edu.klimaka.gr

Πρόσκληση Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (7η περιοδος)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ 7η ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Αρ.Πρωτ.17334/10-02-2023/ΙΕΠ

ΠΡΑΞΗ : «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ»
ΚΩΔ. ΟΠΣ 5092064
Υπεύθυνος Πράξης: Ευθύμιος Σταμούλης
Ταχ. Δ/νση : Αν. Τσόχα 36, 115 21- Αθήνα
Ιστοσελίδα : www.iep.edu.gr
Πληροφορίες : Ε. Σταμούλης
Τηλέφωνο : 213 1335 301
e-mail : estamoulis(ΣΤΟ)iep.edu.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΣΤΗΝ 7η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ

ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ)
ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ (ΓΥΜΝΑΣΙΑ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
«ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ»
ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ (ΜΙS)5092064

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020»
που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση
(Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), Ν.Π.Ι.Δ., το οποίο εποπτεύεται από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, υλοποιεί εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών -στο πλαίσιο της Πράξης: «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5092064, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020». Η επιμόρφωση αυτή αφορά μόνιμους και αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων Α/θμιας (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό) και Β/θμιας (Γυμνάσιο) Εκπαίδευσης στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Κατά την 1η Επιμορφωτική Περίοδο Ιουνίου – Αυγούστου 2021, τη 2η Επιμορφωτική Περίοδο Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2021, την 3η Επιμορφωτική Περίοδο Δεκεμβρίου 2021 – Ιανουαρίου 2022, την 4η Επιμορφωτική Περίοδο Μαρτίου – Απριλίου 2022, την 5η Επιμορφωτική Περίοδο Ιουνίου – Σεπτεμβρίου 2022 και την 6η Επιμορφωτική Περίοδο Δεκεμβρίου 2022 – Ιανουαρίου 2023 δήλωσαν συμμετοχή περισσότεροι/ες από 87.000 εκπαιδευτικοί, από τους/ις οποίους/ες οι 71.164 έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα της επιμόρφωσης.

Το Ι.Ε.Π., σύμφωνα με τις ανάγκες της Πράξης: «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων» με κωδικό ΟΠΣ 5092064

απευθύνει
πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής
στην 7η επιμορφωτική περίοδο της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης
σε εν ενεργεία μόνιμους και αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς Α/θμιας (Νηπιαγωγείο- Δημοτικό) και Β/θμιας (Γυμνάσιο) Εκπαίδευσης
για το σχολικό έτος 2021-2022, στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων»
με κωδικό ΟΠΣ ( MIS) 5092064

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

1.1. Περιεχόμενο επιμόρφωσης - Θεματικές Ενότητες

1.1. Περιεχόμενο επιμόρφωσης – Θεματικές Ενότητες
Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση μόνιμων και αναπληρωτών/τριών εκπαιδευτικών Α/θμιας (Νηπιαγωγείο- Δημοτικό) και Β/θμιας (Γυμνάσιο) Εκπαίδευσης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, αφορά τις κάτωθι θεματικές ενότητες και δεξιότητες του 21ου αιώνα:

Α) Βασικές θεματικές Ενότητες

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

  1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια
  2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη
  3. Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

Φροντίζω το Περιβάλλον

  1. Οικολογία - Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά
  2. Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία
  3. Παγκόσμια & Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

  1. Ανθρώπινα Δικαιώματα
  2. Εθελοντισμός -Διαμεσολάβηση
  3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Δημιουργώ & Καινοτομώ -Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία

  1. STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική
  2. Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με Επαγγέλματα

Β) Δεξιότητες του 21ου αιώνα

Α) Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs)

Α1. Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

Α2. Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα(4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) (Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία, Ψηφιακή δημιουργικότητα, Ψηφιακή κριτική σκέψη, Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας)

Α3. Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Β) Δεξιότητες ζωής

Β1. Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Αυτομέριμνα, Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Πολιτειότητα, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)

Β2. Δεξιότητες της ψηφιακής ιθαγένειας (Ευχέρεια στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, Ψηφιακή πολιτειότητα, Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο, Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες, ανθεκτικότητα)

Β3. Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης (Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Διαμεσολάβηση, Επίλυση συγκρούσεων, Πολιτειότητα)

Β4. Δεξιότητες επιχειρηματικότητας (Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα, Προγραμματισμός, Παραγωγικότητα, Αποτελεσματικότητα)

Γ) Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης

Γ1. Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών)

Γ2. Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων (Πληροφορικός γραμματισμός, Ψηφιακός γραμματισμός, Τεχνολογικός γραμματισμός, Γραμματισμός στα μέσα, Ασφάλεια στο διαδίκτυο)

Γ3. Ρομποτική (Δεξιότητες μοντελισμού και προσομοίωσης, Επιστημονική/ υπολογιστική σκέψη)

Δ) Δεξιότητες του νου

Δ1. Στρατηγική Σκέψη (Οργανωσιακήσκέψη, Μελέτη περιπτώσεων και Επίλυση προβλημάτων)

Δ2. Πλάγια σκέψη (Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη), Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

Δ3. Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός

Δ4. Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

Δ5. Δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης (Επιστημονική/ υπολογιστική σκέψη διαμεσολάβηση)

1.1. Διάρκεια επιμόρφωσης

Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση για το σχολικό έτος 2021-2022 θα έχει συνολική διάρκεια που αντιστοιχεί σε τριάντα έξι (36) ώρες, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

Α. Εισαγωγή στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
(Περιλαμβάνει ένα κείμενο και τέσσερα βίντεο συνολικής διάρκειας μελέτης/παρακολούθησης 1,5 ώρας).

Β. Θεματικές Ενότητες Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
(Περιλαμβάνει τέσσερις θεματικές ενότητες συνολικής διάρκειας μελέτης/παρακολούθησης 32 ωρών)

ΦΠ. Εργαστήρια Δεξιοτήτων για την θεματική ενότητα «Φροντίζω το περιβάλλον»
ΔΚ. Εργαστήρια Δεξιοτήτων για την θεματική ενότητα «Δημιουργώ και Καινοτομώ»
EE. Εργαστήρια Δεξιοτήτων για την θεματική ενότητα «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ»
EZ. Εργαστήρια Δεξιοτήτων για την θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα – Ευ ζην»

Η κάθε θεματική Ενότητα αποτελείται από έξι υποχρεωτικές υποενότητες ανεξάρτητα από τη βαθμίδα στην οποία απευθύνονται επειδή εστιάζουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι τόσο στο γνωστικό θέμα της ενότητας

Κάθε υποενότητα περιλαμβάνει:

  • δύο βιντεομαθήματα,
  • ένα κείμενο μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου,
  • παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου - Σύνδεση με τα προγράμματα σπουδών και
  • μια άσκηση αυτοαξιολόγησης – κουίζ,

Επίσης ο κάθε επιμορφούμενος επιλέγει ένα πρόγραμμα εφαρμογής υλοποίησης εργαστηρίου σε μορφή βιντεομαθημάτων συνολικής διάρκειας παρακολούθηση μιας (-1-) ώρας.

Γ. Εκπαιδευτικά θέματα για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
(Περιλαμβάνει έξι κείμενα, μια παρουσίαση και βίντεο διάρκειας μελέτης/παρακολούθησης 2 ωρών και μισή ώρα αξιολόγηση για την απόκτηση της βεβαίωσης).

Το επιμορφωτικό υλικό θα είναι διαθέσιμο από τις 20-03-2023.

1.3. Παρακολούθηση επιμορφώσεων

Το υλικό της επιμόρφωσης διατίθεται μέσω της υφιστάμενης ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle) του Ι.Ε.Π. (https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=510), η οποία θα χρησιμοποιηθεί για την ανάρτηση των δραστηριοτήτων προς τους επιμορφούμενους/νες καθώς και για την επικοινωνία μεταξύ τους σε όλη της διάρκεια του προγράμματος επιμόρφωσης.

Η πορεία της παρακολούθησης/μελέτης είναι σειριακή. Για να προχωρήσει ο/η επιμορφούμενος/η στα επόμενα βήματα πρέπει να έχει μελετήσει /παρακολουθήσει το σχετικό επιμορφωτικό υλικό (αν ένα βήμα έχει ολοκληρωθεί φαίνεται από την επισήμανση στο κουτάκι που βρίσκεται στο πλάι του βήματος).

Για να ενεργοποιηθεί η επόμενη υποενότητα, πρέπει να έχει απαντήσει επιτυχώς στην άσκηση αυτοαξιολόγησης. Δίνονται απεριόριστες προσπάθειες για να επιτύχει σωστά τις δύο από τις τρεις ερωτήσεις που είναι απαραίτητες για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη η άσκηση αυτοαξιολόγησης. Οι ερωτήσεις εμφανίζονται με τυχαία σειρά αλλά υπάρχει περίπτωση μια ερώτηση να έχει δύο ή περισσότερες απαντήσεις, οπότε αυτού του τύπου οι ερωτήσεις πρέπει να απαντηθούν τουλάχιστον με βαθμολογία 67%.

Αν δεν ανοίξει κάποιο από τα αρχεία που είναι στα υποχρεωτικά πεδία, το πρόγραμμα δε θα επιτρέψει τη συνέχιση της παρακολούθησης και θα παραπέμψει στο αρχείο που παραλείφθηκε. Δεν υπάρχει βαθμολογία στο πρόγραμμα.

Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης του θεωρητικού υλικού της κάθε υποενότητας, και την επιτυχή απάντηση στην άσκηση αυτοαξιολόγησης, δίνεται πρόσβαση σε Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων της αντίστοιχης θεματικής ενότητας για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Κάθε επιμορφούμενος/η επιλέγει υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον βιντεοσκοπημένο πρόγραμμα και απαντά στις ερωτήσεις του. Στο τέλος της κάθε θεματικής ενότητας υπάρχει βιβλιοθήκη ενδεικτικών προγραμμάτων καλλιέργειας Δεξιοτήτων.

Στο σημείο αυτό ολοκληρώνεται η μελέτη της διδακτικής ενότητας και ανοίγει η πρόσβαση στην επόμενη διδακτική ενότητα την προκαθορισμένη ημερομηνία που αναγράφεται.

Η τελευταία ενότητα διαπραγματεύεται τα σχέδια δράσης. Περιέχει υποχρεωτικό υλικό, το οποίο σχετίζεται με την εφαρμογή του προγράμματος στην τάξη.

Η τελική άσκηση αυτοαξιολόγησης περιέχει 20 ερωτήσεις από όλες τις ενότητες του προγράμματος και διαρκεί 30 λεπτά με βάση επιτυχίας 50%. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση σε λανθασμένες απαντήσεις. Οι προσπάθειες είναι απεριόριστες. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της τελικής αυτοαξιολόγησης το πρόγραμμα θεωρείται ολοκληρωμένο, χωρίς την αποστολή αυτοματοποιημένης ή μη ενημέρωσης.

Σε περίπτωση που προκύψουν τυχόν αλλαγές στο αναρτημένο επιμορφωτικό υλικό ή στο επιμορφωτικό πρόγραμμα, οι επιμορφούμενοι/νες θα ενημερώνονται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ -ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος κάθε επιμορφούμενος/η θα λάβει σχετική βεβαίωση.

Προκειμένου ο/η επιμορφούμενος/η να θεωρηθεί ότι παρακολούθησε επιτυχώς την εξ αποστάσεως επιμόρφωση οφείλει:

α) να συμπληρώσει τα απογραφικά Δελτία Εισόδου - Εξόδου
β) να απαντήσει επιτυχώς στις ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης
γ) να υποβάλει συμπληρωμένα τα ερωτηματολόγια όπου αυτά παρατίθενται
δ) να υποβάλει συμπληρωμένο το ερωτηματολόγιο αποτίμησης επιμόρφωσης

Μετά την ολοκλήρωση της επιμορφωτικής περιόδου, ο/η επιμορφούμενος/η, αφού συμπληρώσει το απογραφικό δελτίο εξόδου και το τελικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του προγράμματος, παραλαμβάνει τη βεβαίωση από το Μητρώο του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-ΙΕΠ, https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) από το μενού επιλογών «Βεβαιώσεις» και επιλέγοντας την αντίστοιχη βεβαίωση από την λίστα επιλογών που εμφανίζεται.

3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

3.1 Διαδικασία υποβολής δήλωσης συμμετοχής– Επιλογή

Οι ενδιαφερόμενοι/νες μόνιμοι και αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί Α/θμιας (Νηπιαγωγείο- Δημοτικό) και Β/θμιας (Γυμνάσιο) Εκπαίδευσης  υποβάλλουν δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

Η πρόσβαση των εγγραφέντων εκπαιδευτικών στην ψηφιακή πλατφόρμα του προγράμματος επιμόρφωσης του ΙΕΠ θα δίνεται σταδιακά ανά ομάδες σύμφωνα με τις δυνατότητες του προγράμματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η διαδικασία υποβολής αίτησης αποτελείται από τρία στάδια:

α) Εγγραφή στο μητρώο του ΙΕΠ,
β) Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εισόδου & ερωτηματολογίου και
γ) Υποβολή αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.

Παράλειψη ενός σταδίου σημαίνει μη δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα.

Η δήλωση συμμετοχής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/ 86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσης πρόσκλησης.

Δεν θα γίνονται δεκτές δηλώσεις συμμετοχής που θα υποβληθούν με άλλο τρόπο στο Ι.Ε.Π.

3.2 Προθεσμία υποβολής δήλωσης συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλλουν δήλωση συμμετοχής από Τρίτη 28-02-2023 ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 16-03-2023 ώρα 13:00.

Η πρόσβαση των εγγραφέντων της 7ης Επιμορφωτικής Περιόδου θα είναι δυνατή από τη Δευτέρα 20 - 03-2023 και ώρα 13:000 στη διεύθυνση https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=510 ΜΟΝΟ με τους κωδικούς TAXIS

4. ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ

Καθώς το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), είναι υποχρεωτική η συλλογή στοιχείων για όλους/ες τους/τις ωφελούμενους/ες, σύμφωνα με τους Κανονισμούς της ΕΕ 1303/2013 και 1304/2013.

Ως εκ τούτου, όλοι οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν στην επιμόρφωση, υποχρεωτικά πριν την έναρξη της επιμόρφωσης συμπληρώνουν το "απογραφικό δελτίο εισόδου" στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.iep.edu.gr/services/mitroo/. Αντίστοιχα, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα συμπληρώσουν υποχρεωτικά το "απογραφικό δελτίο εξόδου" ώστε να λάβουν βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης.

5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες θα μπορούν να ενημερώνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης της Πράξης, στην οποία θα έχουν πρόσβαση με την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο πρόγραμμα και της λήψης του συνδέσμου και του κωδικού πρόσβασης.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται στo τηλέφωνo 2131335301, κ. Ε. Σταμούλης (για οργανωτικά θέματα) και στο link https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=14 (μόνο για τεχνικά θέματα).

Η παρούσα πρόσκληση δημοσιεύεται:
• στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια»
• στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. http://www.iep.edu.gr/el/erga/prokyrikseis/proskliseis στη διαδρομή ΕΡΓΑ→ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ→ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ. Επισημαίνεται ότι όλα τα σχετικά με την επιμόρφωση (διευκρινίσεις, ανακοινώσεις σχετικά με το πρόγραμμα της επιμόρφωσης, τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των επιμορφώσεων όπως εγγραφές επιμορφούμενων κ.λ.π., αποφάσεις) θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.

Η πρόσκληση αποστέλλεται στο Υ.ΠΑΙ.Θ. για προώθηση στις Σχολικές Μονάδες.

Επιπρόσθετα αποστέλλεται, με ευθύνη του γραφείου τύπου του Ι.Ε.Π. σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Ι.Ε.Π.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Σχετικά Άρθρα