ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΑΣ
(Κωδ. Μηχανογραφικού 314)
Οι πτυχιούχοι του τμήματος έχουν διεξώδους επαγγελματικής αποκατάστασης ως:
- στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών
- στους τομείς μάρκετινγκ,
- σε δίκτυα πωλήσεων
- στη διοίκηση δικτύων διανομής, εξαγωγών, διαφήμισης, έρευνας αγοράς, δημοσίων σχέσεων
- στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων.
Το υπόβαθρο των σπουδών επιτρέπει την εξέλιξη των πτυχιούχων σε συμβούλους επιχειρήσεων και επιχειρηματίες.
Παράλληλα, οι πτυχιούχοι του Tμήματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο, στον ευρύτερο χώρο των επιχειρηματικών σπουδών.
Πρόγραμμα Σπουδών
Όλοι οι φοιτητές του τμήματος παρακολουθούν ένα κοινό πρόγραμμα με τριάντα (30) υποχρεωτικά μαθήματα κορμού.
Από τα 30 αυτά μαθήματα:
- Πέντε μαθήματα εντάσσονται στο χώρο του μάνατζμεντ.
- Τέσσερα μαθήματα εντάσσονται στο χώρο της πληροφορικής.
- Τρία μαθήματα εντάσσονται στο χώρο των ποσοτικών μεθόδων.
- Δύο μαθήματα εντάσσονται στο χώρο της λογιστικής.
- Δύο μαθήματα εντάσσονται στο χώρο της οικονομικής.
- Ένα μάθημα εντάσσεται στο χώρο της χρηματοδοτικής διοίκησης.
- Δεκατρία μαθήματα εντάσσονται στον επιστημονικό χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.
Στα μαθήματα αυτά προστίθενται δέκα μαθήματα επιλογής:
- Πέντε (5) αποτελούν τον κορμό της κατεύθυνσης που επιλέγεται: Μάρκετινγκ ή Επικοινωνία.
- Πέντε (5) επιλέγονται από ένα σύνολο μαθημάτων της ίδιας ή άλλων κατευθύνσεων.
Ο σπουδαστής δικαιούται επίσης να επιλέξει Μικτή κατεύθυνση, αν θέλει να εξασφαλίσει μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών.
Πέρα από τα παραπάνω μαθήματα, όλοι οι φοιτητές υποχρεούνται να παρακολουθήσουν επιτυχώς έξι μαθήματα μιας από τις τρεις ξένες γλώσσες που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο: Aγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά.
1 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ
Α Εξάμηνο
| Β Εξάμηνο
|
Γ Εξάμηνο
| Δ Εξάμηνο
|
Ε Εξάμηνο
| ΣΤ Εξάμηνο
|
Ζ Εξάμηνο
|
2 Πρόγραμμα Κατευθύνσεων
Στόχος των μαθημάτων της κάθε κατεύθυνσης είναι να δώσει την ευκαιρία στους σπουδαστές να εμβαθύνουν και να αποκτήσουν εφαρμοσμένες γνώσεις στον τομέα επιλογής.
2.1 Κατεύθυνση ΜάρκετινγκΖ Εξάμηνο
Πέντε (5) μαθήματα που επλέγονται ως εξής: Τουλάχιστον δύο (2) μαθήματα από τα παρακάτω ή από τα μαθήματα της κατεύθυνσης Επικοινωνία (πίνακας 2.2), και έως τρία (3) το πολύ μαθήματα από τα μαθήματα του πίνακα 3 ή 4. Επιλογής
| 2.2 Κατεύθυνση ΕπικοινωνίαΖ’ Εξάμηνο
Η’ Εξάμηνο
Πέντε (5) μαθήματα που επιλέγονται ως εξής: Τουλάχιστον δύο (2) μαθήματα από τα παρακάτω ή από τα μαθήματα της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ (πίνακας 2.1), και έως τρία (3) το πολύ μαθήματα από τα μαθήματα του πίνακα 3 ή 4. Επιλογής
|
Μικτή ΚατεύθυνσηΟ φοιτητής πρέπει να επιλέξει τουλάχιστον επτά (7) μαθήματα από τα αναφερόμενα ρητά στους πίνακες 2.1 και 2.2 [τουλάχιστον πέντε (5) από τα υποχρεωτικά μαθήματα και των δύο κατευθύνσεων και δύο (2) από τα υποχρεωτικά ή τα μαθήματα επιλογής των κατευθύνσεων] και έως τρία (3) μαθήματα από τους πίνακες 3 ή 4, προαιρετικών μαθημάτων του τμήματος και επιλεγμένων μαθημάτων που προσφέρουν άλλα τμήματα στο Πανεπιστήμιο. |
3 Προαιρετικά Μαθήματα Τμήματος
- Αξιολόγηση Επενδυτικών Σχεδίων (5ο)
- Οικονομική Θεωρία της Επιχείρησης (2ο)
- Ανάλυση Χρηματαγορών και Κεφαλαιαγορών (6ο)
- Κλαδική Βιομηχανική Έρευνα (6ο)
- European Economic Policies and Greece (6ο)
- Εφαρμογές με Στατιστικά Πακέτα (8ο)
4 Προαιρετικά Μαθήματα Άλλων Τμημάτων
- Προγραμματισμός Εμπορικών Εφαρμογών (1ο)
- Διεθνής Οικονομική (1ο)
- Πολιτική Επιστήμη Ι (1ο)
- Κοινωνιολογία Ι (1ο)
- Διδακτική (1ο)
- Βιομηχανική Οργάνωση και Πολιτική (3ο)
- Νομισματική Θεωρία Ι (5ο)
- Μετάδοση Δεδομένων - Επικοινωνίες (7ο)
- Τεχνητή Νοημοσύνη (7ο)
- Σχεδιασμός Βάσεων Δεδομένων (7ο)
- Ασφαλιστικά Μαθηματικά (2ο)
- Θεωρία Οικονομικής Πολιτικής (2ο)
- Παιδαγωγική (2ο)
- Λειτουργικά Συστήματα (6ο)
- Χρηματοοικονομικός Προγραμματισμός (6ο)
- Αρχεία και Βάσεις Δεδομένων (8ο)
- Φορολογική Νομοθεσία Ι (8ο)
- Χρηματοοικονομική Ανάλυση και Αποτίμηση Επιχειρήσεων (8ο)