμβουλος/οι Α΄ ή Β΄ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (με ειδίκευση στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση)

9

Σύμβουλος/οι Α΄ ή Β΄ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

10

Σύμβουλος/οι Α΄ ή Β΄ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

11

Σύμβουλος/οι Α΄ ή Β΄ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Επισημαίνεται ότι ο συνολικός αριθμός των θέσεων που θα καλυφθούν είναι έως πέντε (5) Σύμβουλοι Α΄ και έως δώδεκα (12) Σύμβουλοι Β΄

Οι υποψήφιοι/ες δύνανται να επιλέξουν παραπάνω από μία θέσεις Συμβούλου Α΄ ή/και Β΄ του παραπάνω Πίνακα, εφόσον κατέχουν τα προαπαιτούμενα προσόντα, υποβάλλοντας στην αίτηση όλα τα δικαιολογητικά που αφορούν στη/στις θέση/εις που επέλεξαν.

Ειδικότερα, για τις θέσεις υπ’ αρ. 6 έως 11 μπορούν να υποβάλουν αίτηση εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ που διαθέτουν σχετική εμπειρία με τη θέση. Στην περίπτωση που υπάρξει μεγαλύτερος αριθμός συμμετεχόντων/ουσών που ικανοποιούν τα κριτήρια της παρούσας Πρόσκλησης, είναι στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια και κρίση του ΙΕΠ να καθορίζει σύμφωνα με τις τρέχουσες υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα την κάλυψη ή τη μη κάλυψη θέσης, την κατανομή και επιλογή ή μη των υποψήφιων είτε σε θέση Συμβούλου Α΄ είτε Συμβούλου Β΄, ώστε να καλυφθεί ο απαιτούμενος αριθμός Συμβούλων, χωρίς να υπερβεί τους πέντε (5) Συμβούλους Α΄ και τους δώδεκα (12) Συμβούλους Β΄.

2.4. Εκπαιδευτικοί ΤΕ 16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ δύνανται να συμμετέχουν μόνο ως υποψήφιοι/ες για την υπ΄ αρ. 4 θέση Συμβούλου Β΄ του παραπάνω Πίνακα και προκρίνονται για επιλογή μόνο εφόσον δεν υφίσταται υποψήφιος/α ΠΕ 79 ΜΟΥΣΙΚΗΣ για την ίδια θέση, που να πληροί, κατά τα λοιπά, τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια της παρούσας.

3. Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

3.1. Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα κάτωθι βήματα προκειμένου να υποβάλουν την αίτησή τους.

3.1.1. Να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php και να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες.

3.1.2. Να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ.

3.1.3. Να υποβάλουν υποχρεωτικά τα κάτωθι:

3.1.3.1. Αίτηση απόσπασης στο Ι.Ε.Π.

3.1.3.2. Πρόσφατο (εκδοθέν εντός τριμήνου από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων) Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), από το οποίο πρέπει να προκύπτουν ρητώς και με σαφήνεια τα εξής:
α) η ιδιότητα του μόνιμου εν ενεργεία εκπαιδευτικού της δημόσιας εκπαίδευσης,
β) ότι δεν εκκρεμεί εις βάρος του ποινική ή πειθαρχική δίωξη,
γ) ο διδακτορικός ή/και μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών,
δ) η τουλάχιστον εξαετής διδακτική υπηρεσία ή η οκταετής εκπαιδευτική εμπειρία (για θέση Συμβούλου Α΄) ή
ε) η τουλάχιστον οκταετής διδακτική υπηρεσία ή η δεκαετής εκπαιδευτική εμπειρία (για θέση Συμβούλου Β΄).
Για την έκδοσή του ο/η ενδιαφερόμενος/η υποβάλλει σχετική αίτηση για έκδοση ΠΥΜ σύμφωνα με το υπόδειγμα αίτησης του Παραρτήματος Ι της Πρόσκλησης.
Αν το ΠΥΜ δεν έχει εκδοθεί μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής της αίτησης, οι υποψήφιοι/ες μπορούν να υποβάλουν στην πλατφόρμα των αιτήσεων την πρωτοκολλημένη σχετική αίτηση που υπέβαλαν στην αρμόδια υπηρεσία έκδοσής του και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό μέχρι και τη διεξαγωγή της συνέντευξης.

3.1.3.3. Βιογραφικό σημείωμα, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Παραρτήματος ΙΙ της Πρόσκλησης.

3.1.3.4. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας, όπως περιγράφονται στην ενότητα 4.

3.2. Σε περίπτωση που δεν συνυποβληθούν με την αίτηση τα ανωτέρω σχετικά, η εξέταση της υποψηφιότητάς τους δεν θα ληφθεί υπόψη από την αρμόδια επιτροπή.

3.3. Η υποβολή της αίτησης επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986, ως προς την αλήθεια και ακρίβεια των δηλωθέντων στοιχείων, γνησιότητας των υποβληθέντων δικαιολογητικών/εγγράφων και ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας πρόσκλησης.

3.4. Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.

3.5. Σημειώνεται ότι θα απορρίπτονται αιτήσεις που δεν συνοδεύονται από τα ως άνω δικαιολογητικά. Είναι στη διακριτική ευχέρεια και κρίση της Ειδικής Επιτροπής αξιολόγησης της ενότητας 5 να ζητήσει διευκρινίσεις ή/και κάθε έγγραφο που κρίνουν απαραίτητο για την αξιολόγηση της αίτησης.

3.6. Υπάρχει δυνατότητα οι υποψήφιοι/ες να καταθέσουν ένα σύντομο κείμενο (έως 600 λέξεις), ως ενίσχυση της υποψηφιότητάς τους.

3.7. Κωλύματα απόσπασης που προβλέπονται από γενική ή ειδική διάταξη εξακολουθούν να ισχύουν. Η Ειδική Επιτροπή αξιολόγησης της ενότητας 5 δύναται να ζητήσει διευκρινίσεις και συμπληρωματικά στοιχεία.

3.8. Με την αίτηση, ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων στο ΙΕΠ, όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

4. Αποδεικτικά έγγραφα

4.1. Η διδακτική και εκπαιδευτική προϋπηρεσία καθώς και η προηγούμενη εμπειρία/εξειδίκευση αποδεικνύονται γενικότερα σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν στις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, και συγκεκριμένα, όσον αφορά στο δημόσιο με βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης ή/και πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών ή/και βεβαίωση με αποτύπωση καθηκόντων.

4.2. Για τίτλο σπουδών της αλλοδαπής είναι απαραίτητη συνυποβολή αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ ή άλλο αρμόδιο όργανο.

5. Επιλογή - Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων

5.1. Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα εξετασθούν από Ειδική Επιτροπή αξιολόγησης, που ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ. Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει προσωπική συνέντευξη, η οποία θα διενεργηθεί από την ως άνω Ειδική Επιτροπή. Η συνέντευξη μπορεί να διεξαχθεί είτε με φυσική παρουσία στην έδρα του ΙΕΠ, είτε μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η διαδικασία εξέτασης των αιτήσεων των ενδιαφερομένων και επιλογής έχει τα ακόλουθα στάδια:

  • Έλεγχος της πληρότητας του φακέλου και των προαπαιτούμενων κριτηρίων.
  • Διενέργεια συνεντεύξεων μόνο με τους υποψηφίους που πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα. Στη συνέντευξη αξιολογείται το επιστημονικό και επαγγελματικό προφίλ (επιστημονική συγκρότηση, γνώση του αντικειμένου, διοικητικές ικανότητες, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά) με συνεκτίμηση του φακέλου υποψηφιότητας καθώς και των στοιχείων προσωπικότητας (αντίληψη, ενδιαφέρον και δημιουργικότητα) και γενικής συγκρότησης του υποψηφίου. Επισημαίνεται ότι υποψηφιότητα που, κατά τη συνέντευξη και κατά την αποκλειστική και αιτιολογημένη κρίση των μελών της Ειδικής Επιτροπής, κριθεί ότι δεν ανταποκρίνεται σε ικανοποιητικό βαθμό στις απαιτήσεις και υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα, λογίζεται ως μη αρκούντως ισχυρή στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης και δεν εντάσσεται στον αξιολογικό Πίνακα.
  • Κατάρτιση προσωρινού Πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά ανά θέση, βάσει συγκριτικής αξιολόγησης, κατά την αποκλειστική κρίση της Ειδικής Επιτροπής σε σχέση με τις απαιτήσεις και υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα,
    α) του συνόλου των προσόντων των υποψηφίων που έχουν τη μεγαλύτερη συνάφεια με το αντικείμενο της θέσης και
    β) των ποιοτικών δεδομένων που προκύπτουν από τη συνέντευξη. Ο προσωρινός Πίνακας αξιολόγησης αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://iep.edu.gr/) και στο πρόγραμμα «Διαύγεια».
  • Υποβολή τυχόν ενστάσεων από τους υποψηφίους προβλέπεται μόνο στο στάδιο ανάρτησης του προσωρινού αξιολογικού πίνακα ανά θέση (βλ. Ενότητα 6 της παρούσης).
  • Εξέταση τυχόν ενστάσεων από την αρμόδια Επιτροπή του ΙΕΠ και κατάρτιση οριστικού Πίνακα αξιολόγησης, ο οποίος αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://iep.edu.gr) και στο πρόγραμμα «Διαύγεια». Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών για την υποβολή ενστάσεων, ο προσωρινός Πίνακας καθίσταται οριστικός.

Μετά την ολοκλήρωση της ως άνω διαδικασίας, το αρμόδιο τμήμα του ΙΕΠ ενημερώνει την αρμόδια υπηρεσία για την αποστολή βεβαίωσης περί ύπαρξης ή μη κωλύματος απόσπασης των επιλεγέντων/επιλεγεισών εκπαιδευτικών βάσει γενικών ή ειδικών διατάξεων. Εν συνεχεία όλα τα σχετικά έγγραφα διαβιβάζονται στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΑΙΘΑ. Η απόσπαση πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η απόσπαση θα έχει διάρκεια τέσσερα έτη.

Σε περίπτωση παραίτησης ή αποχώρησης υποψηφίου που έχει επιλεγεί σε όποια θέση, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ δύναται να προτείνει προς πλήρωση της εν λόγω κενωθείσας θέσης τον/την επόμενο/η υποψήφιο/α από τον πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά έως και ένα σχολικό έτος μετά. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο δύναται να μην προβεί σε πλήρωση θέσεων.

Επισημαίνεται ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια και αποκλειστική κρίση του ΙΕΠ να καθορίσει τον ακριβή αριθμό πλήρωσης ή μη θέσεων επιστημονικού προσωπικού, ανάλογα με τις ανάγκες τις επιστημονικής υπηρεσίας.

5.2. Διευκρινίσεις ως προς τα κωλύματα απόσπασης:

5.2.1. Επισημαίνεται στους/στις υποψηφίους/ες ότι δεν πρέπει να εμπίπτουν στα κωλύματα απόσπασης που ορίζονται στις σχετικές διατάξεις των ν. 3528/2007 (Α' 26), ν. 4440/2016 (Α' 224), ν. 4547/2018 (Α' 224) και ν. 4722/2020 (Α' 177), εάν και εφόσον επιλεγούν από το ΙΕΠ.

5.2.2. Επιπρόσθετα, για τους/τις επιλεγέντες/είσες που υπηρετούν σε άλλη θέση με θητεία επισημαίνεται ότι η απόσπαση στο ΙΕΠ, για τη θέση που επιλέγονται στο πλαίσιο της παρούσας, δεν είναι δυνατή, εάν προηγουμένως δεν έχει γίνει αποδεκτή αίτησή τους για απαλλαγή από τα εν λόγω καθήκοντα.

6. Ενστάσεις

Επί του προσωρινού Πίνακα ανά θέση, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, η οποία άρχεται από την επομένη της σχετικής ανάρτησης στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και από ώρα 13:00 και λήγει ώρα 13:00 της καταληκτικής ημέρας. Οι ενστάσεις υποβάλλονται μία φορά για όλα τα στάδια της διαδικασίας επιλογής. Θα πρέπει επίσης να είναι επί ποινή απαραδέκτου και συγκεκριμένες. Ειδικότερα, δεν γίνονται δεκτές ενστάσεις που υποβάλλονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (συμβατική ή ηλεκτρονική αλληλογραφία) καθώς επίσης απορρίπτονται ως απαράδεκτες ενστάσεις ενδεικτικά κατά του πίνακα συνολικά ή κατά του συνόλου των υποψηφίων που προηγούνται του ενιστάμενου. Οι ενστάσεις θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία του πενθημέρου όπως αποδεικνύεται αποκλειστικά από τον αριθμό Πρωτοκόλλου ΙΕΠ της ηλεκτρονικής υποβολής και καταχώρισης.

Ενστάσεις που περιέρχονται στο ΙΕΠ και λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής θεωρούνται εκπρόθεσμες και δεν εξετάζονται από την αρμόδια Επιτροπή. Ενημερώνονται οι υποψήφιοι/ες ότι, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 17/2002 Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, το ΙΕΠ θα παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε στοιχεία που αφορούν τους ατομικούς φακέλους των λοιπών υποψηφίων, προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά τους, σύμφωνα με τη νόμιμη διαδικασία (έγγραφη αίτηση, τεκμηρίωση υπέρτερου έννομου συμφέροντος).

7. Δημοσίευση, Ιδιωτικότητα και Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Η παρούσα Πρόσκληση, όπως και οι λοιπές σχετικές ανακοινώσεις, συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων –προσωρινών και οριστικών– θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (https://iep.edu.gr/).

Η νομική βάση επί της οποίας πραγματοποιείται η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υποψηφίων αιτούντων ορίζεται στο εδ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679, όπως ενσωματώθηκε στην εθνική νομοθεσία με τον ν. 4624/2019 (Α΄ 137) και ιδιαιτέρως στο άρθρο 5 όπου ορίζεται ότι «οι δημόσιοι φορείς επιτρέπεται να επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας».

Οι αιτούντες/αιτούσες στο πλαίσιο της παρούσας, αποδέχονται τα παρακάτω:

  • τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα - αρχεία, τα οποία θα μεταφορτώσουν και αφορούν στην υποβολή αίτησης συμμετοχής, θα αποθηκευτούν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για τους σκοπούς της παρούσης και τις υπηρεσιακές ανάγκες που συνάγονται.
  • θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ ανακοίνωση με την οποία θα καλούνται οι υποψήφιοι/ες σε συνέντευξη με χρήση του ονοματεπώνυμού τους,
  • οι απορριφθείσες αιτήσεις (δηλαδή, όσοι δεν καλούνται στη διαδικασία συνέντευξης) θα δημοσιευθούν με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους,
  • ο προσωρινός και ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά θα δημοσιευθεί με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης των υποψηφίων και του ονοματεπωνύμου μόνο των επιλεγέντων/επιλεγεισών για κάθε θέση. Επισημαίνεται ότι υποψηφιότητα που, κατά τη συνέντευξη και κατά την αποκλειστική και αιτιολογημένη κρίση των μελών της Ειδικής Επιτροπής, κριθεί ότι δεν ανταποκρίνεται σε ικανοποιητικό βαθμό στις απαιτήσεις και υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα, λογίζεται ως μη αρκούντος ισχυρή στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης και δεν εντάσσεται στον αξιολογικό Πίνακα.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets) στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=13.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.
Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης

 

 

 

Σχετικά Άρθρα