edu.klimaka.gr

ΦΕΚ 449/2007 Ωράριο ΣΜΕΑ / Λειτουργία ΚΔΑΥ / Καθήκοντα Ειδικής ΑγωγήςΗΣ

ΦΕΚ 449/2007
ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΜΕΑ / ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΔΑΥ / ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
Αρ.Φύλλου 449
3 Απριλίου 2007

Αριθμ. 28915/Γ6
Καθορισμός εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας των κλάδων του Ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑ)

Μετάβαση

στο ωράριο εργασίας προσωπικού σε ΣΜΕΑ

Περίληψη

ορίζεται το ωράριο του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και του κλάδου ΔΕ1 ειδικού βοηθητικού προσωπικού

Αριθμ. 28911/Γ6
Τροποποίηση του κανονισμού λειτουργίας των Κέντρων Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΔΑΥ) και ωράριο εργασίας του προσωπικού που υπηρετεί σε αυτά.

Μετάβαση

στον κανονισμό λειτουργία ΚΔΑΥ

Περιγραφή

τροποιήσεις και προσθήκες στον κανονισμό λειτουργίας των ΚΔΑΥ

Αριθμ. 27922/Γ6
Καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων.
α) Του εκπαιδευτικού προσωπικού, που υπηρετεί σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑ) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης), και σε προγράμματα ειδικής αγωγής (παράλληλη στήριξη και παροχή διδασκαλίας στο σπίτι).
β) Του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και του ειδικού βοηθητικού προσωπικού, που υπηρετεί στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Μετάβαση

στο άρθρο με τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες προσωπικού σε ΣΜΕΑ

Περιεχόμενα:

Α΄ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Διευθυντές ειδικών σχολείων

Εκπαιδευτικοί ειδικών σχολείων

Εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.)

Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης

Β΄ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΣΜΕΑ

Ψυχολόγοι

Κοινωνικοί Λειτουργοί

Θεραπευτές Λόγου

Φυσικοθεραπευτές

Εργοθεραπευτές

Σχολικοί Νοσηλευτές

Επαγγελματικοί Σύμβουλοι

Ειδικοί στον επαγγελματικό προσανατολισμό των τυφλών μαθητών

Ειδικοί στη νοηματική γλώσσα των κωφών μαθητών

Ειδικοί στον προσανατολισμό, την κινητικότητα και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών μαθητών

Γ΄ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Λήψη του πρωτότυπου εγγράφου ΦΕΚ 449/2007

Σχετικά Άρθρα