ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ : Εξεταστέα Ύλη ΕΠΑΛ 2019 2020

Εκτύπωση  
Pin It

ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ σε ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΠΑΛ 2020 ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ

Αρ.Πρωτ.Φ6/44727/Δ4/09-04-2020/ΥΠΑΙΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α΄
Ε-mail: depek_spoudon(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Θ. Μελίσσα
Θ. Προπατορίδης
Τηλέφωνο: 210-344 33 09, 210-344 32 40
Fax: 210-344 23 65

ΘΕΜΑ: Καθορισμός διδακτέας - εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και (τριετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης (τετραετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. του ν.4386/2016 (Α΄ 83) για το σχολικό έτος 2019-2020

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:
1. Την παρ. 3 του άρθρου 10 του ν.3748/2009 (Α΄ 29) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των κατόχων απολυτηρίου Επαγγελματικού Λυκείου και άλλες διατάξεις», όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 50 του ν.4415/2016 (Α΄ 159) «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις».
2. Τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.4186/2013 (Α΄ 193) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 241 του ν.4610/2019 (Α΄ 70) «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις».
3. Τις διατάξεις των άρθρων 117 έως 159 του ν.4610/2019 (Α΄ 70) «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πειραματικά σχολεία, Γενικά αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις» που αφορούν στην Αξιολόγηση μαθητών των Επαγγελματικών Λυκείων και των μαθητευόμενων του «Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας.
4. Τις διατάξεις του ν.4622/2019 (Α΄ 133) «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» και ειδικότερα το κεφάλαιο Δ΄ «Γενικοί και Ειδικοί Γραμματείς».
5. Την παρ. 2 (περ. α) του άρθρου 16 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), όπως αντικαταστάθηκε και αναριθμήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 42 του ν.4351/2015 (Α΄ 164).
6. Τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 2 του ν.3966/2011 (Α΄ 118) «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.
7. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98), όπως ισχύουν.
8. Το π.δ. 18/2018 (Α΄ 31) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
9. Το π.δ. 81/2019 (Α΄ 119) «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων».
10. Το π.δ. 83/2019 (Α΄ 121) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
11. Το π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων».
12. Την υπ’ αριθμ. 6631/Υ1/20.07.2019 (Β΄ 3009) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη».
13. Τις διατάξεις της υπ΄ αριθμ. Φ.153/146454/Α5/20-09-2019 (Β΄ 3612) Υπουργικής Απόφασης «Καθορισμός πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων υποψηφίων Επαγγελματικού Λυκείου για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2019-2020».
14. Την υπ΄ αριθμ. 18/06-04-2020 Πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
15. Το με αριθμ. πρωτ. 68/ΕΟΕ/08-04-2020 έγγραφο του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων.
16. Την υπ΄ αριθμ. πρωτ. Φ.1/Γ/156/44244/Β1/08-04-2020 εισήγηση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
17. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

Αποφασίζουμε

Καθορίζουμε τη διδακτέα-εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και (τριετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξεων (τετραετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. του ν.4386/2016 (Α΄ 83) για το σχολικό έτος 2019-2020 ως εξής:

(...)

ΒΙΒΛΙΟ: «Στοιχεία Μηχανών – Σχέδιο»
(ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: ΚΑΡΒΕΛΗΣ ΙΩΑΝ., ΜΠΑΛΝΤΟΥΚΑΣ ΑΝΤ., ΝΤΑΣΚΑΓΙΑΝΝΗ ΑΙΚ., εκδόσεις Διόφαντος)

ΔΙΔΑΚΤΕΑ – ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

Στις δύο πρώτες στήλες των πινάκων φαίνονται οι ενότητες/κεφάλαια του βιβλίου που αντιστοιχούν στην διδακτέα ύλη ενώ στην τρίτη στήλη σημαίνονται με Χ οι ενότητες του βιβλίου που αντιστοιχούν στην εξεταστέα ύλη.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 : ΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΣΗΣ

7 Γενικά περί Συνδέσεων

7.1 Ήλος

7.1.1 Περιγραφή – χρήση ήλου (καρφιού)

7.1.2 Κατηγορίες – τύποι ήλων (καρφιών)

7.1.3 Κατασκευαστικά στοιχεία ήλου

7.2. Ηλώσεις

7.2.1 Λειτουργικός σκοπός – περιγραφή – χρήση ηλώσεων

7.2.2 Κατηγορίες – τύποι- κατασκευαστικά στοιχεία ηλώσεων

7.2.3 Μέθοδοι κατασκευής ηλώσεων

7.3 Κοχλιωτές Συνδέσεις

7.3.1 Περιγραφή-χρήσεις κοχλιών

7.3.2 Κατασκευή σπειρώματος

7.3.3 Κοχλίωση- περιγραφή

7.3.4 Λειτουργικός σκοπός κοχλιών

7.4 Συγκολλήσεις

7.4.1 Περιγραφή-Σκοπός-Χρήσεις συγκόλλησης

7.4.2 Κατηγορίες συγκολλήσεων

7.4.3. Κατασκευαστικά στοιχεία

7.5 Σφήνες

7.5.1 Περιγραφή-Χρήση-Κατασκευαστικά στοιχεία σφηνών

7.5.2 Κατηγορίες-Τύποι σφηνών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 : Η ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

8.1 Γενικές Έννοιες (σ..σ Η ενότητα 8.1 είναι μόνο διδακτέα , εκτός εξεταστέας ύλης)

8.2 Βασικά Φυσικά Μεγέθη και Σχέσεις τους

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΜΕΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

9.1 Άξονες – Άτρακτοι - Στροφείς

9.1.1 Περιγραφή ορισμός

9.1.2 Σκοπός που εξυπηρετούν

9.1.3 Τύποι και κατηγορίες

9.1.4 Μορφολογικά χαρακτηριστικά-υλικά αξόνων

9.1.5 Συνθήκες λειτουργίας-καταπόνηση

9.1.6 Τοποθέτηση-λειτουργία-συντήρηση

9.2 Έδρανα – Είδη Εδράνων

9.2.1 Περιγραφή ορισμός

9.2.2 Σκοπός που εξυπηρετούν

9.2.3 Τύποι και κατηγορίες

9.2.4 Μορφολογικά χαρακτηριστικά-υλικά κατασκευής.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η παράγραφος 9.2.4. της εξεταστέας ύλης αναφέρεται στο βιβλίο «Στοιχεία Μηχανών-Σχέδιο» ως παράγραφος 9.3.4. λόγω τυπογραφικού λάθους

9.2.5 Συνθήκες λειτουργίας καταπόνηση

9.2.6 Τοποθέτηση-λειτουργία-συντήρηση

9.3 Σύνδεσμοι – Είδη Συνδέσμων

9.3.1 Περιγραφή-Ορισμός-Είδη

9.3.2 Σταθεροί ή άκαμπτοι σύνδεσμοι

9.3.3 Κινητοί ή εύκαμπτοι σύνδεσμοι

9.3.4 Λυόμενοι σύνδεσμοι-Συμπλέκτες

Εκτός διδακτέας ύλης είναι οι εικόνες 9.3β, 9.3δ, 9.3ζ, 9.3θ, 9.3ιβ, 9.3ιστ που αναφέρονται στο σχεδιασμό των συνδέσμων.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ-ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ

14.1 Εισαγωγικά στοιχεία

14.2 Υπολογισμοί Αντοχής

14.3 ΗΛΩΣΕΙΣ (σ.σ. Οι ενότητες από την 14.3 προστέθηκαν στην εξεταστέα σχ. έτους 2017-2018)

14.3.1 Καταπόνηση ηλώσεων

14.3.2 Παραδείγματα εφαρμογής

14.4 ΚΟΧΛΙΟΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

14.4.1 Υπολογισμός των κοχλιών σε αντοχή

14.4.2 Παραδείγματα εφαρμογής

14.4.3 Ασκήσεις για λύση

14.6 Άτρακτοι – Άξονες

14.6.1 Υπολογισμός ατράκτων-αξόνων

14.6.2 Παραδείγματα υπολογισμού ατράκτου

14.6.3 Ασκήσεις για λύση

14.7 Έδρανα Κύλισης (ΡΟΥΛΜΑΝ)

14.7.1 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά εδράνων κύλισης

14.7.2 Υπολογισμός εδράνων κύλισης

14.7.3 Πίνακες υπολογισμού εδράνων κύλισης

14.7.4 Παράδειγμα υπολογισμού εδράνων κύλισης

14.7.5 Ασκήσεις για λύση

(...)

Η αριθμ. Φ6/151817/Δ4/30-09-2019 (Β΄ 3698) Υπουργική Απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με την υπ΄ αριθμ. Φ6/183420/Δ4/22-11-2019 (Β΄ 4441) όμοιά της, καταργείται

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 9 Απριλίου 2020

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

 


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΤΟΜΕΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΠΑΛ 2019 - 2020

(Μετάβαση στην Ενότητα με την  Εξεταστεά ύλη των Πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων ΕΠΑΛ)

Αρ.Πρωτ.Φ6/151922/Δ4/30-09-2019

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
-----
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α΄
-----
E-mail: depek_spoudon(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: E. Μελίσσα
Θ. Προπατορίδης
Τηλέφωνο: 210 344 33 09, 3240
Fax: 210 344 2365

ΘΕΜΑ: Διδακτέα - εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και (τριετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης (τετραετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. του ν.4386/2016 (Α΄ 83) για το σχολικό έτος 2019-2020

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της υπ΄ αριθμ. Φ.153/146454/Α5/20.09.2019 (ΦΕΚ 3612/τ.Β΄/27.09.2019) Υπουργικής Απόφασης με την οποία καθορίστηκαν τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα υποψηφίων Επαγγελματικού Λυκείου για την πρόσβαση στο Γ/θμια Εκπ/ση για το σχ. έτος 2019-20, και, λαμβάνοντας υπόψη:

(α) τις υπ΄ αριθμ. 16/09.05.2019 και 26/27.06.2019 Πράξεις του Δ.Σ. του ΙΕΠ και

(β) το υπ’ αριθμ. πρωτ. 195/ΕΟΕ/03-09-2019 σχετικό έγγραφο του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων, ο οποίος με βάση το θεσμικό πλαίσιο έχει την αρμοδιότητα διατύπωσης γνώμης για την εξεταστέα ύλη των εξετάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των υποψηφίων των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων κατόπιν εισήγησης του Ι.Ε.Π.,

σας ενημερώνουμε ότι η διδακτέα - εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και (τριετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης (τετραετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. του ν.4386/2016 (Α΄ 83) για το σχολικό έτος 2019-2020, όπως περιλαμβάνεται στην υπό δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης υπ΄ αριθμ. Φ6/151817 /Δ4/30.09.2019 Υπουργική Απόφαση, είναι η ακόλουθη:

(...)

ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

(...)

ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ:
1. Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών
2. Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου
3. Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού
4. Τεχνικός Οχημάτων
5. Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Αεροσκαφών

ΒΙΒΛΙΟ: «Στοιχεία Μηχανών – Σχέδιο»
(ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: ΚΑΡΒΕΛΗΣ ΙΩΑΝ., ΜΠΑΛΝΤΟΥΚΑΣ ΑΝΤ., ΝΤΑΣΚΑΓΙΑΝΝΗ ΑΙΚ., εκδόσεις Διόφαντος)

ΔΙΔΑΚΤΕΑ – ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

Στις δύο πρώτες στήλες των πινάκων φαίνονται οι ενότητες/κεφάλαια του βιβλίου που αντιστοιχούν στην διδακτέα ύλη ενώ στην τρίτη στήλη σημαίνονται με Χ οι ενότητες του βιβλίου που αντιστοιχούν στην εξεταστέα ύλη.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 : ΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΣΗΣ

7 Γενικά περί Συνδέσεων

7.1 Ήλος

7.1.1 Περιγραφή – χρήση ήλου (καρφιού)

7.1.2 Κατηγορίες – τύποι ήλων (καρφιών)

7.1.3 Κατασκευαστικά στοιχεία ήλου

7.2. Ηλώσεις

7.2.1 Λειτουργικός σκοπός – περιγραφή – χρήση ηλώσεων

7.2.2 Κατηγορίες – τύποι- κατασκευαστικά στοιχεία ηλώσεων

7.2.3 Μέθοδοι κατασκευής ηλώσεων

7.3 Κοχλιωτές Συνδέσεις

7.3.1 Περιγραφή-χρήσεις κοχλιών

7.3.2 Κατασκευή σπειρώματος

7.3.3 Κοχλίωση- περιγραφή

7.3.4 Λειτουργικός σκοπός κοχλιών

7.4 Συγκολλήσεις

7.4.1 Περιγραφή-Σκοπός-Χρήσεις συγκόλλησης

7.4.2 Κατηγορίες συγκολλήσεων

7.4.3. Κατασκευαστικά στοιχεία

7.5 Σφήνες

7.5.1 Περιγραφή-Χρήση-Κατασκευαστικά στοιχεία σφηνών

7.5.2 Κατηγορίες-Τύποι σφηνών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 : Η ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

8.1 Γενικές Έννοιες (σ..σ Η ενότητα 8.1 είναι μόνο διδακτέα , εκτός εξεταστέας ύλης)

8.2 Βασικά Φυσικά Μεγέθη και Σχέσεις τους

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΜΕΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

9.1 Άξονες – Άτρακτοι - Στροφείς

9.1.1 Περιγραφή ορισμός

9.1.2 Σκοπός που εξυπηρετούν

9.1.3 Τύποι και κατηγορίες

9.1.4 Μορφολογικά χαρακτηριστικά-υλικά αξόνων

9.1.5 Συνθήκες λειτουργίας-καταπόνηση

9.1.6 Τοποθέτηση-λειτουργία-συντήρηση

9.2 Έδρανα – Είδη Εδράνων

9.2.1 Περιγραφή ορισμός

9.2.2 Σκοπός που εξυπηρετούν

9.2.3 Τύποι και κατηγορίες

9.2.4 Μορφολογικά χαρακτηριστικά-υλικά κατασκευής.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η παράγραφος 9.2.4. της εξεταστέας ύλης αναφέρεται στο βιβλίο «Στοιχεία Μηχανών-Σχέδιο» ως παράγραφος 9.3.4. λόγω τυπογραφικού λάθους

9.2.5 Συνθήκες λειτουργίας καταπόνηση

9.2.6 Τοποθέτηση-λειτουργία-συντήρηση

9.3 Σύνδεσμοι – Είδη Συνδέσμων

9.3.1 Περιγραφή-Ορισμός-Είδη

9.3.2 Σταθεροί ή άκαμπτοι σύνδεσμοι

9.3.3 Κινητοί ή εύκαμπτοι σύνδεσμοι

9.3.4 Λυόμενοι σύνδεσμοι-Συμπλέκτες

Εκτός διδακτέας ύλης είναι οι εικόνες 9.3β, 9.3δ, 9.3ζ, 9.3θ, 9.3ιβ, 9.3ιστ που αναφέρονται στο σχεδιασμό των συνδέσμων.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

10.1 Οδοντώσεις

10.1.1 Ορισμός-Περιγραφή

10.1.2 Λειτουργικός σκοπός-χρήσεις

10.1.3 Κατηγορίες-τύποι

10.1.4 Κατασκευαστικά στοιχεία

10.1.5 Συνθήκες-σχέσεις λειτουργίας

10.1.6 Οδηγίες εφαρμογής-λειτουργίας

10.2 Ιμάντες

10.2.1 Ορισμός-περιγραφή

10.2.2 Λειτουργικός σκοπός-χρήσεις

10.2.3 Κατηγορίες-Τύποι

10.2.4 Κατασκευαστικά στοιχεία

10.2.5 Συνθήκες-σχέσεις λειτουργίας

10.2.6 Οδηγίες εφαρμογής-λειτουργίας

10.3 Αλυσίδες

10.3.1 Ορισμός-Περιγραφή

10.3.2 Λειτουργικός σκοπός-χρήσεις

10.3.3 Κατηγορίες-τύποι

10.3.4 Κατασκευαστικά στοιχεία

10.3.5 Συνθήκες-σχέσεις λειτουργίας

10.3.6 Οδηγίες εφαρμογής-λειτουργίας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ

11.1 Περιγραφή – Ορισμός

11.2 Σκοπός που εξυπηρετεί ο μηχανισμός Εμβόλου – Διωστήρα – Στροφάλου

11.3 Τύποι και Κατηγορίες – Βασικά Γεωμετρικά Μεγέθη

11.4 Μορφολογικά Χαρακτηριστικά – Υλικά Κατασκευής

11.5 Συνθήκες Λειτουργίας - Καταπόνηση

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ-ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ

14.1 Εισαγωγικά στοιχεία

14.2 Υπολογισμοί Αντοχής

14.3 ΗΛΩΣΕΙΣ (σ.σ. Οι ενότητες από την 14.3 προστέθηκαν στην εξεταστέα σχ. έτους 2017-2018)

14.3.1 Καταπόνηση ηλώσεων

14.3.2 Παραδείγματα εφαρμογής

14.4 ΚΟΧΛΙΟΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

14.4.1 Υπολογισμός των κοχλιών σε αντοχή

14.4.2 Παραδείγματα εφαρμογής

14.4.3 Ασκήσεις για λύση

14.6 Άτρακτοι – Άξονες

14.6.1 Υπολογισμός ατράκτων-αξόνων

14.6.2 Παραδείγματα υπολογισμού ατράκτου

14.6.3 Ασκήσεις για λύση

14.7 Έδρανα Κύλισης (ΡΟΥΛΜΑΝ)

14.7.1 Γεωμετρικά χαρακτηριστικά εδράνων κύλισης

14.7.2 Υπολογισμός εδράνων κύλισης

14.7.3 Πίνακες υπολογισμού εδράνων κύλισης

14.7.4 Παράδειγμα υπολογισμού εδράνων κύλισης

14.7.5 Ασκήσεις για λύση

14.8 Οδοντώσεις

14.8.1 Λειτουργικές σχέσεις

14.8.2 Παράδειγμα εφαρμογής

14.8.3 Ασκήσεις για λύση

14.8.4 Υπολογισμοί αντοχής

14.8.5 Παράδειγμα εφαρμογής

14.8.6 Ασκήσεις για λύση

14.9 Ιμάντες

14.9.1 Λειτουργικές σχέσεις

14.9.2 Παράδειγμα εφαρμογής

14.9.3 Ασκήσεις για λύση

14.9.4 Υπολογισμοί αντοχής Μόνο οι επίπεδοι ιμάντες (σ.σ. Η ενότητα 14.9.4 προστέθηκε στην εξεταστέα σχ. έτους 2017-2018)

14.10 Αλυσίδες (σ..σ  Όλη η 14.10 και οι υποενότηες ίναι μόνο διδακτέα, και εκτός εξεταστέας ύλης)

14.10.1 Λειτουργικά και κατασκευαστικά στοιχεία

14.10.2 Μέθοδος επιλογής

14.10.3 Παράδειγμα εφαρμογής

14.10.4 Ασκήσεις για λύση

(...)

Οι διδάσκοντες να ενημερωθούν ενυπόγραφα.

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ
ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΧΑΛΑΣ

Pin It

Εκτύπωση