edu.klimaka.gr

ΛΥΠΑΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ (Σε απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις)

ΛΥΠΑΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ (Σε απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις)

ΛΥΠΑΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ
(Σε απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις)

Βλέπετε, θυμάμαι ακόμη πολύ καλά την απεργία που κάνατε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 1988. Αλήθεια μήπως εσείς γνωρίζετε πώς είναι να ξυπνάς κάθε πρωί, να προετοιμάζεσαι, και να μην ξέρεις εάν θα γίνουν τελικά οι εξετάσεις; Να πηγαίνεις στο σχολείο απλώς για να βεβαιωθείς ότι δεν έκανες κάποιο λάθος. Μήπως δεν κατάλαβες καλά και τελικά οι εξετάσεις διενεργηθούν. Να επιστρέφεις στο σπίτι και να πρέπει να προετοιμαστείς πάλι για το επόμενο μάθημα που δεν γνωρίζεις εάν τελικά θα εξεταστεί. Και αυτό να γίνεται κάθε ημέρα. Και κάθε ημέρα να πρέπει να είσαι προετοιμασμένος μήπως και τελικά γίνουν οι εξετάσεις. Και να περνάει έτσι ένας μήνας. Αλήθεια, έχετε δώσει πανελλαδικές εξετάσεις σε σχολικές αίθουσες τον Ιούλιο, μέσα σε καύσωνα ; Έχετε σκεφτεί εάν μπορείτε να κάνετε επιτήρηση;

Προφανώς όμως, δεν είχατε συμμετάσχει εσείς σε εκείνες τις πανελλαδικές εξετάσεις!
Ίσως όμως να μπορέσετε να μας υπενθυμίσετε, εάν όλη εκείνη η ταλαιπωρία των μαθητών και των οικογενειών τους, είχε κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα. Να μας βοηθήσετε να καταλάβουμε τουλάχιστον τους λόγους για τους οποίους αναφέρεστε με υπερηφάνεια σε εκείνη την περίοδο. Να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε και εμείς, εάν μία απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις, είναι αποτελεσματική, εάν αποφέρει κάποιο από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Και φυσικά, να αποκτήσουμε το δικαίωμα επιλογής!

Μήπως άραγε θυμάστε πότε άρχισε η ΟΛΜΕ να έχει ανάγκη στήριξη από την ΑΔΕΔΥ και τη ΓΣΕΕ σε κινητοποιήσεις; Πότε σταμάτησε να κάνει αυτόνομα απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά να τις εντάσσει στα πλαίσια ευρύτερων κινητοποιήσεων ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ; Μήπως ήταν το 1998 το κύκνειο άσμα της άλλοτε κραταιάς ΟΛΜΕ. Άραγε δεν θυμάστε κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών, αυτόνομες και ανεξάρτητες από κινητοποιήσεις άλλων συνδικαλιστικών φορέων, εστιασμένες μόνο στα ειδικά αιτήματα του κλάδου; Να σας θυμίσω λοιπόν, ότι μέχρι τότε αυτές οι κινητοποιήσεις απολάμβαναν και τη στήριξη της κοινωνίας. Συνειδητοποιήσατε άραγε πότε χάθηκε αυτή η στήριξη από την κοινωνία; Μήπως τότε χάσατε και την στήριξη από την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών; Μήπως τότε μετατρέψατε τον αυτόνομο κλάδο των εκπαιδευτικών της ΟΛΜΕ, σε δημοσίους υπαλλήλους της ΑΔΕΔΥ;

Σήμερα, τόσα χρόνια μετά έχω συμπληρώσει περισσότερα από 10 χρόνια εργασίας σε φροντιστήριο, στην παραπαιδεία όπως ακόμη αποκαλείτε. Έχω πλέον και άλλα 10 χρόνια υπηρεσίας στη Δημόσια σχολική εκπαίδευση. Έχω εργαστεί ως αναπληρωτής και ως ωρομίσθιος στο κανονικό πρόγραμμα των σχολείων και έχω διαπιστώσει πόσο χρήσιμοι είναι οι αναπληρωτές στο να αναλαμβάνουν πρόσθετες εργασίες. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε ωρομίσθιους και στην κατάσταση που χρειαζόταν αυτοί να αντιμετωπίσουν στα σχολεία! Έχω απασχοληθεί και στο πρόγραμμα της Πρόσθετης Διδακτικής στήριξης, αλλά και της ενισχυτικής διδασκαλίας στα Γυμνάσια, και γνωρίζω πολύ καλά ποιοί και για ποιους λόγους φέρουν την πλήρη ευθύνη για την αποτυχία αυτών των προγραμμάτων. Έχω συμμετάσχει και σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, και κατάφερα δύο φορές να ανήκω στους επιτυχόντες . Νομίζω λοιπόν ότι έχω κάθε δικαίωμα να εκφέρω την άποψή μου για τη σχολική εκπαίδευση.

Και με μία μόνο λέξη: Λυπάμαι!

Δηλώνετε ότι είναι ανεπίτρεπτη η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών κατά δύο ώρες, και αναφέρεστε στη σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι! Αλλά δεν αναφέρεστε σε αριθμούς. Η πραγματικότητα είναι ότι ένας νέος εκπαιδευτικός θα εργάζεται 23 ώρες την εβδομάδα, ενώ όσο περνούν τα χρόνια, αυτές οι ώρες θα μειώνονται σε 21, 20 και 18 (αντί για 21, 19, 18 και 16 που ισχύει σήμερα). Προφανώς οι εκπαιδευτικοί, αλλά όχι όλοι, έχουν και άλλες εξωδιδακτικές εργασίες, με την συνολική απασχόλησή τους στα σχολεία να ανέρχεται θεωρητικά στις 30 ώρες την εβδομάδα , οι οποίες φυσικά παραμένουν αμετάβλητες. Γνωρίζουμε όμως πολύ καλά, ότι οι περισσότεροι, με τη λήξη της διδασκαλίας τους... φεύγουν! Κάποιοι μάλιστα φεύγουν αμέσως μόλις χτυπήσει το κουδούνι! Ας μην μιλάμε για 30 ώρες υποχρεωτικής παραμονής στα σχολεία, επειδή κάποιοι φιλότιμοι ακόμη εκπαιδευτικοί, απασχολούνται οικειοθελώς και για πολλές περισσότερες ακόμη ώρες! Προφανώς δεν θέλετε να εστιάσετε στους φιλότιμους εκπαιδευτικούς και στις 30 ώρες που παραμένουν αμετάβλητες, αλλά στις 2 ώρες αύξησης της διδασκαλίας και σε όσους επιθυμούν να τις αποφύγουν.

Αναφέρετε, ότι η αύξηση των ωρών διδασκαλίας θα φέρει κούραση και θα μειώσει την ποιότητα του έργου του εκπαιδευτικού. Λυπάμαι, αλλά όταν είχα 23 ώρες διδασκαλίας με υπερωρίες, επειδή κάποιος άλλος "συνάδελφος" με μειωμένο ωράριο δεν ήθελε να μετακινηθεί σε 2ο σχολείο, δεν άκουσα κανέναν να διαμαρτύρεται. Όταν πάλι ως αναπληρωτής εργαζόμουν με 21 ώρες μετακινούμενων σε δύο σχολεία, ώστε κάποιοι παλαιότεροι "συνάδελφοι" να αποκτήσουν μειωμένο ωράριο, πάλι δεν άκουσα κάποια διαμαρτυρία. Και προφανώς, πριν διοριστώ, όταν στο Φροντιστήριο εργαζόμουν τις διπλάσιες ώρες, χωρίς κενά ή διαλλείματα, πάλι δεν άκουσα να αμφισβητείται η ποιότητα του έργου μου, ούτε από γονείς ή μαθητές, αλλά ούτε και από τους ιδιοκτήτες.

Άλλωστε γνωρίζω πολύ καλά, πως την αύξηση του ωραρίου θα την επωμισθώ εγώ και ορισμένοι άλλοι, αλλά όχι όλοι! Βλέπετε, γνωρίζω ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί διδάσκουν πολύ λιγότερες ώρες από όσες έχουν υποχρέωση. Γνωρίζω ακόμη εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ούτε μία ώρα διδασκαλίας και όμως αμείβονται καλύτερα και από εμένα! Μάλιστα, αυτοί είναι και οι πιο φανατικοί υποστηρικτές σας, που θέλουν απεργία στις εξετάσεις ώστε να μην αυξηθεί το ανύπαρκτο ωράριό τους. Γνωρίζω επίσης, ότι σε αυτούς δεν πρόκειται να αυξηθεί το ωράριο, καθώς πάλι θα βρεθεί κάποιος τρόπος. Σε κάποιους μάλιστα θα είναι και πρακτικά αδύνατο. Πώς άλλωστε να αυξηθεί το ωράριο κάποιου, όταν το αντικείμενο του δεν υπάρχει πλέον στα σχολεία και δεν μπορεί να πάρει ούτε μία επιπλέον ώρα διδασκαλίας;

Αντιδράτε ώστε να μην υπάρξουν υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών. Λυπάμαι, αλλά γνωρίζω ότι κάτι τέτοιο προβλέπεται από το 1985 ακόμη με το Ν.1566, πολύ πριν δηλαδή τη Διαμαντοπούλου, τον Αρβανιτόπουλο ή την Τρόικα. Μπορούσε από τότε να μετακινηθεί κάποιος σε γειτονικό ΠΥΣΔΕ ή σε άλλη περιοχή του ίδιου ΠΥΣΔΕ. Δεν είναι κάτι καινούργιο. Και φυσικά δεν έχει ακυρωθεί! Όπως δεν έχει ακυρωθεί και η μετακίνηση σε άλλο σχολείο για τη συμπλήρωση ωραρίου. Για την ακρίβεια όμως, κάποιες από αυτές τις διατάξεις τις εφαρμόζατε, επιλεκτικά βέβαια, και συνέχεια στους ίδιους. Σε αυτούς που αναγκάζονται να πηγαίνουν ακόμη και σε τρία σχολεία, ώστε κάποιοι άλλοι να μπορούν να παραμένουν πάντα αμετακίνητοι και με το μειωμένο τους ωράριο.

Δε νομίζω να χρειάζεται να αναφερθώ σε εκπαιδευτικούς που "κρύβετε" στα γραφεία των υπηρεσιών εκπαίδευσης. Αλήθεια μήπως οι περισσότεροι από αυτούς θα έπρεπε να είναι σε σχολεία και όχι σε γραφεία; Μήπως θα αυξηθεί σε αυτούς το διδακτικό ωράριο; Λυπάμαι αλλά γνωρίζω ότι αυτοί δεν πρόκειται να μετακινηθούν. Έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας, ότι θα καταφέρετε να βρείτε κάποιον τρόπο! Άλλωστε, έχετε κάνει τόσο κόπο να τους φέρετε, να τους ‘τοποθετήσετε’ σε σχολεία, να τους μεταφέρετε στα γραφεία, να τους απαλλάξετε από τα διδακτικά τους καθήκοντα!

Δικαίως λοιπόν εστιάζεστε στις υποχρεωτικές μετακινήσεις των εκπαιδευτικών και έχετε κάθε συμφέρον να προκαλείτε φόβο με τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Δεν καταλαβαίνετε όμως, ότι έτσι απλά, παραδέχεστε ότι υπάρχει περίσσευμα εκπαιδευτικών σε κάποιες περιοχές. Λυπάμαι βέβαια, επειδή γνωρίζω πώς δημιουργήθηκε αυτό το περίσσευμα! Δεν είδα κάποιον να αντιδρά όταν δηλωνόταν τα λειτουργικά κενά ως οργανικά! Μήπως δεν γνωρίζατε ότι τα οργανικά κενά οδηγούν σε διορισμούς και μεταθέσεις; Μήπως ευθύνεστε και εσείς που υπάρχουν τόσοι εκπαιδευτικοί σε διάθεση, χωρίς οργανική θέση και σε ομηρεία όπως αναφέρετε; Δεν ήταν προς το συμφέρον του κλάδου, κάθε εκπαιδευτικός που διορίζεται ή μετατίθεται, να εξασφαλίζεται και με την αντίστοιχη οργανική τοποθέτηση; Μάλλον είναι προτιμότερο να παραμένει ένα μεγάλο πλήθος εκπαιδευτικών στη διάθεση, χωρίς προοπτική απόκτησης οργανικής τοποθέτησης. Μήπως άραγε έχετε κάνει τον κόπο να υπολογίσετε το πλήθος αυτών των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση; Λυπάμαι, αλλά όσο και να μην το αναφέρετε, το πλήθος ανέρχεται σε μερικές χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Και δυστυχώς, αυτοί είναι και οι πρώτοι υποψήφιοι για μετακινήσεις!

Βέβαια, αναφέρετε ότι θα μετακινηθούν υποχρεωτικά 5.000 εκπαιδευτικοί. Λυπάμαι αλλά γνωρίζω ότι σε αυτό το νούμερο κρύβετε και άλλες περιστάσεις. Αλήθεια, εάν γίνουν υποχρεωτικές μετακινήσεις, θα μπορέσετε να κάνετε πάλι εξυπηρετήσεις με αποσπάσεις; Μήπως λοιπόν αναφέρεστε και σε τέτοιες μετακινήσεις; Δηλαδή σε αυτούς που δεν θα μπορέσουν να πάρουν νέα απόσπαση και θα αναγκαστούν να μετακινηθούν στην περιοχή που θα έπρεπε να βρίσκονται και να εργάζονται; Λυπάμαι, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι μετακίνηση αλλά υποχρέωση! Υποχρέωση που έχει κάθε εργαζόμενος να εργαστεί στην περιοχή που τοποθετήθηκε, χωρίς να εκμεταλλεύεται καταστάσεις εις βάρος των υπολοίπων. Αλήθεια, θα επιμείνετε πάλι σε εξυπηρετήσεις μέσω των αποσπάσεων, ενώ γνωρίζετε ότι θα μειωθεί ο αριθμός των αναπληρωτών; Θα αναλάβετε την ευθύνη, εάν μία απόσπαση δημιουργήσει λειτουργικό κενό και οδηγήσει στην υποχρεωτική μετακίνηση κάποιου άλλου εκπαιδευτικού;

Έχετε δίκαιο λοιπόν να αναφέρεστε σε απολύσεις 10.000 αναπληρωτών. Βέβαια θα έπρεπε να λυπάστε εσείς που δεν γνωρίζετε ότι οι αναπληρωτές είναι συμβασιούχοι που απολύονται κάθε χρόνο, στην καλύτερη περίπτωση στις 30 Ιουνίου. Εκτός και εάν θέλετε να εκμεταλλευτείτε και τη δική τους αγωνία! Αλήθεια θεωρείτε ότι οι αναπληρωτές δεν γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει τίποτα βέβαιο ή κατοχυρωμένο για την επόμενη χρονιά; Απλώς ελπίζουν και εύχονται να επαναπροσληφθούν. Μήπως πιστεύετε ότι οι αναπληρωτές ως κεκτημένο προσλαμβάνονται κάθε χρονιά στην ίδια περιοχή και στο ίδιο σχολείο; Λυπάμαι, αλλά οι αναπληρωτές είναι αυτοί που μετακινούνται υποχρεωτικά σε όλη τη χώρα, κάθε χρονιά και χωρίς να διαμαρτύρονται!

Αλήθεια όμως, γιατί δεν αναφέρετε ότι εάν δεν εξυπηρετήσετε εκπαιδευτικούς με εικονικές ανάγκες, τότε οι πραγματικές νέες ανάγκες είναι δυνατό να οδηγήσουν σε προσλήψεις αναπληρωτών σε ευνοϊκότερες για αυτούς περιοχές; Ίσως θεωρείτε ότι για αυτούς δεν υπάρχουν οικογενειακές και οικονομικές δυσκολίες, όπως έχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, και ότι έχουν την ευχέρεια να μετακινούνται όπου χρειαστεί. Λυπάμαι που αυτή είναι η συνήθης αντιμετώπιση των μονίμων εκπαιδευτικών προς τους αδιόριστους. Η αλήθεια είναι ότι τους θυμόμαστε μόνο όταν τους χρειαζόμαστε για να κάνουν τη δική μας δουλεία. Και φυσικά, όταν ψηφίζουν!

Περηφανεύεστε ότι προασπίζεστε τα δημοκρατικά δικαιώματα του κλάδου, για αυτό παραπέμπετε την ψήφιση της απεργίας στις κατά τόπους ΕΛΜΕ. Μάλιστα, διατυμπανίζετε ότι για χάρη της δημοκρατικής απόφασης, αποφάσεις ΕΛΜΕ στις οποίες δεν θα υπάρχει η απαιτούμενη απαρτία, θα θεωρείται η ψήφος τους ως λευκή. Λυπάμαι, αλλά μάλλον δεν γνωρίζετε καλά τις δημοκρατικές διαδικασίες. Δεν ζητάτε από τις ΕΛΜΕ να αποφασίσουν και εάν συμφωνήσουν να προτείνουν τρόπους κινητοποιήσεων. Τους ζητάτε, χωρίς δικαίωμα κατάθεσης άλλων προτάσεων, να επικυρώσουν τη δική σας απόφαση για απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αυτό όμως σημαίνει, ότι εάν δεν συγκεντρωθεί η απαραίτητη απαρτία στις συνεδριάσεις των εκπαιδευτικών, αυτό οφείλετε στο ότι διαφωνούν με την πρότασή σας! Δεν χρειάζεται να έρθουν για να καταψηφίσουν την πρότασή. Καταψηφίζουν την πρότασή σας και όσοι δεν προσέρχονται στην ψηφοφορία! Τους υπόλοιπους άλλωστε τους έχετε γαλουχήσει στα δικά σας συμφέροντα και ιδεώδη και έχουν ήδη κινητοποιηθεί ώστε να επικυρωθούν οι αποφάσεις σας.

Λυπάμαι, αλλά γνωρίζω για ποιο λόγο καλείται και όσους θα καταψηφίσουν την πρόταση για απεργία, αρκεί βέβαια να είναι λίγοι και όχι η κρίσιμη πλειοψηφία. Θα μπορέσετε με αυτόν τον τρόπο να αποκομίσετε πολλαπλό όφελος! Κατ’ αρχήν θα καταφέρεται να έχετε απαρτία στις συνελεύσεις με την πλειοψηφία να αποφασίζει υπέρ της απεργίας. Θα μπορέσετε να υπερηφανεύεστε για τις δημοκρατικές διαδικασίες, που επικύρωσαν τη δική σας πρότασης. Και φυσικά να μπορείτε να καμαρώνετε που καταφέρατε να κινητοποιήσετε την πλειοψηφία του κλάδου. Έχετε κάθε δικαίωμα λοιπόν, που προσπαθείτε να υλοποιήσετε το ιδανικό σενάριο για εσάς. Μία ελάχιστη μειοψηφία να καταψηφίσει την πρότασή σας για απεργία. Αρκετές ΕΛΜΕ θα θεωρηθούν ότι δεν έλαβαν απόφαση αφού δεν είχαν απαρτία, και συνεπώς η λευκή ψήφος δεν έχει βαρύτητα. Και προφανώς οι ΕΛΜΕ που θα καταμετρηθούν θα έχουν λάβει απόφαση για απεργία! Λυπάμαι βέβαια για τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε τις δημοκρατικές διαδικασίες! Πιο πολύ βέβαια λυπάμαι που θέλετε και εμένα κομπάρσο σε αυτήν την παράσταση!

Καταλαβαίνω όμως απόλυτα την αγωνιστική σας διάθεση, η οποία και μόνο στο άκουσμα της επιστράτευσης μετατρέπεται χωρίς αντίδραση σε απόλυτη υποταγή! Θα σας κατανοούσα καλύτερα βέβαια εάν μου διευκρινίζατε κάτι πολύ απλό. Αλήθεια, εάν κάποιος "επιστρατευμένος" εκπαιδευτικός δεν επιστρέψει στο σχολείο, τότε δεν θα έχει διαπράξει ένα τέτοιο πειθαρχικό παράπτωμα, που βεβαίως θα τον οδηγήσει άμεσα σε απόλυση; Θέλετε να αναλάβετε και τέτοια ευθύνη για απολύσεις όσων σας εμπιστεύονται και σας ακολουθούν; Βέβαια θα λυπηθώ ιδιαίτερα, εάν και μία τέτοια περίπτωση τη θεωρήσετε ιδανική για εκμετάλλευση, ώστε να ζητήσετε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις σε συμπαράσταση απολυμένων εκπαιδευτικών.

Λυπάμαι βέβαια που αναγκάζομαι να συμφωνήσω και σε αρκετά σημεία με τις επισημάνσεις σας. Έχετε δίκιο, ότι η αύξηση των διδακτικών ωρών των εκπαιδευτικών είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Με αυτόν τον τρόπο, αναπόφευκτα, θα μεγαλώσει η ψαλίδα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν και σε αυτούς που δεν δουλεύουν! Πιθανότατα να δημιουργηθούν αντιπαραθέσεις και ανάμεσα στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Προφανώς και θα μειωθούν τα λειτουργικά κενά. Θα περιοριστεί όμως και η δυνατότητα να εξυπηρετηθούν κάποιοι με αποσπάσεις. Σαφώς και όσοι δεν πάρουν απόσπαση, θα πρέπει να μετακινηθούν στην περιοχή που βρίσκεται το σχολείο όπου έπρεπε να εργάζονται. Προφανώς και δεν θα επαναπροσληφθούν όλοι οι αναπληρωτές, ώστε να αναλάβουν πλήρη διδακτικά και εξωδιδακτικά καθήκοντα. Εύλογα ανησυχείτε για όσους εκπαιδευτικούς διατηρήσατε τόσα χρόνια στη διάθεση, οι οποίοι τώρα μάλλον θα είναι υποψήφιοι για μετακινήσεις. Δικαίως αντιδράτε που δεν μπορείτε να προστατεύσετε τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, αλλά και όσους τακτοποιήσατε σε ανύπαρκτες οργανικές θέσεις, χωρίς να εξασφαλίζεται το ελάχιστο απαιτούμενο ωράριο. Και προφανώς, έχετε και το αντίστοιχο μερίδιο ευθύνης, καθώς σε όλες της αποφάσεις της Διοίκησης ήσασταν και εσείς παρόντες και σύμφωνοι.

Λυπάμαι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχετε το δικαίωμα να με κοιτάξετε στα μάτια!

Η.Ι.Κ.

(σ.σ.1 Τα πλήρης στοιχεία του αρθρογράφου βρίσκονται στη διάθεση της ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Η επιλογή της μή πλήρους αναγραφής, αποτελεί δική μας πρωτοβουλία, ύστερα και από τη σύμφωνη γνώμη του αρθρογράφου.)

(σ.σ.2 Οφείλουμε να αναδείξουμε ορισμένα στοιχεία που υποστηρίζουν τα αναγραφόμενα στο άρθρο.
Το συγκεκριμένο άρθρο δόθηκε σε εμάς την Παρασκευή 10 Μαΐου 2013.
Την Σάββατο 11 Μαΐου δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η απόφαση για την επιστράτευση των εκπαιδευτικών.
Οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ αναιρούν τα λεγόμενα τους ότι θα υπακούσουν σε επιστράτευση, και αναζητούν τρόπους ώστε να μην παραληφθούν τα φύλλα πορείας και να ακυρώσουν την επιστράτευση.
Παράλληλα, αναζήτησαν στήριξη από ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ, σε κοινές κινητοποιήσεις τις ημέρες των πανελλαδικών εξετάσεων και ως μέσο πίεσης κατά της επιστράτευσης. Η τοποθέτηση των άλλων συνδικαλιστικών φορέων ηταν αρνητική προς την ΟΛΜΕ.)

 

{jcomments on}


 

Σχετικά Άρθρα