7ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη και χρήση ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία" 2022

Εκτύπωση  

7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ "ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ" 2022

 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Εργαστήριο Η/Υ και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας

ΕΤΠΕ

1η Ανακοίνωση – Πρόσκληση εργασιών

7ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο
"Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία"

Πάτρα, 16-18 Σεπτεμβρίου 2022

Εργαστήριο Η/Υ και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
Πανεπιστήμιο Πατρών
www.ocean.upatras.gr/7c

Διοργάνωση

Εργαστήριο Η/Υ και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ)

Σκοπός

Σκοπός του 7ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία ανάμεσα σε μέλη της εκπαιδευτικής, ερευνητικής και πανεπιστημιακής κοινότητας σχετικά με τις σύγχρονες τεχνολογικές και παιδαγωγικές τάσεις και προοπτικές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση και ειδικότερα σε μεθοδολογίες και καλές πρακτικές ενσωμάτωσής τους στη διδασκαλία και τη μάθηση

Απευθύνεται

• Σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αξιοποιούν τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία

• Σε στελέχη της εκπαίδευσης που αξιοποιούν τις ΤΠΕ στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής

• Σε επιμορφωτές προγραμμάτων των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

• Στην ερευνητική κοινότητα που ασχολείται με την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση

• Στην κοινότητα των επαγγελματιών που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακού υλικού και εφαρμογών για τη διδασκαλία και τη μάθηση

• Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που στο πλαίσιο των σπουδών τους ασχολούνται με τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία

Θεματικές Περιοχές

1. Διδακτορική Έρευνα στις ΤΠΕ στην εκπαίδευση και τη μάθηση

2. Καλές πρακτικές αξιοποίησης σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση

3. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών

4. Εκπαιδευτικές Εφαρμογές του Ιστού 2.0

5. Ψηφιακά αποθετήρια και μαθησιακά αντικείμενα, Ελεύθερο και Ανοικτού κώδικα λογισμικό (ΕΛ/ΛΑΚ) στην εκπαίδευση

6. Αξιοποίηση Ψηφιακών Παιχνιδιών στην εκπαίδευση

7. Μεθοδολογίες στην έρευνα για τις ΤΠΕ

8. Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Ειδική Αγωγή

9. Εκπαιδευτική Ρομποτική και μεθοδολογία στην εκπαίδευση

10. Επιμόρφωση και Κοινότητες Εκπαιδευτικών για την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ

11. Διαδικτυακά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα για την ενίσχυση μικτής και εξ αποστάσεως μάθησης

12. Μοντέλα, εργαλεία και καλές πρακτικές Ψηφιακής Αφήγησης Ιστοριών στην εκπαίδευση

13. Διδασκαλία, Μάθηση και εκπαιδευτική αξιολόγηση με χρήση των ΤΠΕ

14. ΤΠΕ και Οπτικοακουστικός Γραμματισμός στην εκπαίδευση

15. Ψηφιακή Αφήγηση και Εκπαίδευση

16. Τεχνολογία και Γλωσσική διδασκαλία

17. Κοινωνικά δίκτυα και εκπαίδευση

18. Οι επιδράσεις της τεχνολογίας στην εκπαίδευση στην μετά covid-19 εποχή

Πρόσκληση Υποβολής Εργασιών

Η Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου καλεί όσους ενδιαφέρονται να υποβάλουν:

Α. Εισηγήσεις

  • Ερευνητικές Εργασίες (ολοκληρωμένες πρωτότυπες ερευνητικές εργασίες και μελέτες)
  • Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις (εργασίες που παρουσιάζουν επιστημονικά τεκμηριωμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που ενσωματώνουν ΤΠΕ και οι οποίες έχουν εφαρμοστεί σε πραγματικές συνθήκες και αποτιμηθεί ως προς την εκπαιδευτική τους αξία): έως 10 σελ.
  • Αναρτημένες εργασίες / posters: Υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να παρουσιάσουν το σχέδιο της διατριβής τους καθώς και ερευνητές και εκπαιδευτικοί να συζητήσουν με μέλη της επιστημονικής κοινότητας ιδέες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο: έως 6 σελ.

Β. Επιμορφωτικές δράσεις

  • Συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας (Panels): Προτείνεται η οργάνωση ανοιχτών συζητήσεων γύρω από ένα ειδικό θέμα, το οποίο ενδιαφέρει ευρύτερα την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα των ΤΠΕ, είναι επίκαιρο, καινοτομικό ή προκαλεί διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις. Προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια συνεδρίας 90 λεπτά. Για να δοθεί στη συνεδρία έμφαση στη συμμετοχή των συνέδρων, κάθε στρογγυλή τράπεζα προτείνεται να περιλαμβάνει το πολύ πέντε (5) εισηγητές. Η πρόταση θα περιλαμβάνει το θέμα και την τεκμηρίωσή του, τους εισηγητές και σύντομη περιγραφή των παρεμβάσεών τους (έως 6 σελ.).
  • Επιμορφωτικά Εργαστήρια (Tutorials): Επιμόρφωση σε ψηφιακά περιβάλλοντα - προϊόντα (κατά προτίμηση ΕΛ/ΛΑΚ) που ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς και ερευνητές. Η πρόταση θα περιλαμβάνει το σκοπό του εργαστηρίου, το ψηφιακό περιβάλλον/προϊόν και την εκπαιδευτική του προστιθέμενη αξία, το κοινό στο οποίο απευθύνεται, την οργάνωσή του (έως 6 σελ.).

Όλες οι εργασίες θα υποβληθούν μέσω του συστήματος υποβολής του Συνεδρίου EasyChair και θα αξιολογηθούν με το σύστημα διπλής ανώνυμης κρίσης. Οι εργασίες θα πρέπει να είναι γραμμένες στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά και όσες θα γίνουν δεκτές για παρουσίαση θα δημοσιευτούν στα Πρακτικά του Συνεδρίου. Για την προετοιμασία της τελικής εργασίας τους οι συγγραφείς θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το σχετικό υπόδειγμα εργασιών του Συνεδρίου (με μορφή MS Word, doc ή docx). Για ενδεχόμενα προβλήματα κατά την ηλεκτρονική υποβολή εργασιών μπορείτε να απευθύνεστε στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (Θέμα: Υποβολή Εργασίας – 7ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο).

Σημαντικές Ημερομηνίες

Διεξαγωγή συνεδρίου: 16 – 18 Σεπτεμβρίου 2022, δια ζώσης

Υποβολή πλήρους κειμένου για όλες τις κατηγορίες εργασιών: Έως 15 Μαΐου 2022

Ενημέρωση αποδοχής: 5 Ιουνίου 2022

Υποβολή τελικών κειμένων για τα πρακτικά: 5 Ιουλίου 2022

Εγγραφές εισηγητών και συμμετεχόντων: 25 Αυγούστου – 7 Σεπτεμβρίου 2022

Τόπος διεξαγωγής του συνεδρίου

Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας.

Εγγραφή - Βεβαιώσεις Συμμετοχής

Κόστος εγγραφής στο συνέδριο: 15€

Ένας τουλάχιστον εκ των συγγραφέων των εργασιών που θα εγκριθούν και θα παρουσιαστούν στο συνέδριο θα πρέπει να έχει εγγραφεί σ’ αυτό.

Όλοι οι συγγραφείς των εργασιών που θα επιλεγούν να συμπεριληφθούν στα πρακτικά του συνεδρίου θα λάβουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βεβαίωση με τα στοιχεία τους και τον τίτλο της εργασίας τους. Επίσης, όλοι οι εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες στις εργασίες του συνεδρίου θα λάβουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βεβαίωση παρακολούθησης.

Συντονιστική επιτροπή συνεδρίου

Μικρόπουλος Αναστάσιος, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Τζιμογιάννης, Αθανάσιος, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Μπράτιτσης Θαρρενός, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

Αρμακόλας Στέφανος, Πανεπιστήμιο Πατρών

Καρατράντου Ανθή, Πανεπιστήμιο Πατρών

Παναγιωτακόπουλος Χρήστος, Πανεπιστήμιο Πατρών

Τσιχουρίδης Χαρίλαος, Πανεπιστήμιο Πατρών

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Νταλούκας Βασίλης, Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών

Πληροφορίες

Ιστοχώρος συνεδρίου: www.ocean.upatras.gr/7c

E-mail συνεδρίου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Εργαστήριο Η/Υ και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας, Οδός Αρχιμήδους, Κτήριο 7, 1ος όροφος, T.K. 26504, Πανεπιστήμιο Πατρών, τηλ. +30 2610 969718, +30 2610 969707

Παναγιωτακόπουλος Χρήστος (συντονιστής συνεδρίου), Καθηγητής, Διευθυντής Εργαστηρίου Η/Υ και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Πανεπιστήμιο Πατρών.


Εκτύπωση