edu.klimaka.gr

Τοποθετήσεις Λειτουργικά Υπεράριθμων Εκπαιδευτικών για Συμπλήρωση Ωραρίου

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ

Αρ.Πρωτ.12633/Ε2/25-01-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Α΄ΘΜΙΑΣ & Β΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Β΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Γ΄
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Αικ. Δημακοπούλου : 210 344 2278
Π. Μπεκρή : 210 344 2750 Fax: 210 344 22 82

ΘΕΜΑ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 7 του Π.Δ. 50/96 περί οργανικής υπεραριθμίας:

«Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν.1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτηση τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσης τους.»

Επίσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14, παρ.9 του Π.Δ. 50/96 όπως αυτό τροποποιήθηκε ή συμπληρώθηκε μεταγενέστερα με το άρθρο 12 του ΠΔ 100/1997:

«Οι διατάξεις της παραγράφου 3, βii και της παραγράφου 7 εδαφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου».

Σχετικές οδηγίες προς τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης έχουν δοθεί με τα υπ’αριθμ. 84582/Δ2/20-06-2013 και 137644/Ε1/03-09-2015 έγγραφα της Υπηρεσίας μας.

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί των οποίων δεν ρυθμίστηκε η υπεραριθμία, παραμένουν οργανικά τοποθετημένοι στο σχολείο όπου κρίθηκαν υπεράριθμοι και διατίθενται για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η τοποθέτηση των λειτουργικά υπεράριθμων έπεται των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά. Στη συνέχεια τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ και έπονται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ.

Διαπιστώνεται από καταγγελίες εκπαιδευτικών ότι οι ανωτέρω διατάξεις δεν εφαρμόζονται ορθά από όλα τα ΠΥΣΔΕ. Ενδεικτικά, αναφέρεται περίπτωση εκπαιδευτικού που αποσπάται χωρίς αίτησή του σε άλλη σχολική μονάδα και διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου στην οργανική του θέση αντί να διατεθεί από την οργανική του σε άλλη/άλλες σχ. μονάδα/ες για συμπλήρωση του υποχρεωτικού του ωραρίου.

Παρακαλούμε σε κάθε περίπτωση για την πιστή εφαρμογή των διατάξεων.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΟΜΠΕΛΗ

(σ.σ. το παραπάνω λήφθηκε ως απάντηση σε ερώτημα, εάν υπεράριθμος εκπαιδευτικός με ώρες στο σχολείο του, μπορεί να μετακινηθεί κατά προτεραιότητα και εξ ολοκλήρου σε άλλο σχολείο, ή εάν παραμένει για όσες ώρες υπάρχουν στο σχολείο του και διατίθεται σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου.
Στην ανωτέρω απάντηση τονίζεται ότι διατηρεί τις ώρες που έχει στο σχολείο οργανικής του τοποθέτησης και διατίθεται μόνο για συμπλήρωση ωραρίου.
Για τη συμπλήρωση ωραρίου θα πρέπει να ανακοινωθούν από τις Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες
Τέλος, υπενθυμίζεται πως οι αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ γίνονται μετά την τοποθέτηση και των εκπαιδευτικών στη διάθεση, περίπτωση που περιλαμβάνει την εξ ολοκλήρου μετακίνηση εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο.

Δηλαδή η σειρά τοποθετήσεων έχει ως εξής:

  • γίνονται τοποθετήσεις σε πιθανά οργανικά κενά (που δεν καλύφθηκαν με οργανικές τοποθετήσεις) από μή υπεράριθμους
  • γίνεται δίαθεση για συμπλήρωση ωραρίου των υπεράριθμων εκπαιδευτικών (αφού έπονται των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά) και όχι εξ ολοκλήρου μετακίνηση. Δηλώνονται όλα τα σχολεία με ανάγκες, ώστε να διευθετηθεί η συμπλήρωση ωραρίου των υπεράριθμων
  • γίνεται τοποθέτηση εκπαιδευτικών στη διάθεση (εάν δεν δηλωθούν κάποια σχολεία με ανάγκες γίνεται υποχρεωτικοί τοποθέτηση με αρχή των εκπαιδευτικό με τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης)
  • γίνονται αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ (εξ ολοκλήρου μετακίνηση εκπαιδευτικών με οργανική άρα και υπεραρίθμων)

 

{jcomments on}

Σχετικά Άρθρα