ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 2025 (ΒΡΥΞΕΛΕΣ - ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ - ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ - ΚΑΡΛΣΛΟΥΗ)
(Μετάβαση στο άρθρο με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Ευρωπαϊκά Σχολεία)
Αρ.Πρωτ.29280/Η2/14-03-2025/ΥΠΑΙΘΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ
ΘΕΜΑΤΩΝ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΚΑΙ
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΟΓΕΝΩΝ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ
ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ Δ΄ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Emaıl : euroschools(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες : Κ. Πουλοπούλου-Κ. Χαλκιαδάκη
Τηλέφωνο : 210 3442294
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Καλεί τους/τις ενδιαφερόμενους/ες
που διαθέτουν τα προβλεπόμενα προσόντα, όπως αυτά περιγράφονται στην αριθμ.26754/H2/10-3-2022 (Β’ 1165 διόρθ.σφαλμ. Β’ 1300) Υπουργική Απόφαση «Διαδικασία επιλογής διδακτικού προσωπικού και υποψηφίων στελεχών διοίκησης για τα Ευρωπαϊκά Σχολεία», καθώς και στον Κανονισμό για τα μέλη του αποσπασμένου προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία (Ref.:2011-04- D-14-en-25), να υποβάλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση, με απόσπαση, των ακόλουθων θέσεων Πρωτοβάθμιου και Δευτεροβάθμιου Κύκλου των κατωτέρω Ευρωπαϊκών Σχολείων:
Οι θέσεις κατανέμονται ως ακολούθως:
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
1. Μία (1) θέση ΠΕ86 Πληροφορικής στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙΙ, με γλώσσα διδασκαλίας την αγγλική ή γαλλική ή γερμανική. (*Επισήμανση 1).
2. Μία (1) θέση ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙΙ, με γλώσσα διδασκαλίας την αγγλική ή γαλλική ή γερμανική. (*Επισήμανση 1)
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
1. Μία (1) θέση ΠΕ05 Γαλλικής στο Ε.Σ. Βρυξέλλες Ι.
2. Μία (1) θέση ΠΕ06 Αγγλικής στο Ε.Σ. Βρυξέλλες IV.
3. Μία (1) θέση ΠΕ07 Γερμανικής στο Ε.Σ. Βρυξέλλες Ι για τη διδασκαλία L2 DE, L3 DE, Philosophy και Ethics (*Επισήμανση 2)
4. Μία θέση ΠΕ03 Μαθηματικών στο Ε.Σ. Καρλσρούης, με γλώσσα διδασκαλίας την αγγλική. (*Επισήμανση 3).
5. Μία θέση ΠΕ03 Μαθηματικών στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙΙ, με γλώσσα διδασκαλίας την ελληνική(*Επισήμανση 1) .
6. Μία θέση ΠΕ04.04 Βιολόγων/ΠΕ04.03 Φυσιογνώστες στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙΙ, με γλώσσα διδασκαλίας την αγγλική (*Επισήμανση 3).
7. Μία θέση ΠΕ04.04 Βιολόγων/ΠΕ04.03 Φυσιογνώστες στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙΙ, με γλώσσα διδασκαλίας την ελληνική(*Επισήμανση 1) .
8. Μία θέση ΠΕ 08 Καλλιτεχνικών στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙΙ, με γλώσσα διδασκαλίας την αγγλική ή γαλλική ή γερμανική. (*Επισήμανση 1).
9. Μία θέση ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙΙ, με γλώσσα διδασκαλίας την αγγλική ή γαλλική ή γερμανική. (*Επισήμανση 1).
10. Μία (1) θέση Educational Advisor στο Ε.Σ. Λουξεμβούργο ΙI. (*Επισήμανση 4).
11. Μία (1) θέση EN & DE Pedagogical Advisor στο Ε.Σ. Φρανκφούρτης (*Επισήμανση 5).
*Επισήμανση 1:
Οι υποψήφιοι για τις θέσεις (1) και (2) Πρωτοβάθμιου Κύκλου και (5), (7), (8) και (9) Δευτεροβάθμιου Κύκλου θα πρέπει να πληρούν την προϋπόθεση της παραγράφου 2 (α) του άρθρου 1 της αριθμ. 26754/H2/10-3-2022 (Β’1165) Υπουργικής Απόφασης, δηλαδή να έχουν άριστη γνώση (επίπεδο Γ2) μίας από τις γλώσσες εργασίας (αγγλική, γαλλική, γερμανική).
*Επισήμανση 2:
Ο εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ07-Γερμανικής θα διδάξει και τα μαθήματα της Φιλοσοφίας και της Ηθικής. Στα Ευρωπαϊκά Σχολεία, τα μαθήματα Φιλοσοφίας και Ηθικής έχουν ως στόχο να καλλιεργήσουν την κριτική σκέψη, την ηθική συνείδηση και την ικανότητα των μαθητών να αναλύουν πολύπλοκα ζητήματα.
Περιγραφική περίληψη: 1. Ref: 2019-01-D-51-en-2,
2. 2017-07-D-10-en-3 1 Philosophy Syllabus – 4 periods – S6-S7,
3. 2022-01-D-44-en-2: Syllabus for non-denominational Ethics – Secondary cycle S1-S7 Approved by the Joint Teaching Committee-Meeting on 10 and 11 February 2022).
*Επισήμανση 3:
Οι υποψήφιοι για τις θέσεις (4) και (6) Δευτεροβάθμιου Κύκλου απαιτείται να έχουν άριστη γνώση (Γ2 επίπεδο) της αγγλικής γλώσσας (παρ. ΙΙ.C του αριθμ. 2018-01-D-65-en-3 ευρωπαϊκού κανονισμού).
*Επισήμανση 4:
Οι υποψήφιοι για τη θέση (10) απαιτείται να έχουν τουλάχιστον πολύ καλή γνώση (Γ1 επίπεδο) της γαλλικής ή της γερμανικής γλώσσας και καλή γνώση (Β2 επίπεδο) μιας από τις γλώσσες εργασίας (παρ. ΙΙ.Α του αριθμ. 2018-01-D-65-en-3 ευρωπαϊκού κανονισμού) και ταυτόχρονα να πληρούν και την προϋπόθεση της παραγράφου 2 (α) του άρθρου 1 της αριθμ. 26754/H2/10-3-2022 (Β’1165) Υπουργικής Απόφασης, δηλαδή να έχουν άριστη γνώση μίας από τις γλώσσες εργασίας (αγγλική, γαλλική, γερμανική).
*Επισήμανση 5:
Οι υποψήφιοι για τη θέση (11) απαιτείται να έχουν τουλάχιστον πολύ καλή γνώση (Γ1 επίπεδο) της γερμανικής γλώσσας και καλή γνώση (Β2 επίπεδο) της αγγλικής γλώσσας. (παρ. ΙΙ.Α του αριθμ. 2018-01-D-65-en-3 ευρωπαϊκού κανονισμού) και ταυτόχρονα να πληρούν και την προϋπόθεση της παραγράφου 2 (α) του άρθρου 1 της αριθμ. 26754/H2/10-3-2022 (Β’1165) Υπουργικής Απόφασης, δηλαδή να έχουν άριστη γνώση μίας από τις γλώσσες εργασίας (αγγλική, γαλλική, γερμανική).
Προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται από 14-3-2025 έως και 26-3-2025 και ώρα 15:00
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη κενών θέσεων διδακτικού προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία πραγματοποιούνται σύμφωνα με:
1. Τις διατάξεις:
α) των παραγράφων 7, 8, και 9 του άρθρου 16, του ν. 4415/2016 «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» (Α΄159),
β) του ν. 3025/2002 «Κύρωση της Σύμβασης για το καταστατικό των Ευρωπαϊκών Σχολείων» (Α΄ 148),
γ) των Κανονισμών για τα Ευρωπαϊκά Σχολεία Language Policy of the European Schools (Ref.: 2019-01-D-35-en-8) και Control of the Level of linguistic competence as part of the procedure for recruitment of non-native speaker teaching and educational support staff (Ref.:2018-01-D-65-en-3),
δ) του Κανονισμού για τα μέλη του αποσπασμένου προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία (Ref.:2011-04-D-14-en-25),
ε) του ν. 4547/2018 «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (Α΄ 102),
στ) του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (Α΄ 167),
ζ) του ν. 4622/2019 «Επιτελικό κράτος: Οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α΄133),
η) του π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)»,
θ) του π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α’ 31),
ι) του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α’ 123),
κ) του π.δ. 77/2023 «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων, Σύσταση, κατάργηση και μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών, Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων» (Α΄130),
λ) του π.δ. 79/2023 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄131).
2. Την αριθμ. 26754/H2/10-3-2022 Υπουργική Απόφαση «Διαδικασία επιλογής διδακτικού προσωπικού και υποψηφίων στελεχών διοίκησης για τα Ευρωπαϊκά Σχολεία» (Β’ 1165 διόρθ.σφαλμ. ΦΕΚ Β΄ 1300).
3. Την από 27-2-2025 ηλεκτρονική επιστολή της Επικεφαλής της Ελληνικής Αντιπροσωπείας στο Ανώτατο Συμβούλιο των Ευρωπαϊκών Σχολείων.
4.Το γεγονός ότι από την παρούσα πρόσκληση ενδιαφέροντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
Ι. ΠΡΟΣΟΝΤΑ – ΟΡΟΙ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ
1. Υποψήφιοι για απόσπαση στα ανωτέρω σχολεία είναι μόνιμοι δημόσιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι διαθέτουν τουλάχιστον τετραετή συνολική και αναγνωρισμένη διδακτική υπηρεσία στη βαθμίδα αυτή, μέχρι τις 31 Αυγούστου 2025.
Στην προϋπηρεσία προσμετράται τυχόν παράλληλη υπηρέτηση σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης.
Οι υποψήφιοι επίσης πρέπει να έχουν πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) τουλάχιστον Α' επιπέδου, σύμφωνα με τα οριζόμενα από το ΑΣΕΠ.
2. Η θητεία απόσπασης είναι μέχρι εννέα (9) έτη με την επιφύλαξη των άρθρων 28 έως και 35 του Κανονισμού για τα μέλη του αποσπασμένου προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία και των Κανονισμών για το διορισμό και την Αξιολόγηση των Διευθυντών και Αναπληρωτών Διευθυντών, ως ισχύουν.
Η θητεία υποδιαιρείται σε 3 περιόδους, σύμφωνα με τον Κανονισμό για τα μέλη του αποσπασμένου προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία :
- μία πρώτη, δοκιμαστική, περίοδο δύο ετών. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους θα πραγματοποιείται αξιολόγηση,
- μία δεύτερη περίοδο τριών ετών. Κατά τη διάρκεια του πέμπτου έτους θα πραγματοποιείται μια δεύτερη αξιολόγηση,
- τέλος, μετά και τη δεύτερη θετική αξιολόγηση, ακολουθεί μία τρίτη περίοδος τεσσάρων ετών
Για τους σκοπούς της παρούσας και των άρθρων 28 και 29 (α) (iii) και (iv) του Κανονισμού για τα μέλη του αποσπασμένου προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία θεωρείται ότι ο χρόνος απόσπασης του εκπαιδευτικού λογίζεται από την έναρξη του πρώτου έτους απόσπασης, αν ο χρόνος ανάληψης υπηρεσίας του εκπαιδευτικού πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της περιόδου από 1ης Σεπτεμβρίου έως και 31ης Δεκεμβρίου αυτού του πρώτου έτους απόσπασης. Στην περίπτωση που η απόσπαση πραγματοποιείται από την 1η Ιανουαρίου και μετά, η απόσπαση για τους σκοπούς της παρούσας και των άρθρων 28 και 29(α)(iii) και (iv), όπως ανωτέρω, θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου του επόμενου σχολικού έτους. Στην περίπτωση αυτή δεν μπορεί να χορηγείται η παράταση ενός έτους που αναφέρεται στο άρθρο 29(α)(iii) του Κανονισμού για τα μέλη του αποσπασμένου προσωπικού στα Ευρωπαϊκά Σχολεία, μετά το τέλος των εννέα ετών.
3. Δεν επιτρέπεται να είναι υποψήφιος για επιλογή, εκπαιδευτικός ο οποίος τελεί σε διαθεσιμότητα ή αργία ή έχει καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αδικήματα της παρ. 1 του άρθρου 8 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α' 26) ή του έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών, για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής κατά το άρθρο 145 του ίδιου Κώδικα.
ΙΙ. ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΩΝ PEDAGOGICAL ADVISORS ΚΑΙ EDUCATIONAL ADVISORS
Οι Pedagogical Advisors και Educational Advisors υποχρεούνται να βοηθούν τον Διευθυντή του Σχολείου και το εκπαιδευτικό προσωπικό α) σε διοικητικά και β) σε εκπαιδευτικά θέματα. Οι Pedagogical Advisors και Educational Advisors επικουρούν τον Διευθυντή, τους αναπληρωτές Διευθυντές και τους καθηγητές δευτεροβάθμιου κύκλου. Τα εκπαιδευτικά και διοικητικά τους καθήκοντα περιλαμβάνουν κυρίως την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής κοινότητας και την διοικητική βοήθεια που συνδέεται με την εκπαίδευση των μαθητών, όπως ορίζεται στο άρθρο 27 του Γενικού Κανονισμού των Ευρωπαϊκών Σχολείων (Ref.: 2014-03-D-14-en-13)
Οι Pedagogical Advisors και Educational Advisors εργάζονται σαράντα (40) ώρες την εβδομάδα, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που καταρτίζει ο Διευθυντής του σχολείου. Σε ειδικές περιπτώσεις και υπό τον όρο ότι πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις και διαθέτουν τα ανάλογα ακαδημαϊκά προσόντα, οι Εκπαιδευτικοί Σύμβουλοι, παρέχουν και διδακτικό έργο, πέραν των διοικητικών καθηκόντων τους. Τα διδακτικά καθήκοντα ανατίθενται από τον Διευθυντή του σχολείου μετά από εισήγηση του Συμβουλίου Επιθεωρητών και την έγκριση του Γενικού Γραμματέα των Ευρωπαϊκών Σχολείων, όπως ορίζεται στο άρθρο 36 (5) του κανονισμού του εκπαιδευτικού προσωπικού των Ευρωπαϊκών Σχολείων (Regulation for Members of the seconded staff -2011-04-D-14-en-25).
ΙΙΙ. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Η διαδικασία επιλογής διακρίνεται σε δυο στάδια. Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει την αξιολόγηση των τυπικών προσόντων των υποψηφίων. Το δεύτερο στάδιο περιλαμβάνει την συνέντευξη των υποψηφίων. Η επιτροπή ορίζει τις ημερομηνίες πρόσκλησης των υποψηφίων σε συνέντευξη. Στη συνέντευξη καλείται το πενήντα τοις εκατό (50%), με στρογγυλοποίηση στην πλησιέστερη ακέραιη μονάδα, των υποψηφίων που έχουν συμπεριληφθεί στους αξιολογικούς πίνακες του άρθρου 3, οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο αριθμό αξιολογικών μονάδων, και αριθμός υποψηφίων τουλάχιστον τριπλάσιος από τον αριθμό των προκηρυσσόμενων θέσεων.
Τα κριτήρια επιλογής για την απόσπαση του εκπαιδευτικού και εποπτικού προσωπικού της παρ.2 του άρθρου 1 της αριθμ. 26754/H2/10-3-2022 (Β’ 1165 διόρθ.σφαλμ. ΦΕΚ Β΄ 1300) Υπουργικής Απόφασης στα Ευρωπαϊκά Σχολεία και στα σχολεία των Διεθνών Οργανισμών διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες και αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες (μόρια) ως εξής:
Α. Επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση
Τίτλος | Μονάδες |
α) Διδακτορικό δίπλωμα | 5 |
β) Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης (master) ή άλλο ισότιμο | 3 |
Το δεύτερο διδακτορικό μοριοδοτείται με τρείς (3) μονάδες. | |
γ) Δεύτερο πανεπιστημιακό πτυχίο | 2 |
δ) Τίτλος διδασκαλείου μετεκπαίδευσης | 2 |
ε) Γνώση ξένης γλώσσας | |
ε.1) Επίσημη γλώσσα της χώρας έδρας του σχολείου | |
i) επίπεδο Γ2 | 5 |
ii) επίπεδο Γ1 | 4 |
iii) επίπεδο Β2 | 2,5 |
ε.2) Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας (Αγγλικά - Γαλλικά - Γερμανικά) | |
i) επίπεδο Γ2 | 4 |
ii) επίπεδο Γ1 | 3 |
iii) επίπεδο Β2 | 1,5 |
στ) Γνώση τρίτης ξένης γλώσσας (Αγγλικά - Γαλλικά - Γερμανικά) | |
i) επίπεδο Γ2 | 3 |
ii) επίπεδο Γ1 | 2 |
iii) επίπεδο Β2 | 1 |
ζ ) Άλλες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης | |
i) επίπεδο Γ2 | 2 |
ii) επίπεδο Γ1 | 1 |
iii) επίπεδο Β2 | 0,50 |
Για την ίδια γλώσσα μοριοδοτείται μόνο το ανώτερο επίπεδο. Η γλωσσομάθεια αποδεικνύεται σύμφωνα με τα εκάστοτε οριζόμενα από τον ΑΣΕΠ. |
|
η) Πιστοποιητικό γνώσης στις νέες τεχνολογίες: | |
Β’ Επίπεδο | 2 |
Β. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία
Τίτλος | Μονάδες |
α) Διδακτική υπηρεσία (ως διδακτικό προσωπικό Α/θμιας ή/και Β/θμιας Εκπ/σης) πέρα από την απαιτούμενη τετραετία 1 μονάδα για κάθε επιπλέον έτος | μέχρι 9 |
β) Διδακτικό έργο στην ανώτατη εκπαίδευση: δύο (2) μονάδες κατ' ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: άσκηση αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε Α.Ε.Ι., Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Τ.Ε.Ι.), Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) διάρκειας ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού εξαμήνου, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011 (Α' 195), συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος απόκτησης Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, το άρθρο 4 του ν. 2552/1997 (Α' 266), το άρθρο 5 του π.δ. 407/1980 (Α' 112), το άρθρο 19 του ν. 1404/1983 (Α' 173) ή με απόφαση του αρμόδιου οργάνου: 0,50 μονάδες ανά ακαδημαϊκό εξάμηνο. | μέχρι 2 |
γ) συμμετοχή σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα ή δράσεις που χρηματοδοτούνται εν όλω ή εν μέρει από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Ε.) ή διεθνείς οργανισμούς, όπως Lingua, Σωκράτης, Comenius, Erasmus/Erasmus+, Leonardo da Vinci, eTwinning, Model United Nations (M.U.N.), European Youth Parliament (EYP), Euroscola, Βουλή των Εφήβων: μία (1) μονάδα ανά πρόγραμμα, δράση ή διαγωνισμό και έως τρεις (3) μονάδες κατ' ανώτατο όριο. | μέχρι 3 |
δ) Επιμόρφωση: τέσσερις (4) μονάδες κατ' ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: δ1) πιστοποιητικό ή βεβαίωση ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ή Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), εφόσον δεν αποτέλεσε προσόν διορισμού: μία (1) μονάδα, δ2) πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης προγράμματος επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. συνολικής διάρκειας τριακοσίων (300), τουλάχιστον, ωρών ή εννεάμηνης, τουλάχιστον, διάρκειας: μία (1) μονάδα ανά πρόγραμμα και έως δύο (2) μονάδες κατ' ανώτατο όριο δ3) βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων των ΠΕ.Κ.Ε.Σ., Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (Π.Ε.Κ.), του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.), του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ. ΕΚ.), του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ή εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: 0,10 μονάδες ανά δέκα (10) ώρες βάσει βεβαίωσης και έως μία (1) μονάδα κατ' ανώτατο όριο. Η εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών δεν μοριοδοτείται, δ4) πιστοποιητικό ή βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.), του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας ή του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης: 0,10 μονάδες ανά δέκα (10) ώρες βάσει πιστοποιητικού ή βεβαίωσης και έως μία (1) μονάδα κατ' ανώτατο όριο, δ5) βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών ή συμπερίληψη στον κατάλογο των επιμορφωτών Α' ή Β' επιπέδου: μία (1) μονάδα, δ6) βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης θεματικών ενοτήτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.): μία (1) μονάδα κατ' ανώτατο όριο, η οποία κατανέμεται ως εξής: i) μία (1) μονάδα για την ολοκλήρωση ετήσιας θεματικής ενότητας και ii) 0,50 μονάδες για την ολοκλήρωση εξαμηνιαίας θεματικής ενότητας. | μέχρι 4
|
Γ. Συνέντευξη
Τίτλος | Μονάδες |
α) Γνώση της προαπαιτούμενης ξένης γλώσσας στον προφορικό λόγο | μέχρι 10 |
β) Γνώση έως δύο άλλων γλωσσών εργασίας των Ευρωπαϊκών Σχολείων στον προφορικό λόγο (Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική) | μέχρι 5 μονάδες η κάθε γλώσσα |
γ) Η Συνέντευξη στοχεύει στη διαμόρφωση μιας πιο ολοκληρωμένης εικόνας για τη συγκρότηση και την προσωπικότητα καθώς και για τις ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης. Τα στοιχεία που συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής: | Μέχρι 20 |
Τελική βαθμολογία των κριτήριων της παρούσας αποτελεί ο μέσος όρος των βαθμών των μελών της Επιτροπής.
Οι υποψήφιοι, οι οποίοι δεν προσέρχονται στην προφορική εξέταση των γλωσσών ή στη συνέντευξη αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής.
ΙII. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
1. Οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν την αίτηση απόσπασης και τα δικαιολογητικά τους ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη https://dipode-aitisi.sch.gr.
Πριν την «Οριστική Καταχώριση» της αίτησης, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μεταφορτώνουν/«ανεβάζουν» (upload) τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτησή τους στο περιβάλλον της διαδικτυακής πύλης. Οδηγίες τόσο για την ανάρτηση των δικαιολογητικών όσο και για λοιπά θέματα της ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης απόσπασης περιγράφονται στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση (https://dipode-aitisi.sch.gr) στο πλαίσιο με τις οδηγίες/βοήθεια/συχνές ερωτήσεις. Επίσης, για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται με ηλεκτρονικό τους μήνυμα στο
Με την οριστικοποίησή της, η αίτηση λαμβάνει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου και μπορεί και να εκτυπωθεί.
2. Απορρίπτονται εκπρόθεσμες αιτήσεις ή οι αιτήσεις που υποβάλλονται απευθείας στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δε θα γίνουν δεκτά.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:
1. Υποψήφιος ο οποίος υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση, αλλά δεν αναρτά τα κατά περίπτωση, κατά τα ανωτέρω, πλήρη δηλούμενα δικαιολογητικά, αποκλείεται από τη διαδικασία.
2. Η ανάλυση σάρωσης των ψηφιοποιούμενων αρχείων πρέπει να είναι 150 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο.
3. Τα ψηφιοποιημένα αρχεία να φέρουν σύντομες και ακριβείς ονομασίες, πχ. ΤΠΕ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ
4. Η αίτηση του ενδιαφερόμενου υπέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν.1599/1986 (Α΄75), βεβαίωση γνώσης των αναφερόμενων στην πρόσκληση και τις σχετικές διατάξεις και η ανακρίβεια των δηλούμενων, σε αυτήν, στοιχείων επισύρει αποκλεισμό του υποψηφίου από τη διαδικασία επιλογής της παρούσης, εκτός από τις προβλεπόμενες από τις κείμενες διατάξεις κυρώσεις.
5. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν έχουν την υποχρέωση υποβολής αντιγράφου ποινικού μητρώου, όταν τους ζητηθεί.
V. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Για την απόδειξη των δηλούμενων στην αίτηση απόσπασης στοιχείων απαιτούνται τα κάτωθι δικαιολογητικά:
(1) Φύλλο Μητρώου Ποιότητας (σύμφωνα με το επισυναπτόμενο υπόδειγμα) και πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών, τα οποία θα χορηγούνται από τη Διεύθυνση στην οποία ανήκει ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός. Εφιστάται η προσοχή των υποψηφίων ως προς τον έλεγχο του Φύλλου Μητρώου, που θα τους χορηγηθεί από την οικεία Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, καθώς αυτό θα πρέπει να είναι σύμφωνο με το υπόδειγμα του Φύλλου Μητρώου που επισυνάπτεται στην παρούσα. Δεκτό γίνεται αποκλειστικά το Φύλλο Μητρώου, το οποίο είναι σύμφωνο με το υπόδειγμα του Φύλλου Μητρώου της παρούσας.
(2) Βιογραφικό σημείωμα τύπου «Europass».
(3) Πτυχία και τίτλοι μεταπτυχιακών σπουδών. Για τους τίτλους σπουδών που προέρχονται από ιδρύματα της αλλοδαπής χρειάζεται πράξη αναγνώρισης από ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ.
(4) Τίτλοι των ξένων γλωσσών, άλλων από της αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής και ισπανικής, πρέπει να συνοδεύονται από επίσημη μετάφραση τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του π.δ. 85/2022, όπως ισχύει, και σύμφωνα με το Παράρτημα Γλωσσομάθειας, το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ.
(5) Σε περίπτωση που η γλωσσομάθεια πιστοποιείται από τον τίτλο σπουδών που προέρχεται από ΑΕΙ της αλλοδαπής, ο τίτλος θα πρέπει να συνοδεύεται από επίσημη μετάφρασή του, καθώς και από βεβαίωση του ιδρύματος για τη γλώσσα στην οποία πραγματοποιήθηκαν οι σπουδές, εφόσον αυτή διαφοροποιείται από την επίσημη γλώσσα της οικείας χώρας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του π.δ. 85/2022, όπως ισχύει, και σύμφωνα με το Παράρτημα Γλωσσομάθειας, το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ.
(6) Βεβαίωση αυτόνομου διδακτικού έργου σε ΑΕΙ, σύμφωνα με την παράγραφο III.Β.β.
(7) Βεβαιώσεις συμμετοχής και υλοποίησης σε δραστηριότητες του σχολικού βίου, σύμφωνα με την παράγραφο III.Β.γ.
(8) Βεβαιώσεις συμμετοχής σε επιμορφώσεις, σύμφωνα με την παράγραφο ΙIΙ.Β. δ.
(9) Πιστοποιητικό γνώσης στις νέες τεχνολογίες τουλάχιστον Α΄ επιπέδου.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ