12ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟY ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΙΑΚΕ 2026
Ι.Α.Κ.Ε.
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Διεύθυνση: Έβανς 83-85 (Γραφείο Α11), Τ.Κ. 71201, Ηράκλειο Κρήτης
Τηλ./Φαξ: 2815200045
Email: iakekriti(ΣΤΟ)gmail.com
Ιστότοποι: http://www.iake.gr & http://iake.weebly.com
facebook.com/iake.gr
1η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
12 ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Η ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ταυτότητες, Πολιτικές,
Γέφυρες Πολιτισμού
και Παιδείας
Ηράκλειο, 5-10 Μαΐου 2026
Το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, μετά την επιτυχή πραγματοποίηση έντεκα διεθνών επιστημονικών συνεδρίων, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει προς τα μέλη, τους συνεργάτες, τους φίλους του, την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα και κάθε ενδιαφερόμενο, ότι προγραμματίζει την οργάνωση του 12ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου, με κεντρικό θέμα:
Η ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ταυτότητες, Πολιτικές, Γέφυρες Πολιτισμού και Παιδείας
Πριν από μερικές δεκαετίες, το ενδιαφέρον για τις διασπορές και την πολιτική-κοινωνική-πολιτισμική διάστασή τους επικεντρωνόταν σε ορισμένες, πολύ συγκεκριμένες «κλασικές» περιπτώσεις, όπως η ελληνική, η εβραϊκή και η αρμενική διασπορά. Σήμερα, η μελέτη της διασποράς έχει οδηγήσει στην αναγνώριση του γεγονότος ότι η διασπορά αποτελεί μια από τις πλέον πολύσημες και πολυδιάστατες έννοιες της σύγχρονης εποχής. Συνδέεται όχι μόνο με τις μετακινήσεις πληθυσμών και την εγκατάσταση σε νέες χώρες, αλλά και με βαθύτερες διαδικασίες αναστοχασμού, πολιτισμικής αλληλεπίδρασης, ταυτοτικής αναδόμησης και συμμετοχής σε διασυνδεδεμένα παγκόσμια δίκτυα. Οι διασπορικές κοινότητες αποτελούν χαρακτηριστικό φαινόμενο του παγκόσμιου συστήματος: αναπτύσσονται, αλληλεπιδρούν, διεκδικούν, δημιουργούν πολιτισμό και πολιτική σημασία, γεφυρώνοντας πατρίδες, εθνικές αφηγήσεις και σύγχρονες κοινωνίες.
Έχουν αναπτυχθεί πολλές τυπολογίες της διασποράς, με βάση κυρίως τις αρχικές αιτίες που οδήγησαν στο διασπορικό φαινόμενο. Έχει, μεταξύ άλλων προταθεί μια τυπολογία διασπορών με βάση γενικές κατηγορίες, όπως: «θύματα» (Εβραίοι και οι Αρμένιοι), «εμπόριο» (Κινέζοι και Λιβανέζοι), «αυτοκρατορική» (Βρετανική) και «εργατική» (Ασιάτες αλλά και χωρών της Ευρώπης, όπως η Ελλάδα), κ.α. Άλλοι έχουν προσδιορίσει διασπορές που δημιουργούνται από συγκρούσεις και εκφράζονται ως προσφυγικές (π.χ. Ταμίλ και Σύριοι). Όπως έχει επισημανθεί, αυτές οι τυπολογίες, παρότι χρήσιμες, παρουσιάζουν μια υπεραπλουστευμένη εικόνα επειδή υποδηλώνουν ότι οι διασπορές υπάρχουν ως ομοιογενείς ομάδες και αγνοούν το γεγονός ότι πολλές μορφές διασποράς προκύπτουν λόγω ενός μείγματος τύπων μετανάστευσης και κινήτρων μετανάστευσης (Adamson, 2016).
Τα διασπορικά δίκτυα που συνδέουν πληθυσμούς σε διαφορετικά έθνη-κράτη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να διευκολύνουν τη διασυνοριακή μεταφορά πόρων, δεξιοτήτων, ιδεών και επιρροής. Η τοποθέτηση σε τέτοιους πλεονεκτικούς τρόπους τους δίνει πολιτική δύναμη. Ταυτόχρονα, τα βασικά χαρακτηριστικά της πολιτικής της διασποράς - των πληθυσμών που ζουν σε μια χώρα και εμπλέκονται διεθνικά με την πολιτική μιας άλλης - σίγουρα δεν είναι εντελώς καινούργια. Στις Ηνωμένες Πολιτείες στα τέλη του δέκατου ένατου και στις αρχές του εικοστού αιώνα, πολλοί μετανάστες διατηρούσαν στενούς δεσμούς με τις χώρες προέλευσής τους, στέλνοντας εμβάσματα ή συμμετέχοντας σε πολιτικά κινήματα στην πατρίδα τους.
Παράλληλα, η πολιτική και οργανωτική έκφραση των διασπορών συνιστά ένα κεντρικό ζήτημα. Οι διασπορικές κοινότητες αποκτούν λόγο και επιρροή όχι μόνο στο δημόσιο λόγο των χωρών υποδοχής αλλά και στην εξωτερική πολιτική των χωρών προέλευσης, διαμορφώνοντας νέες μορφές συμμετοχής, ακτιβισμού και διεθνικών δικτύων επιρροής (Shain & Barth, 2003). Η εκπαίδευση, τα νέα μέσα επικοινωνίας, οι τέχνες και η πολιτισμική παραγωγή καθίστανται ταυτόχρονα εργαλεία κοινωνικής ενσωμάτωσης και χώροι διατήρησης ή αναδημιουργίας πολιτισμικών ριζών (Kooy & Freitas, 2007).
Η εποχή της ψηφιακής διασποράς αναδιαμορφώνει περαιτέρω τις δυναμικές αυτές. Η διαδικτυακή παρουσία, τα κοινωνικά μέσα και οι μορφές δικτύωσης επαναπροσδιορίζουν την έννοια της κοινότητας, μετατρέποντάς την σε ένα παγκόσμιο ψηφιακό περιβάλλον με έντονες πολιτικές και πολιτισμικές διαστάσεις (βλ. π.χ. Kumar, 2018). Oi «ψηφιακές διασπορές» δεν είναι απλώς τόποι επικοινωνίας, αλλά γίνονται οι νέες «γέφυρες πολιτισμού» και «πλατφόρμες πολιτικής πράξης».
Κεντρικοί Άξονες Προβληματισμού
Το 12ο Συνέδριο του Ι.Α.Κ.Ε. αντλεί έμπνευση από τέσσερις διακριτούς αλλά αλληλένδετους θεματικούς άξονες:
- Ταυτότητες και Υβριδικότητα: Η διασπορική εμπειρία χαρακτηρίζεται από την εναλλαγή και αλληλοδιείσδυση ταυτοτήτων. Οι έννοιες του ανήκειν, της πολιτισμικής ρίζας και της αναστοχαστικής αυτοκατανόησης συγκροτούν την ταυτότητα των διασπορικών υποκειμένων, όχι ως μια στατική πραγματικότητα, αλλά ως μια διαδικασία διαρκούς μετασχηματισμού.
- Πολιτική και Συμμετοχή: Οι διασπορές συγκροτούν πλέον διακριτούς πολιτικούς φορείς. Μέσα από συμμετοχή σε πολιτικές διαδικασίες στις χώρες υποδοχής, μέσα από δράσεις υπεράσπισης δικαιωμάτων και διαμόρφωσης πολιτικών για τη χώρα προέλευσης, δημιουργούν έναν χώρο ενεργού πολιτειότητας που ξεπερνά τα εθνικά σύνορα.
- Διασπορά και Παγκόσμια Πολιτική: Η πολιτική και οργανωτική έκφραση των διασπορών και οι τρόποι σύνδεσης με τις χώρες προέλευσης αλλά και με τρίτες χώρες, διαμορφώνουν πεδία επιρροής και τακτικών κινήσεων που αλληλεπιδρούν με την εξωτερική πολιτική των σχετικών κρατών. Καθώς οι διασπορικές κοινότητες αποκτούν δημόσιο λόγο και μορφές επιρροής στην εσωτερική αλλά και την εξωτερική πολιτική των χωρών υποδοχής και των χωρών προέλευσης, εμπλέκονται σε υπάρχουσες θεσμικές μορφές συμμετοχής, ακτιβισμού και διεθνικών δικτύων επιρροής ή διαμορφώνου νέες.
- Πολιτισμός και Δημιουργία: Η πολιτισμική παραγωγή των διασπορικών κοινοτήτων συνιστά έναν χώρο δημιουργικής σύνθεσης. Μέσω της τέχνης, της λογοτεχνίας, της μουσικής, του κινηματογράφου και της ψηφιακής αφήγησης, οι διασπορές διαμορφώνουν πολιτισμικά υβρίδια, προτείνοντας νέα αισθητικά και ιδεολογικά σχήματα.
- Παιδεία και Εκπαίδευση: Η εκπαίδευση αποτελεί ίσως τον πιο κρίσιμο μηχανισμό ένταξης, διατήρησης πολιτισμικής ταυτότητας, αλλά και καλλιέργειας διαπολιτισμικής συνείδησης. Σχολεία, πανεπιστήμια, προγράμματα δια βίου μάθησης και πολιτισμικής ανταλλαγής λειτουργούν ως δίκτυα δημιουργίας γέφυρας ανάμεσα σε διαφορετικές γλωσσικές, εθνοτικές και θρησκευτικές παραδόσεις. Η εκπαιδευτική πολιτική για τις διασπορές δεν μπορεί να είναι ουδέτερη: καλείται να υπηρετήσει τις αξίες της συμπερίληψης, της δικαιοσύνης και της δημοκρατίας.
Στο πλαίσιο αυτό, προκρίνονται προσεγγίσεις που ενσωματώνουν τις έννοιες της πολυγραμματισμικής εκπαίδευσης, της κριτικής παιδαγωγικής και της πολιτειότητας ως εκπαιδευτικού στόχου, προκειμένου οι διασπορικές ταυτότητες να βρουν χώρο έκφρασης και ανάπτυξης τόσο εντός των εκπαιδευτικών θεσμών όσο και στο κοινωνικό πεδίο. Η παιδεία, έτσι, αναδεικνύεται όχι μόνο σε πεδίο κατανόησης της ετερότητας, αλλά και σε βασικό εργαλείο συνύπαρξης, ειρηνικής συμβίωσης και δημιουργικής συνύφανσης των πολιτισμών.
Βασικός στόχος του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου του Ι.Α.Κ.Ε. είναι η κριτική προσέγγιση των πολλαπλών εκφάνσεων του φαινομένου της διασποράς στο πλαίσιο του παγκόσμιου συστήματος. Το Συνέδριο επιδιώκει να αναδείξει τις διασπορικές ταυτότητες, τις πολιτικές δράσεις και τις πολιτισμικές γέφυρες που δημιουργούνται σε συνθήκες υπερεθνικής αλληλεπίδρασης, ενώ ταυτόχρονα θα εστιάσει στον ρόλο της παιδείας και της εκπαίδευσης ως βασικών πυλώνων κοινωνικής συνοχής, πολιτικής συμμετοχής και πολιτισμικής συμπερίληψης. Στόχος είναι η καλλιέργεια ενός γόνιμου διαλόγου για την ενίσχυση της επιστημονικής γνώσης, της πολιτισμικής κατανόησης και της ενεργού πολιτειότητας στις σύγχρονες δημοκρατικές κοινωνίες.
Όπως κάθε χρόνο, το Ι.Α.Κ.Ε. θα τιμήσει μια εξέχουσα προσωπικότητα του Ελληνισμού κατά την εναρκτήρια Πανηγυρική Συνεδρίαση, η οποία φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 8 Μαΐου 2026.
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Με αφετηρία το κεντρικό θέμα, το Συνέδριο εστιάζει το ενδιαφέρον του στις παρακάτω θεματικές περιοχές:
A. Διασπορά, Συλλογικές Ταυτότητες και Παγκόσμιο Σύστημα
A1. Κοινωνιολογία της διασποράς, ταυτότητες και πολιτισμική διαπραγμάτευση
A2. Εθνογραφία και βιωματικές προσεγγίσεις των μεταναστευτικών/ προσφυγικών εμπειριών
Α3. Σύγχρονες γεωπολιτικές δυναμικές, πολιτιστική διπλωματία και τουρισμός
Α4. Oι έννοιες της "πατρίδας", του "ανήκειν" και της πολιτισμικής κληρονομιάς
A5. Κοινωνικά κινήματα, δικαιώματα, υπερεθνική δράση και ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών
A6. Ο ρόλος της τέχνης στην ανακατασκευή της ταυτότητας
A7. Συμμετοχική τέχνη και πολιτισμικός μετασχηματισμός
A8. Πολιτικές ένταξης, κοινωνικά δίκτυα και ανθεκτικότητα
Α9. Οικονομικός μετασχηματισμός και στρατηγικές ανάπτυξης
B. Κοινωνική Παιδεία, Εκπαίδευση και Πολιτισμός
B1. Παιδαγωγική, εκπαιδευτική και διδακτική θεωρία και πράξη
B2. Πολιτικές, στρατηγικές και προσανατολισμοί για την εκπαίδευση
B3. Διδακτική μεθοδολογία και προγράμματα σπουδών
Β4. Ιστορία της εκπαίδευσης
B5. Διδακτικές προτάσεις, σενάρια διδασκαλίας
B6. Αξιολογικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση
B7. Εκπαιδευτική ηγεσία, προσαρμοστικότητα και ανάπτυξη
B8. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις για τη διαμόρφωση ενεργών πολιτών
B9. Δημιουργικές δεξιότητες και πολυγραμματισμός
Β10 Ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
B11. Κοινότητες μάθησης και συμμετοχική εκπαίδευση
B12. Προγράμματα συνεργασίας σχολείων και τοπικών κοινωνιών
B13. Δημιουργική παιδαγωγική και πολιτισμική ταυτότητα
Β14. Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την αειφορία
B15. Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στις σχολικές κοινότητες
B16. Ευρωπαϊκά, καινοτόμα προγράμματα (Erasmus, eTwinning, κ.α.)
B17. Κλιματική ευαισθητοποίηση
B18. Θρησκεία και πολιτισμός
B19. Επαγγελματικός προσανατολισμός - Κοινωνική επιχειρηματικότητα
B20. Ειδική αγωγή, κοινωνική ένταξη και συμπερίληψη
Β.21 Διαπολιτισμική εκπαίδευση
C. Ψηφιακές Τεχνολογίες και Δημιουργικές Πρωτοβουλίες
C1. Διαδικτυακές ψηφιακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες
C2. Ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά
C3. Τεχνολογική καινοτομία και συμμετοχική διακυβέρνηση
C4. Ηθική και δεοντολογία στον ψηφιακό χώρο
C5. Τεχνητή νοημοσύνη (AI) στην εκπαίδευση
C6. Επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και εικονικές κοινότητες
ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ
✓ Ερευνητές, επιστήμονες, μελετητές
✓ Στελέχη της εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων που υπηρετούν στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση, εν ενεργεία ή συνταξιούχοι
✓ Μέλη Δ.Ε.Π. και Ε.Π. των Α.Ε.Ι.
✓ Υποψήφιοι διδάκτορες, διδάκτορες, μεταδιδακτορικοί ερευνητές
✓ Στελέχη και εργαζόμενοι στους χώρους του πολιτισμού, της οικονομίας, της πολιτικής και της αυτοδιοίκησης
✓ Εκπαιδευτές ενηλίκων
✓ Προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές
✓ Κάθε ενδιαφερόμενος που επιθυμεί να συμβάλλει με έναν γόνιμο προβληματισμό σε σχέση με το κεντρικό θέμα και τις θεματικές του Συνεδρίου.
ΜΟΡΦΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Στο Συνέδριο μπορούν να παρουσιαστούν:
- Εισηγήσεις, με φυσική παρουσία των εισηγητών
- Εισηγήσεις από απόσταση, μέσω διαδικτυακής εφαρμογής τηλεδιάσκεψης
- Αναρτημένες ψηφιακές ανακοινώσεις (ψηφιακές παρουσιάσεις ή βιντεο-εισηγήσεις)
- Εργαστήρια με φυσική παρουσία
- Εργαστήρια από απόσταση
Στα πρακτικά του Συνεδρίου δημοσιεύονται τα πλήρη κείμενα όλων των εγκεκριμένων από τους κριτές εργασιών, ανεξάρτητα από τη μορφή παρουσίασής τους. Αναλυτικές οδηγίες για τη δομή και τη μορφή των εισηγήσεων και των ανακοινώσεων θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα www.iake.gr
Επιπρόσθετα, στις εργασίες του Συνεδρίου εντάσσονται:
- Εισηγήσεις από προσκεκλημένους ειδικούς εισηγητές
- Θεματικά συμπόσια
- Διαγωνισμός καλύτερων επιστημονικών εργασίων και καλύτερων διδακτικών σεναρίων
- Παράλληλες εκδηλώσεις.
Όσοι και όσες επιθυμείτε να συμμετάσχετε στο Συνέδριο ως εισηγητές/τριες – με εισήγηση, αναρτημένη ανακοίνωση ή εργαστήριο – πρέπει να αποστείλετε περίληψη της εργασίας σας μέσω της ειδικής φόρμας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα: www.iake.gr όπου υπάρχουν και οι απαιτούμενες οδηγίες. Το κείμενο της περίληψης πρέπει να είναι έως 300 λέξεις και να συνοδεύεται από τα στοιχεία των συγγραφέων, το είδος της συμμετοχής καθώς και τον θεματικό άξονα που ανήκει η εργασία. Δεν κατατίθενται λέξεις-κλειδιά κατά τη διαδικασία υποβολής της περίληψης.
Κάθε εργασία μπορεί να υποβάλλεται από έναν έως τέσσερις εισηγητές. Κάθε εισηγητής μπορεί να συμμετέχει με δύο το πολύ εργασίες, με την ιδιότητα του πρώτου, δεύτερου, τρίτου ή τέταρτου εισηγητή.
Η αποδοχή ή απόρριψη της περίληψης θα ανακοινωθεί έως τις 2 Φεβρουαρίου 2026.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- Το κόστος συμμετοχής στο Συνέδριο για κάθε εισηγητή-συνεισηγητή είναι 50 ευρώ, από το οποίο καλύπτονται: Φάκελος του Συνεδρίου, βεβαίωση του εισηγητή, ψηφιακό βιβλίο περιλήψεων, ψηφιακά πρακτικά του Συνεδρίου και καφές-σνακ κατά τα διαλείμματα.
Κάθε εισηγητής μπορεί να συμμετέχει με αυτό το κόστος σε έως 2 εργασίες. - Το κόστος συμμετοχής για συνέδρους χωρίς εισήγηση είναι 10 ευρώ, από το οποίο καλύπτονται: Φάκελος του Συνεδρίου, ψηφιακό βιβλίο περιλήψεων, βεβαίωση παρακολούθησης και καφές-σνακ κατά τα διαλείμματα.
- Η απλή παρακολούθηση του Συνεδρίου είναι δωρεάν.
Οι εισηγητές θα καταβάλουν το οφειλόμενο ποσό συμμετοχής μετά την έγκριση της περίληψής τους, στις ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν με επόμενη ανακοίνωση.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Το Ι.Α.Κ.Ε. θα βραβεύσει τις βέλτιστες επιστημονικές εργασίες, ανά θεματικό άξονα του Συνεδρίου, στις κατηγορίες:
Α. Καλύτερη επιστημονική εργασία
Β. Καλύτερη διδακτική πρόταση
Με στόχο την ενίσχυση νέων ερευνητών και επιστημόνων, θα βραβευτούν, επικουρικά, οι πιο αξιόλογες εργασίες, οι οποίες θα υποβληθούν από: α) προπτυχιακούς φοιτητές, β) μεταπτυχιακούς φοιτητές, γ) υποψήφιους διδάκτορες, δ) επιστήμονες-ερευνητές που παρουσιάζουν μια πρωτότυπη επιστημονική εργασία ή διδακτική πρόταση
Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού θα εξάγει η Επιστημονική Επιτροπή με βάση τα γενικά αποτελέσματα της ανώνυμης κρίσης των τελικών κειμένων των εργασιών. Η διαδικασία κρίσης των τελικών κειμένων ακολουθεί την αξιολόγηση των περιλήψεων. Τα πλήρη κείμενα των εργασιών αξιολογούνται με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους στα κριτήρια: α) πρωτοτυπία, β) μεθοδολογία, γ) δομή, δ) περιεχόμενο, ε) τεκμηρίωση.
Στη βράβευση θα μετέχουν αποκλειστικά οι εργασίες οι οποίες θα έχουν υποβληθεί μέχρι τις 9 Μαρτίου 2026.
Η απονομή των επαίνων και των διακρίσεων θα γίνει στην τελετή λήξης του Συνεδρίου.
Οδηγίες για την εκπόνηση των πλήρων κειμένων των τελικών εργασιών υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας: www.iake.gr
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, θα πραγματοποιηθεί μια σειρά παράλληλων δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, με στόχο τη γνωριμία, την ψυχαγωγία και την αλληλεπίδραση των συνέδρων και των συνοδών τους.
- 1η παράλληλη εκδήλωση: Ξενάγηση σε ιστορικά-αρχαιολογικά μνημεία της περιοχής.
- 2η παράλληλη εκδήλωση: Δείπνο με θέα το Κρητικό Πέλαγος, τη 2η ημέρα του Συνεδρίου.
- 3η παράλληλη εκδήλωση: Ψυχαγωγική βραδιά γνωριμίας με τη μουσική και τα γαστρονομικά εδέσματα της Κρήτης, την 3η ημέρα του Συνεδρίου.
- 4η παράλληλη εκδήλωση: Ημερήσια εκδρομή σε αρχαιολογικό-φυσιολατρικό προορισμό της Κρήτης, την 4η ημέρα του Συνεδρίου.
Περισσότερες πληροφορίες για το Συνέδριο, τη διαμονή στην πόλη κ.λπ. θα βρείτε στην ιστοσελίδα του Ι.Α.Κ.Ε: www.iake.gr
Με εκτίμηση
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΕΛΕΝΗ Π. ΜΑΡΑΚΗ
MSc, PhD, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ Α. ΛΑΒΔΑΣ
Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου
- - -
Πληροφορίες:
Πρόεδρος Ι.Α.Κ.Ε.:
Ελένη Μαράκη, τηλ. επικοινωνίας: 6942558286
Οργανωτική Επιτροπή:
Φώτης Κολοκοτρώνης, τηλ. επικοινωνίας: 6937013985
Λεωνίδας Χαλκιαδάκης, τηλ. επικοινωνίας: 6948753484
