4ος Διαγωνισμός Ψηφιακής Δημιουργίας για Οδική Ασφάλεια ΙΟΑΣ 2020 2021

Διαγωνισμός ΙΟΑΣ οδικής ασφάλειας
Εκτύπωση  
Pin It

4ος ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ «Οδική Ασφάλεια Κοινή Ευθύνη» ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΙΟΑΣ 2020-2021

Αρ.Πρωτ.Φ15/162811/Δ2/27-11-2020/ΥΠΑΙΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
-----
Email : spoudonde(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες : Βάρλα Ά. (Δ.Ε.)
Λυμπεροπούλου Φ. (Ε.Α.Ε.)
Μαραγκού Ο. (Ε.Ε.)
Χριστοδούλου Μ. (Δ.Ε.)
Τηλέφωνο : 210-34.43.272 (Δ.Ε.)
: 210-34.42.933 (Ε.Α.Ε.)
: 210-34.42.212 (Ε.Ε.)
: 210-34.42.242 (Δ.Ε.)
Fax : 210-34.43.390

ΘΕΜΑ: Έγκριση Μαθητικού Διαγωνισμού Ψηφιακής Δημιουργίας με τίτλο: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΟΙΝΗ ΕΥΘΥΝΗ» του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας-Πάνος Μυλωνάς, για μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2020-21.
Σχετικό έγγραφο: το με αρ. πρ. 156038/Υ2,Δ2/16-11-2020 εισερχόμενο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ..

Απαντώντας στην από 15-06-2020 αίτησή σας και τα συνημμένα σε αυτή, που αφορά σε έγκριση μαθητικού διαγωνισμού Ψηφιακής Δημιουργίας με τίτλο: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΟΙΝΗ ΕΥΘΥΝΗ» του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας-Πάνος Μυλωνάς και απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δ/θμιας Εκπαίδευσης όλων των τύπων σχολείων της χώρας και σχετικά με το αντικείμενο του θέματος, σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το Απόσπασμα Πρακτικού 53/12-11-2020 του Ι.Ε.Π., εγκρίνουμε τον ανωτέρω μαθητικό διαγωνισμό, για το σχολικό έτος 2020-21.

Επισημαίνεται ότι η υλοποίηση του εν λόγω διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί αποστέλλοντας τα έργα ηλεκτρονικά, τηρώντας απαρέγκλιτα τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) για την προστασία από τον κορονοϊό-COVID 19 και σύμφωνα με τις εξής προϋποθέσεις:

  1. Η συμμετοχή της σχολικής μονάδας στον διαγωνισμό να είναι προαιρετική και να πραγματοποιείται με τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων και Διδασκουσών, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην κείμενη νομοθεσία για τις σχολικές δράσεις στο πλαίσιο της σχολικής ζωής. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η μη παρακώλυση του σχολικού προγράμματος και η ασφάλεια των μαθητών/τριών.
  2. Η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στον διαγωνισμό να είναι προαιρετική και να πραγματοποιείται με την ενυπόγραφη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων τους.
  3. Η προετοιμασία για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό να ενταχθεί κατά την κρίση του/της εκπαιδευτικού στο πλαίσιο διδασκαλίας επιμέρους γνωστικών αντικειμένων ή συναφών εκπαιδευτικών δράσεων/Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιούνται στη σχολική μονάδα.
  4. Να μην προκύπτει από τη δράση με οποιαδήποτε τρόπο άμεση διαφήμιση εταιριών/προϊόντων/φορέων/υπηρεσιών.
  5. Η χρήση/παρουσίαση των έργων των μαθητών/μαθητριών να γίνει αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς και χωρίς να προκύπτουν έσοδα για τον φορέα που προκηρύσσει τον διαγωνισμό ή για άλλον (εμπορία, διαφήμιση).
  6. Η όλη διενέργεια του διαγωνισμού (υλοποίηση, βράβευση, διαχείριση αποσταλέντων και βραβευθέντων έργων, δημοσιοποίηση) να υλοποιηθεί με ευθύνη των διοργανωτών και της οργανωτικής επιτροπής, σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας και την ισχύουσα νομοθεσία για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών μαθητών/τριών και των πνευματικών δικαιωμάτων, και αφού εξασφαλιστεί η ενυπόγραφη συγκατάθεση/Υ.Δ. των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών για την παρουσίαση/δημοσιοποίηση των έργων των παιδιών τους.
  7. Να μην επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η φωτογράφηση, βιντεοσκόπηση και η μαγνητοφώνηση μαθητών και μαθητριών.
  8. Οι τυχόν μετακινήσεις μαθητών/τριών για τις ανάγκες του διαγωνισμού να πραγματοποιηθούν υπό την ευθύνη των γονέων και κηδεμόνων τους.
  9. Η δέσμευση των συντελεστών ότι θα αποστείλουν στο Ι.Ε.Π. με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού τον πλήρη φάκελο αξιολόγησης της παρέμβασης/εκπαιδευτικού προγράμματος.

Επισημαίνεται, με ιδιαίτερα εμφατικό τρόπο, ότι η συμμετοχή των μαθητών/-τριών στον εν λόγω διαγωνισμό ιεραρχείται ως δευτερεύουσας σημασίας, καθώς προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση των επιδημιολογικών κινδύνων και στη μείωση της πιθανότητας να εκτεθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό και το μαθητικό δυναμικό των σχολείων σε επικίνδυνο ιικό φορτίο. Κατά συνέπεια και ανεξάρτητα από την παιδαγωγική ή επιστημονική καταλληλότητα και εγκυρότητα του κάθε εγχειρήματος, οι διευθύνσεις των σχολείων έχουν την τελική αρμοδιότητα αναφορικά με την εφαρμογή του σχεδιασμού, λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές οδηγίες της πολιτείας και των υγειονομικών οργάνων για την αντιμετώπιση της επιδημικής κρίσης.

Η έγκριση του εν λόγω Διαγωνισμού δίνεται με την προϋπόθεση ότι κατά το χρονικό διάστημα υλοποίησής του θα επιτρέπονται οι μετακινήσεις και εφόσον τηρηθούν απαρέγκλιτα οι οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για την προστασία από τον κορωνοϊό COVID-19.

Για περισσότερες πληροφορίες επισυνάπτεται Παράρτημα με σχετικές πληροφορίες.

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΧΑΛΑΣ

 


«4ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ψηφιακής Δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) “ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ”
«Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη»

Σας ενημερώνουμε ότι η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» διοργανώνουν τον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη» για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, δημόσιων και ιδιωτικών και υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών και η ενεργοποίησή τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησής τους μέσω της δημιουργίας πρωτότυπων ψηφιακών έργων με θέμα τη σημασία της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της καλλιέργειας κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλους τους πολίτες. Στόχος του διαγωνισμού είναι να κατανοηθεί πως οι έφηβοι ως χρήστες του οδικού δικτύου έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις που οφείλουν να γνωρίζουν και να τηρούν ώστε να μπορούν οι ίδιοι και οι συμπολίτες τους να κυκλοφορούν με ασφάλεια και να μην κινδυνεύουν να τραυματιστούν σοβαρά σε τροχαία συμβάντα.

Επιπλέον, επιμέρους στόχοι της διαγωνιστικής διαδικασίας είναι:

  • να δοθεί στους /ις μαθητές /μαθήτριες η ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά,
  • να γίνουν δημιουργοί,
  • να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες,
  • να εξοικειωθούν με τη «γλώσσα» της κινηματογραφικής αφήγησης,
  • να αποκτήσουν δεξιότητες οπτικοακουστικής αγωγής,
  • να γίνουν κριτές, μελετητές/τριες και ερευνητές/τριες του περιβάλλοντος,
  • να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα Οδικής Ασφάλειας,
  • να κατανοήσουν τη σχέση της οδικής ασφάλειας με το πανανθρώπινο δικαίωμα στη ζωή, την υγεία και την προσωπική ασφάλεια,
  • να κατανοήσουν μέσα από το δίπτυχο «Υπεύθυνος χρήστης του οδικού δικτύου - υπεύθυνος πολίτης» πως η οδική ασφάλεια και η βελτίωση των συνθηκών στο δρόμο είναι κοινή ευθύνη όλων μας.

Με αφορμή το διάλογο που έχει ξεκινήσει σε διεθνές επίπεδο για την αναγκαιότητα της προστασίας των παιδιών και των εφήβων στο δρόμο, και την πρόσφατη διεθνή καμπάνια “This is My Street” https://www.childhealthinitiative.org/this-is-my-street, του Child Health Initiative (μια πρωτοβουλία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου - FIA, του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας - WHO, της UNICEF και άλλων διεθνών Οργανισμών) την οποία το Ι.Ο.ΑΣ. συντονίζει στην Ελλάδα, καλούνται όλοι οι μαθητές/μαθήτριες σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς να καταθέσουν τις απόψεις τους και τους προβληματισμούς τους για το συγκεκριμένο ζήτημα μέσω των ψηφιακών τους δημιουργιών. Αυτή τη χρονιά ο διαγωνισμός επικεντρώνεται σε μια κοινή θεματική «Ο Δικός μου Δρόμος» και αφορά στα προβλήματα που οι μαθητές συναντούν κατά την καθημερινή τους διαδρομή από και προς το σχολείο. Οι μαθητές καλούνται να καταγράψουν αυτά τα προβλήματα που έχουν να κάνουν είτε με το οδικό περιβάλλον (π.χ. ελλιπής σήμανση, επικίνδυνα σημεία και κακοτεχνίες, ατμοσφαιρική ρύπανση) είτε με την οδική συμπεριφορά των άλλων χρηστών του οδικού δικτύου (π.χ. μη σεβασμός του Κ.Ο.Κ., επιθετική συμπεριφορά, ελλιπής αστυνόμευση), να πάρουν θέση, να παρουσιάσουν ιδέες, σκέψεις και προτάσεις ώστε να προτείνουν λύσεις για την Οδική Ασφάλεια και την προστασία τους ως ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου.

Καλούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, να δημιουργήσουν σε μια από τις πιο κάτω κατηγορίες:

  • Ταινία μέγιστης διάρκειας δέκα (10’) λεπτών (ταινία μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ) ή
  • Τηλεοπτικό κοινωνικό Σποτ μέγιστης διάρκειας 45 δευτερολέπτων,
  • Εφαρμογή με αξιοποίηση εργαλείων Web2.0 όπως Blog – ιστολόγιο, Wiki, νοητικούς χάρτες, σύννεφα λέξεων, χρονοδιαδρόμους, ιστοσελίδες κ.ά.

Οι διαγωνιζόμενοι/διαγωνιζόμενες μπορούν να συμμετέχουν σε όποια κατηγορία (μία κατηγορία) από τις παρακάτω επιθυμούν:

Α. O Δικός μου Δρόμος: παίρνω θέση για όσα γίνονται στο δρόμο.

Β. «30 είναι πολύ!» Ζητάμε την τήρηση των ορίων ταχύτητας γύρω από τα σχολεία.

Γ. Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον!

Δ. Καταγράφω τα προβλήματα οδικής ασφάλειας της περιοχής μου και προτείνω λύσεις

Οι ψηφιακές δημιουργίες των μαθητών προτείνεται να αναπτυχθούν στην ώρα της Πληροφορικής ή των Εικαστικών ή κατά την ανάπτυξη του project, τις θεματικές εβδομάδες ή κατά τη διάρκεια προγραμμάτων αγωγής υγείας. Για κάθε κατηγορία ψηφιακής δημιουργίας που θα επιλέξουν προτείνεται η παρακάτω δομή επεξεργασίας:

  1. διερεύνηση του θέματος, παρουσίαση υπάρχουσας κατάστασης,
  2.  συσχετισμός των ευρημάτων με τα αιτήματα της παγκόσμιας καμπάνιας “This is My Street” («Ο Δικός μου Δρόμος»)
    α. Έχουμε το δικαίωμα να κυκλοφορούμε σε ασφαλείς δρόμους και γειτονιές χωρίς φόβο για τη
    ζωή και την υγεία μας.
    β. Έχουμε το δικαίωμα να αναπνέουμε καθαρό αέρα.
    γ. Έχουμε το δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση χωρίς κίνδυνο τραυματισμού.
    δ. Έχουμε το δικαίωμα να ανακαλύπτουμε το κόσμο με ασφάλεια.
    ε. Έχουμε το δικαίωμα να χρησιμοποιούμε το δρόμο μακριά από επιθετικές συμπεριφορές.
    στ. έχουμε το δικαίωμα να ακουστούμε.
  3. ανάδειξη ιδεών και προτάσεων για την αποτροπή δυσμενών επιπτώσεων και την αλλαγή των επικίνδυνων συμπεριφορών και λανθασμένων στάσεων - αντιλήψεων.

Υποστηρικτικό υλικό

Πληροφορίες αναφορικά με ειδικότερες προδιαγραφές και οδηγίες για τη δημιουργία ταινίας (video) μπορείτε να βρείτε στη σελίδα http://www.i-create.gr/#sp-seminaria

Ενημέρωση για θέματα οδικής ασφάλειας μπορείτε να βρείτε στη σελίδα www.ioas.gr καθώς και στο microsite (στην ίδια σελίδα) αφιερωμένο στην καμπάνια “This is My Street – Ο Δικός μου Δρόμος” στην Ελλάδα το οποίο προσφέρει περισσότερες σχετικές πληροφορίες και υλικό.

Όροι και οδηγίες συμμετοχής

• Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μαθητές/μαθήτριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ).

• Η δήλωση συμμετοχής στο διαγωνισμό συνιστά ρητή αποδοχή των όρων του διαγωνισμού εκ μέρους των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών.

• Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι ομαδική.

• Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι ότι ένας/μία ή περισσότεροι/ες εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας θα αναλάβουν την παιδαγωγική υποστήριξη και καθοδήγηση της μαθητικής ομάδας. Προτείνεται να προηγηθεί της διεξαγωγής του διαγωνισμού ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών από τους/τις εκπαιδευτικούς για το ζήτημα της Οδικής Ασφάλειας και της οδικής συμπεριφοράς, λαμβάνοντας υπόψη το ενημερωτικό – εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο αποστέλλεται σε συνημμένο αρχείο - και η ενημέρωση να συνοδεύεται, επίσης, από δραστηριότητες βάσει του συνημμένου εκπαιδευτικού υλικού. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες στοχεύουν στη βιωματική προσέγγιση του κυρίως θέματος από τους μαθητές και τις μαθήτριες.

• Σε περίπτωση που γίνει χρήση μη πρωτότυπου υλικού για τις ανάγκες του έργου (κείμενα, φωτογραφίες, πληροφορίες από ιστότοπους κ.λπ.), θα πρέπει το έργο να συνοδεύεται από σαφή διευκρινιστική αναφορά στην πηγή προέλευσης του μη πρωτότυπου υλικού.

• Είναι απαραίτητη προϋπόθεση προσκόμιση Υπεύθυνης Δήλωσης από τον ασκούντα την επιμέλεια του μαθητή/της μαθήτριας, ότι δέχεται ο μαθητής/η μαθήτρια να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, να λάβει μέρος ως ηθοποιός στο ψηφιακό τέχνημα και να δημοσιευτεί το έργο του σε ηλεκτρονικό ή έντυπο μέσο, ότι θα γίνεται χρήση του έργου μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς, ότι συμφωνεί με τους όρους της προκήρυξης, καθώς επίσης και ότι δέχεται να φωτογραφηθεί/μαγνητοσκοπηθεί στην εκδήλωση βράβευσης. Τα έντυπα της έγγραφης συγκατάθεσης θα διατηρηθούν στο αρχείο των σχολείων.

• Επιπλέον, τονίζεται ότι το δικαίωμα χρήσης μουσικής στις ταινίες υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης: www.edutv.gr/index.php/profil-menu/videos/pnevmatika-prosopika

Τεχνικά χαρακτηριστικά των μαθητικών ταινιών

• Χρονική διάρκεια: ως 10 λεπτά με τους τίτλους αρχής και τέλους

• Format ταινίας: mp4, wav, flv, mov

Διαδικασία συμμετοχής και αξιολόγησης

1. Οι αιτήσεις συμμετοχής των διαγωνιζομένων υποβάλλονται αποκλειστικά με τη συμπλήρωση της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας συμμετοχής, η οποία διατίθεται μέσω της πλατφόρμας www.i-create.gr έως και 10 Μαΐου 2021. Η υποβολή της αίτησης συμμετοχής συνιστά ρητή και ανεπιφύλακτη συναίνεση και αποδοχή όλων ανεξαιρέτως των όρων του διαγωνισμού εκ μέρους των συμμετεχόντων/ουσών.

2. Για την υποστήριξη της δημιουργικής διαδικασίας θα πραγματοποιηθούν από τους συνδιοργανωτές φορείς επιμορφωτικές δράσεις.

3. Η αποστολή των έργων θα γίνει με ανάρτηση στο ψηφιακό αποθετήριο της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης, Φωτοδεντρο/i-create http://photodentro.edu.gr/i-create/ έως και 10 Μαΐου 2021.

4. Οι συμμετέχοντες/ουσες παρέχουν στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και στο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ» μέσω της δήλωσης συμμετοχής τους στο διαγωνισμό, την άδεια ραδιοφωνικής, τηλεοπτικής, μέσω Διαδικτύου - και πάσης φύσεως/μορφής εκμετάλλευσής της – των συμμετοχών που θα διακριθούν για απεριόριστο χρόνο.

Βράβευση

Τα έπαθλα διάκρισης (τρία από κάθε κατηγορία) απονέμονται στους/ις διαγωνιζόμενους/ες κατόπιν αξιολόγησης των συμμετοχών από πενταμελή διεπιστημονική κριτική επιτροπή, η οποία θα απαρτίζεται από μέλη, τα οποία θα οριστούν από τους φορείς διοργάνωσης.

Τα έργα που θα διακριθούν (τρία από κάθε κατηγορία), θα προβληθούν στο πλαίσιο ενημερωτικών - πολιτιστικών εκπομπών από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση και τα διαδικτυακά κοινωνικά δίκτυα του Ι.Ο.ΑΣ.

Οι συμμετοχές στην κατηγορία των τηλεοπτικών κοινωνικών σποτ θα έχουν τη δυνατότητα μελλοντικής προβολής από την ΕΡΤ τις περιόδους προ των εορτών των Χριστουγέννων- Πρωτοχρονιάς και του Πάσχα.

Οι τάξεις των μαθητών /μαθητριών που θα τύχουν διάκρισης καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση (ένα έργο από κάθε κατηγορία), θα λάβουν μέρος σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας με χρήση βιωματικού εξοπλισμού προσομοιωτών μοναδικό στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Η εκπαιδευτική επίσκεψη θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του σχολικού έτους 2020-2021.

Η απονομή των τιμητικών διακρίσεων θα γίνει σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του σχολικού έτους 2020-2021.

Οι συμμετοχές που θα ξεχωρίσουν θα προβληθούν στην τηλεοπτική ζώνη και στα ψηφιακά περιβάλλοντα της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και από την επίσημη ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ», www.ioas.gr

Επικοινωνία:

Άλκηστις Πουλοπούλου, τηλ. 210 3443042, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Κατερίνα Δρανδάκη, τηλ. 210 8620150, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Οργανωτική επιτροπή:

Σοφία Παπαδημητρίου, Προϊσταμένη Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, ΥΠΑΙΘ

Ευάγγελος Δρακονταειδής, Στέλεχος Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Ψηφιακών Μέσων, ΥΠΑΙΘ

Άλκηστις Πουλοπούλου, Στέλεχος Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, ΥΠΑΙΘ

Βασιλική Δανέλλη – Μυλωνά, Πρόεδρος Δ.Σ. Ι.Ο.ΑΣ. «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ»

Βαγγέλης Μακρής, Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ι.Ο.ΑΣ. «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ»

Δανάη Σταύρου, Κοινωνιολόγος Med, τομέας Διαχείρισης Ποιότητας Ι.Ο.ΑΣ. «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ»

Pin It

Εκτύπωση