Η κάθοδος της Βόρειας Μακεδονίας στην Ελλάδα

Η "Κάθοδος" της Βόρειας Μακεδονίας στην Ελληνική Σχολική Εκπαίδευση

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Τί σημαίνει ότι ο όρος "Μακεδόνας" θα αναφέρεται Διεθνώς σε κάτοικο της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας;

Υπάρχουν αναφορές που μπορεί να θεωρηθούν "αλυτρωτικές" και θα πρέπει να αφαιρεθούν από χρήση στην Ελλάδα;

Στο συγκεκριμένο άρθρο γίνεται παράθεση παρόμοιων ερωτημάτων για προβληματισμό, ως πιθανές τροποποιήσεις που θα χρειαστεί να επέλθουν στο περιεχόμενο σπουδών την ελληνικής εκπαίδευσης.

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ - Συμβουλευτική Παρέμβαση

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Στο άρθρο επισημαίνονται πιθανές δυσλειτουργικές συνέπειες από εσφαλμένη διαχείριση του όρου «Νεκροί του Πολυτεχνείου» κατά τον σχολικό εορτασμό της Επετείου του Πολυτεχνείου

Ανάλυση στο νέο Σύστημα Επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Κριτική στο σύστημα επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδωνΗ ψήφιση του νέου συστήματος επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης και η προκήρυξη των θέσεων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, έχουν προκαλέσει μεγάλη συζήτηση και αντικρουόμενες απόψεις.

Με την ερευνητική προσέγγιση που ακολουθεί επιχειρήθηκε μία συγκριτική προσέγγιση των δύο συστημάτων, ώστε να γίνουν κατανοητές οι τροποποιήσεις που εισάγει το νέο σύστημα, αλλά και να εντοπιστούν σημεία στα οποία είναι απαραίτητο να υπάρξουν τροποποιήσεις.

ΛΥΠΑΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ (Σε απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις)

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Άποψη για απεργία στις πανελλαδικές εξετάσειςΜε αφορμή την εξαγγελία της ΟΛΜΕ για απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις, λάβαμε το παρακάτω άρθρο, στο οποίο αναφέρονται αρκετά καίρια ζητήματα και τίθενται ερωτήματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς της δημόσιας σχολικής εκπαίδευσης.

ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΑ

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Αφορμή για το άρθρο αποτέλεσε η διαπίστωση ότι ενώ επιζητούμε και γινόμαστε ευχάριστα αποδέκτες χορηγιών προς τα σχολεία, παράλληλα δεν διστάζουμε να κατηγορούμε την υπάρξη χορηγιών προς τα σχολεία, ιδίως σε ζητήματα που θεωρούμε ότι έρχονται αντίθετα με τη δική μας αίσθηση περί του "κοινωνικά ορθού"

ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΟΙ ΑΠΛΟΪΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ .

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2012 αποφασίστηκε η ακύρωση του ερωτήματος Γ4 της Φυσικής Κατεύθυνσης και η κατανομή της βαθμολογίας του στα υπόλοιπα ερωτήματα του θέματος.

Η συγκεκριμένη ενέργεια προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις και αναστάτωση σε υποψήφιους που αφιέρωσαν πολύτιμο χρόνο σε αυτό το ερώτημα, οι οποίοι διαπιστώνουν τελικά ότι δεν αναγνωρίζεται τελικά αυτή τους η προσπάθεια.

Τελικά αποφασίστηκε η κανονική καταμέτρηση του ερωτήματος και σύμφωνα με τις μονάδες που αναφερόταν στα θέματα των εξετάσεων.

Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Με αφορμή τα στοιχεία από τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 2012 γίνεται μία προσέγγιση του συστήματος μεταθέσεων και των πιθανών προεκτάσεων, ώστε να τεκμηριωθεί η ανάγκη επανακαθορισμού και διαφάνειας στο σύστημα μεταθέσεων των εκπαιδευτικών.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ 400 ΩΡΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Κριτική και προτάσεις για τα σεμινάρια των 400 ωρών ειδικής αγωγής Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης