edu.klimaka.gr

1ο ΣΔΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΝΕΑΠΟΛΗΣ) ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ 2011

1ο ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΣΔΕ ΝΕΑΠΟΛΗΣ)

1ο ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ
(ΝΕΑΠΟΛΗ) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Στρατόπεδο Σρεμπενιώτη (1ο&3ο Γυμνάσια)
Τ.Κ. – Πόλη : 56760 - Νεάπολη
Τηλ.: 2310 672715
Fax:  2310 672715
E-mail: sdethes(ΑΤ)sch.gr

24 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση

Το 1ο  Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (Νεάπολη) Θεσσαλονίκης

σας προσκαλεί στις διήμερες εκδηλώσεις του στις 27 και 28 Ιουνίου 2011.

Η παρουσία σας θα είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς στη θεατρική παράσταση που δίνουν οι εκπαιδευόμενοι του σχολείου μας τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011 και ώρα 20:00 στο Κλειστό Θέατρο Συκεών (Ρήγα Φεραίου και Μεγάρων), καθώς και στην Τελετή Αποφοίτησης των εκπαιδευόμενων την Τρίτη 28 Ιουνίου 2011 και ώρα 18:00 στο σχολείο μας  (1ο & 3ο Γυμνάσιο Νεάπολης, Στρεμπενιώτη).

Ο Διευθυντής
Παναγιώτης Ανανιάδης


07 Μαρτίου 2011

Δελτίο τύπου

Συμμετοχή του 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (Νεάπολη) Θεσσαλονίκης στην 5η συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος HID

Το 1ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (Νεάπολη) Θεσσαλονίκης συμμετείχε στην διακρατική συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος HID (Harnessing Intercultural Diversity), στο οποίο είναι ο συντονιστικός οργανισμός. Η συνάντηση διοργανώθηκε από τους Ισπανούς εταίρους, στη πόλη Cadiz της Ισπανίας, 16-20 Φεβρουαρίου 2011. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ανασκόπηση των εργασιών που έχουν γίνει και ο συντονισμός των μελλοντικών. Το Σχολείο συμμετείχε με αντιπροσωπεία τεσσάρων (4) καθηγητών.

Το Ευρωπαϊκό έργο HIDχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα πλαίσια της δράσης Εκπαιδευτικές Συμπράξεις (Partnerships), του προγράμματος Grundtvig. Σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων με σκοπό την αξιοποίηση της πολυπολιτισμικότητας και την υποβοήθηση της αποδοχής και ενσωμάτωσης των μεταναστών. Το έργο αναπτύσσει δράσεις που βοηθούν τους σπουδαστές των ιδρυμάτων, που συμμετέχουν, να συγκρίνουν την τοπική κουλτούρα με αυτή των μεταναστών, να γνωρίσουν τις αντίστοιχες στατιστικές, να προβληματιστούν στην σχέση των μεταναστών με την εγκληματικότητα, να έρθουν πιο κοντά με τους μετανάστες της γειτονιάς τους μέσω συνεντεύξεων και, τελικά, να αναστοχαστούν για τις καθημερινές σχέσεις σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Η επίτευξη των προαναφερθέντων στόχων προωθεί την έννοια του ενεργού Ευρωπαίου Πολίτη, μειώνει τις εντάσεις μεταξύ του ντόπιου πληθυσμού και των μεταναστών, συμβάλλει στην εκτίμηση της προσφοράς των μεταναστών στην κοινωνική ζωή και προωθεί την ανεκτικότητα στη διαφορετικότητα.

Το έργο ξεκίνησε τις εργασίες του τον Οκτώβριο του 2009 και η ολοκλήρωση του αναμένεται τον ίδιο μήνα του 2011. Συμμετέχουν 7 Ευρωπαϊκοί εκπαιδευτικοί οργανισμοίαπό Ελλάδα, Ισπανία, Εσθονία, Ρουμανία, Ιταλία, Κύπρο και Πολωνία.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Γεωλόγος – Θεολόγος


14 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συμμετοχή του 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (Νεάπολη) Θεσσαλονίκης στην 4η συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος MASS

Το 1ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (Νεάπολη) Θεσσαλονίκης συμμετείχε στην διακρατική συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος MASS(Measuring and Assessing SoftSkills), στο οποίο συμμετέχει ενεργά. Η συνάντηση διοργανώθηκε από τους Ολλανδούς εταίρους, στη πόλη Deventerτης Ολλανδίας, 24-27 Ιανουαρίου 2011. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ανασκόπηση των εργασιών που έχουν γίνει και ο συντονισμός των μελλοντικών. Το Σχολείο συμμετείχε με αντιπροσωπεία τεσσάρων (4) καθηγητών.

Το Ευρωπαϊκό έργο MASSχρηματοδοτείται εν μέρει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα πλαίσια της δράσης Μεταφοράς Καινοτομίας (TransferofInnovation), του προγράμματος LeonardoDaVinci. Σκοπός του έργου είναι η μεταφορά και βελτίωση της καινοτομίας που αναπτύχθηκε από το AgnusCollegeστη Σκωτία και αφορά στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων (softskills) σε νέους που έχουν απορρίψει όλες τις άλλες ευκαιρίες εκπαίδευσης. Η προσέγγιση έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική, με επίπεδο επιτυχίας, σε ποσοστό μεγαλύτερο του 87% των εκπαιδευομένων να επιτυγχάνει τους μαθησιακούς και επαγγελματικούς του στόχους. Συνεργασία με εταίρους από την Ελλάδα, Σουηδία και Ολλανδία έδειξε ότι δεν υπάρχει ανάλογη προσέγγιση ανάπτυξης μέτρησης και αξιολόγησης κοινωνικών δεξιοτήτων στα συστήματα τυπικής εκπαίδευσης τους.

Στις κοινωνικές δεξιότητες συμπεριλαμβάνονται οι καλοί τρόποι συμπεριφοράς, ο επαγγελματισμός, η δυνατότητα προφορικής επικοινωνίας, η υπευθυνότητα, η προσαρμοστικότητα, η ομαδική εργασία κ.α. Η σημασία αυτών των ικανοτήτων είναι μεγάλη, αφού είναι ουσιαστικές για την καλή συνεργασία στον εργασιακό χώρο και την προσωπική ανάπτυξη του ατόμου. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι εργοδότες, πέρα από τα γνωστικά προσόντα, που δίνει η τυπική εκπαίδευση, θεωρούν τις κοινωνικές δεξιότητες ουσιαστικές για την καλή απόδοση των εργαζομένων. Σε καμία βαθμίδα του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος δεν υπάρχουν συντονισμένες προσπάθειες για την καλλιέργεια τέτοιων δεξιοτήτων. Το παρόν έργο δίνει την δυνατότητα στο 1ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (Νεάπολη) Θεσσαλονίκης να εισάγει στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα καινοτόμες πρακτικές, που μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντική βελτίωση των δεξιοτήτων των απόφοιτων όλων των βαθμίδων της τυπικής εκπαίδευσης.

Το έργο ξεκίνησε τις εργασίες του τον Οκτώβριο του 2009 και η ολοκλήρωση του αναμένεται τον ίδιο μήνα του 2011. Συμμετέχουν 6 οργανισμοί από 5 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Ολλανδία, Ρουμανία και Σουηδία.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Γεωλόγος – Θεολόγος


Πληροφορίες και τρέχουσες ανακοινώσεις για το ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΣΔΕΘ) μπορείτε να αντλήσετε από το δικτυακό χώρο http://sdethess.gr/welcome

Σχετικά Άρθρα