edu.klimaka.gr

Πρόσκληση Απόσπασης Εκπαιδευτικών ως Επιστημονικό Προσωπικό στο ΙΕΠ 2024 (Παρατάθηκε)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΕΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΕΠ 2024-2025

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΙΕΠ

Δελτίο Τύπου

Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) παρατείνεται έως και τη Δευτέρα 26/08/2024 και ώρα 15:00.

Με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 9248/19-08-2024 (Πράξη 45/19-08-2024, ΑΔΑ: : 6ΛΥ8ΟΞΛΔ-Θ5Ω) του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. εγκρίθηκε παράταση για την υπ’ αριθμ. πρωτ. 8768/30-07-2024 (ΑΔΑ: 67Ε8ΟΞΛΔ-ΒΜΩ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

 


Αρ.Πρωτ.8768/30-07-2024/ΙΕΠ

TMHMA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
E-mail: gp(ΣΤΟ)iep.edu.gr
Τηλέφωνο: 213 1335 218
213 1335 219
213 1335 208

Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Έχοντας υπόψη:
1. την περ. β΄της παρ. 6 του άρθρου 6 του ν. 2740/1999 «Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις» (Α΄ 186),
2. τα άρθρα 11 και 13 του ν. 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΄ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ΄ και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 118),
3. την περ. κβ΄ της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 «Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υποχρεώσεις των προσώπων που διορίζονται στις θέσεις των άρθρων 6 και 8 του ν. 4369/2016, ασυμβίβαστα και πρόληψη των περιπτώσεων σύγκρουσης συμφερόντων και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 224), όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4473/2017 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» (Α΄ 78),
4. τις διατάξεις του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις) (Α΄ 137),
5. τα άρθρα 75-83 του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΙΑ΄ «Ψηφιακή Διαφάνεια-Πρόγραμμα Διαύγεια» του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α΄ 184),
6. την υπό στοιχεία 208017/Γ4/03-12-2018 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Β΄ 5527),
7. την υπό στοιχεία 87038/Γ4/01-08-2023 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και ορισμός νέων» (Υ.Ο.Δ.Δ. 819/09-08-2023), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την υπό στοιχεία 39283/Γ4/15-4-2024 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης- Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Υ.Ο.Δ.Δ. 397/22-4-2024),
8. την υπ’ αριθμ. 41/29-07-2024 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής περί έγκρισης θέσεων προς απόσπαση εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ι.Ε.Π. και έγκρισης των κριτηρίων επιλογής καθώς και περί έγκρισης της παρούσας,

προτίθεται να καλύψει θέσεις επιστημονικού προσωπικού σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, με αποσπάσεις εκπαιδευτικών και καλεί όποιον/α επιθυμεί και είναι δικαιούχος, να υποβάλει αίτηση αποκλειστικά ηλεκτρονικά από τις 30/07/2024 και ώρα 14:00 έως τις 19/08/2024 και ώρα 14:00.

1. Εισαγωγή

Οι εκπαιδευτικοί που θα αποσπαστούν βάσει της πρότασης του Ι.Ε.Π. εντάσσονται στο επιστημονικό προσωπικό του Ι.Ε.Π. και τοποθετούνται σε οργανική μονάδα του φορέα βάσει των υπηρεσιακών του αναγκών, σύμφωνα και με το άρθρο 63 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102). Οι αποδοχές του αποσπασμένου προσωπικού στο Ι.Ε.Π. βαρύνουν και καταβάλλονται από την οργανική του θέση. Η διάρκεια της απόσπασης στο Ι.Ε.Π. είναι τετραετής.

Η έδρα του Ι.Ε.Π. (Αναστασίου Τσόχα 36, 11521, Αθήνα) αποτελεί και τον τόπο εργασίας του αποσπασμένου προσωπικού. Επισημαίνεται ότι το Προσωπικό του Ι.Ε.Π., σύμφωνα με τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του, «υποχρεούται στην τήρηση σαραντάωρου ωραρίου εργασίας ανά εβδομάδα …».

2. Δικαιούχοι αίτησης /Περιγραφή θέσεων/Κριτήρια Επιλογής

2.1. Δικαιούχοι της αίτησης είναι όσοι/ες κατέχουν τα παρακάτω προαπαιτούμενα προσόντα:

2.1.1. Σύμβουλος Α΄

2.1.1.1. Ιδιότητα του/της μόνιμου/ης εν ενεργεία εκπαιδευτικού δημόσιας εκπαίδευσης.
2.1.1.2. Διδακτορικός τίτλος σπουδών.
2.1.1.3. Συναφείς με το αντικείμενο της θέσης πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες ή δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά.
2.1.1.4. Τουλάχιστον εξαετής διδακτική υπηρεσία ή οκταετής εκπαιδευτική εμπειρία.

2.1.2. Σύμβουλος Β΄

2.1.2.1. Ιδιότητα του/της μόνιμου/ης εν ενεργεία εκπαιδευτικού δημόσιας εκπαίδευσης.
2.1.2.2. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών.
2.1.2.3. Συναφείς με το αντικείμενο της θέσης πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες ή δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά.
2.1.2.4. Τουλάχιστον οκταετής διδακτική υπηρεσία ή δεκαετής εκπαιδευτική εμπειρία.

2.2. Για την επιλογή και ανάθεση καθηκόντων Συμβούλου Α΄ και Β΄, πλην των ως άνω προσόντων, θα συνεκτιμηθεί η εμπειρία:

2.2.1. σε συγχρηματοδοτούμενα έργα/προγράμματα,

2.2.2. σε θέματα διεθνούς και ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής,

2.2.3. στον σχεδιασμό και την εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων,

2.2.4. στον σχεδιασμό και την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών ή/και εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού,

2.2.5. σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης

2.3. Από τους παραπάνω δικαιούχους εξαιρούνται:

2.3.1. Τα στελέχη της εκπαίδευσης των οποίων η θητεία τους λήγει κανονικά ή με παράταση μετά τις 31-08-2024.

2.3.2. Όσοι έχουν αποσπαστεί με θητεία, όπως: Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, μέλη των παιδαγωγικών ομάδων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία κ.ά. και η θητεία αυτή δεν λήγει έως τις 31-08-2024.

2.3.3. Όσοι έχουν αποσπαστεί και η απόσπαση αυτή δεν λήγει έως τις 31-08-2024.

2.3.4. Όσοι είναι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177 ) που δεν έχουν υπηρετήσει πέντε (5) έτη σε μονάδες Ε.Α.Ε. μετά τον διορισμό τους, εκ των οποίων τα δύο στην περιοχή διορισμού τους.

2.3.5. Όσοι είναι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177) και έως τις 31/08/2024 δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από τον διορισμό τους. Συνεπώς, δύνανται να υποβάλλουν αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν έως και εντός του Σεπτεμβρίου 2022, ανεξάρτητα εάν έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση για δύο (2) έτη.

2.3.6. Όσοι έχουν μεταταχθεί ή αποσπαστεί μέσω ΕΣΚ, δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς τους η εν λόγω απόσπαση/μετάταξη, και δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α΄ 224).

2.3.7. Όσοι εκπαιδευτικοί τελούν σε διαθεσιμότητα ή αργία ή έχουν καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αναφερόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007) (Α΄ 26) αδικήματα ή τους έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής, κατά το άρθρο 145 του Υπαλληλικού Κώδικα.

2.3.8. Αιτήσεις απόσπασης που τυχόν υποβάλουν εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων δεν θα γίνονται δεκτές.

2.4. Στον παρακάτω πίνακα αποτυπώνονται ο αριθμός των θέσεων και o κλάδος/Γνωστικό Αντικείμενο/Εξειδίκευση:

α/α Θέση Συμβούλου Κλάδος/ Γνωστικό Αντικείμενο/ Εξειδίκευση Αριθμός
θέσεων
1, Α΄ ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 1
2, Β΄ ΠΕ 60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 1
3, Β΄ ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 1
4, Β΄ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1
5, Β΄ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (με ειδίκευση σε θέματα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εκπαιδευτικού υλικού, πλατφορμών LMS, όπως το Moodle κ.ά) 1
6, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ (με ειδίκευση στη Νεοελληνική Φιλολογία) 1
7, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ (με ειδίκευση στα Αρχαία Ελληνικά) 1
8, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 1
9, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 79 ΜΟΥΣΙΚΗΣ 1
10, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ 1
11, Α΄ ή Β΄ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ Ή ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) 2
12, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 1
13, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ 1
14, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
15, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ 1
16, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 87 ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
17, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
18, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 89 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
19, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1

Επισημαίνεται ότι ο συνολικός αριθμός των θέσεων που θα καλυφθούν είναι έως 6 Σύμβουλοι Α΄ και έως 14 Σύμβουλοι Β΄.

Για τις θέσεις υπ’ αριθμ. 06-19 του παραπάνω πίνακα, οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τη θέση Συμβούλου Α΄ ή/και Β΄. Εφόσον υπάρξει μεγαλύτερος αριθμός συμμετεχόντων που ικανοποιούν τα κριτήρια της παρούσας Πρόσκλησης, είναι στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια και κρίση του ΙΕΠ να καθορίζει σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα την κατανομή και επιλογή ή μη των υποψήφιων είτε σε θέση Συμβούλου Α΄ είτε Συμβούλου Β΄, ώστε να καλυφθεί ο απαιτούμενος αριθμός Συμβούλων, χωρίς να υπερβεί τους 6 Συμβούλους Α΄ και τους 14 Συμβούλους Β΄.

3. Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

3.1. Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα κάτωθι βήματα προκειμένου να υποβάλουν την αίτησή τους.

3.1.1. Να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php και να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες.

3.1.2. Να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ.

3.1.3. Να υποβάλουν υποχρεωτικά τα κάτωθι:

3.1.3.1. Αίτηση απόσπασης στο Ι.Ε.Π.

3.1.3.2. Πρόσφατο (εκδοθέν εντός τριμήνου από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων) Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), στο οποίο πρέπει να βεβαιώνεται ρητώς και με σαφήνεια η μη ύπαρξη κωλύματος κατά τα αναφερόμενα στην ενότητα 2.3 της παρούσας καθώς και οποιοδήποτε άλλο κώλυμα από γενική ή ειδική διάταξη. Για την έκδοσή του ο/η ενδιαφερόμενος/η υποβάλλει σχετική αίτηση για έκδοση ΠΥΜ σύμφωνα με το υπόδειγμα αίτησης του Παραρτήματος Ι της Πρόσκλησης.

3.1.3.3. Αν το ΠΥΜ δεν έχει εκδοθεί μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής της αίτησης, οι υποψήφιοι/ες μπορούν να υποβάλουν στην πλατφόρμα των αιτήσεων την πρωτοκολλημένη σχετική αίτηση που υπέβαλαν στην αρμόδια υπηρεσία έκδοσής του και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό μέχρι και τη διεξαγωγή της συνέντευξης.

3.1.3.4. Βιογραφικό σημείωμα, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Παραρτήματος ΙΙ της Πρόσκλησης.

3.1.3.5. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας, όπως περιγράφονται στην ενότητα 4. Αποδεικτικά έγγραφα

3.1.4. Η υποβολή της αίτησης επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986, ως προς την αλήθεια και ακρίβεια των δηλωθέντων στοιχείων, και αποδοχής των όρων της παρούσας πρόσκλησης.

3.2. Σε περίπτωση που δεν συνυποβληθούν με την αίτηση τα ανωτέρω σχετικά, η εξέταση της υποψηφιότητάς τους δεν θα ληφθεί υπόψη από την αρμόδια επιτροπή.

3.3. Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι την οριστικοποίησή τους έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.

3.4. Υπάρχει δυνατότητα οι υποψήφιοι/ες να καταθέσουν ένα σύντομο κείμενο (έως 600 λέξεις), ως ενίσχυση της υποψηφιότητάς τους.

3.5. Με την αίτηση, ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών στο Ι.Ε.Π., όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

4. Αποδεικτικά έγγραφα

4.1. Η διδακτική, η εκπαιδευτική προϋπηρεσία, η προηγούμενη εμπειρία/εξειδίκευση αποδεικνύεται γενικότερα σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν στις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, και συγκεκριμένα, όσον αφορά στο δημόσιο με βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης ή/και πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών ή/και βεβαίωση με αποτύπωση καθηκόντων.

4.2. Για τίτλο σπουδών της αλλοδαπής είναι απαραίτητη συνυποβολή αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ ή άλλο αρμόδιο όργανο.

5. Επιλογή - Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα εξετασθούν από Ειδική Επιτροπή, ορισμένη από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει προσωπική συνέντευξη, η οποία θα διενεργηθεί από την ως άνω Ειδική Επιτροπή. Η συνέντευξη μπορεί να διεξαχθεί είτε με φυσική παρουσία στην έδρα του Ι.Ε.Π., είτε μέσω τηλεδιάσκεψης.

Κατόπιν ελέγχου πληρότητας του φακέλου, η Ειδική Επιτροπή καλεί σε συνέντευξη τους υποψηφίους που πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα. Στη συνέντευξη θα αξιολογηθεί το επιστημονικό και επαγγελματικό προφίλ (επιστημονική συγκρότηση, γνώση του αντικειμένου, διοικητικές ικανότητες, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά) με συνεκτίμηση του φακέλου υποψηφιότητας καθώς και στοιχεία προσωπικότητας (αντίληψη, ενδιαφέρον και δημιουργικότητα) και γενικής συγκρότησης των υποψηφίων.

Η επιλογή θα γίνει βάσει συγκριτικής αξιολόγησης: α) του συνόλου των προσόντων των υποψηφίων που έχουν τη μεγαλύτερη συνάφεια με το αντικείμενο της θέσης και β) των ποιοτικών δεδομένων που προκύπτουν από τη συνέντευξη. Η Ειδική Επιτροπή θα συντάξει προσωρινό πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά ανά αντικείμενο απασχόλησης, ο οποίος θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. (https://iep.edu.gr/) και στο πρόγραμμα «Διαύγεια». Ο πίνακας καθίσταται οριστικός μετά την άπρακτη παρέλευση αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών για την υποβολή ενστάσεων.

Οι εκπαιδευτικοί/ υπάλληλοι που θα επιλεγούν, θα προταθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. για απόσπαση, η οποία πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η απόσπαση θα έχει διάρκεια τέσσερα έτη.

Επίσης, σε περίπτωση παραίτησης ή αποχώρησης υποψηφίου που έχει επιλεγεί σε όποια θέση, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. δύναται να προτείνει προς πλήρωση της εν λόγω κενωθείσας θέσης τον/την επόμενο/η υποψήφιο/α από τον πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά έως και ένα σχολικό έτος μετά. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο αφού λάβει υπόψη την εισήγηση της αρμόδιας επιτροπής, δύναται να μην προβεί σε πλήρωση θέσεων.

Επισημαίνεται, ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια και αποκλειστική κρίση του Ι.Ε.Π. να καθορίσει τον ακριβή αριθμό πλήρωσης ή μη θέσεων επιστημονικού προσωπικού ανά γνωστικό αντικείμενο, ανάλογα με τις ανάγκες τις επιστημονικής υπηρεσίας.

6. Ενστάσεις

Επί του προσωρινού πίνακα για κάθε αντικείμενο απασχόλησης, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π.: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, η οποία άρχεται από την επομένη της σχετικής ανάρτησης στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. και από ώρα 13:00 και λήγει ώρα 13:00 της καταληκτικής ημέρας. Οι ενστάσεις θα πρέπει να είναι επί ποινή απαραδέκτου και συγκεκριμένες. Ειδικότερα, δεν γίνονται δεκτές ενστάσεις που υποβάλλονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (συμβατική ή ηλεκτρονική αλληλογραφία) καθώς επίσης απορρίπτονται ως απαράδεκτες ενστάσεις ενδεικτικά κατά του πίνακα συνολικά ή κατά του συνόλου των υποψηφίων που προηγούνται του ενιστάμενου. Οι ενστάσεις θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία του πενθημέρου και αποδεικνύεται αποκλειστικά από τον αριθμό Πρωτοκόλλου Ι.Ε.Π. της ηλεκτρονικής υποβολής και καταχώρισης.

Ενστάσεις που περιέρχονται στο Ι.Ε.Π. και λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου, μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής θεωρούνται εκπρόθεσμες, και δεν εξετάζονται από την αρμόδια επιτροπή. Ενημερώνονται οι υποψήφιοι ότι, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 17/2002 Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, το Ι.Ε.Π. θα παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε στοιχεία που αφορούν τους ατομικούς φακέλους των λοιπών υποψηφίων, προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά τους, σύμφωνα με τη νόμιμη διαδικασία (έγγραφη αίτηση, τεκμηρίωση υπέρτερου έννομου συμφέροντος).

7. Δημοσίευση, Ιδιωτικότητα και Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Η παρούσα Πρόσκληση, όπως και οι λοιπές σχετικές ανακοινώσεις, συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων –προσωρινών και οριστικών– θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (https://iep.edu.gr/).

Η νομική βάση επί της οποίας πραγματοποιείται η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υποψηφίων αιτούντων ορίζεται στο εδ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679, όπως ενσωματώθηκε στην εθνική νομοθεσία με τον ν. 4624/2019 (Α΄ 137) και ιδιαιτέρως στο άρθρο 5 όπου ορίζεται ότι «οι δημόσιοι φορείς επιτρέπεται να επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας».

Οι αιτούντες/αιτούσες στο πλαίσιο της παρούσας, αποδέχονται τα παρακάτω:

  • τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα - αρχεία, τα οποία θα μεταφορτώσουν και αφορούν στην υποβολή αίτησης συμμετοχής, θα αποθηκευτούν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για τους σκοπούς της παρούσης και τις υπηρεσιακές ανάγκες που συνάγονται.
  • κατά τη διάρκεια επισκόπησης και αξιολόγησης των υποβληθέντων δικαιολογητικών ως και της συνέντευξης υποψηφίων θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. προσωρινός και οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά υποψηφίων ως εξής:
    α) οι υποψήφιοι θα καλούνται σε προφορική συνέντευξη με χρήση του ονοματεπώνυμού τους,
    β) οι απορριφθείσες αιτήσεις (δηλαδή, όσοι δεν καλούνται στη διαδικασία συνέντευξης) θα δημοσιευθούν με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψης τους και
    γ) ο προσωρινός και ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά θα δημοσιευθεί με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης των υποψηφίων και του ονοματεπώνυμου μόνο των επιλεγέντων για κάθε θέση.

Πρόσθετες πληροφορίες θα παρέχονται μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Αιτήσεων, Διαχείρισης Προσωπικού και Συνεργατών ΙΕΠ στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=13.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.
Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης

 


Αρ.Πρωτ.7938/05-07-2024/ΙΕΠ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
TMHMA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
E-mail: gp(ΣΤΟ)iep.edu.gr
Τηλέφωνο: 213 1335 218
213 1335 219
213 1335 208

Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Έχοντας υπόψη:
1. την περ. β΄ της παρ. 6 του άρθρου 6 του ν. 2740/1999 «Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις» (Α΄ 186),
2. τα άρθρα 11 και 13 του ν. 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΄ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ΄ και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 118),
3. την περ. κβ΄ της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 «Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υποχρεώσεις των προσώπων που διορίζονται στις θέσεις των άρθρων 6 και 8 του ν. 4369/2016, ασυμβίβαστα και πρόληψη των περιπτώσεων σύγκρουσης συμφερόντων και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 224), όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4473/2017 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» (Α΄ 78),
4. τις διατάξεις του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις) (Α΄ 137),
5. τα άρθρα 75-83 του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΙΑ΄ «Ψηφιακή Διαφάνεια-Πρόγραμμα Διαύγεια» του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α΄ 184),
6. την υπό στοιχεία 208017/Γ4/03-12-2018 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Β΄ 5527),
7. την υπό στοιχεία 87038/Γ4/01-08-2023 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και ορισμός νέων» (Υ.Ο.Δ.Δ. 819/09-08-2023), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την υπό στοιχεία 39283/Γ4/15-4-2024 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης- Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Υ.Ο.Δ.Δ. 397/22-4-2024),
8. την υπ’ αριθμ. 35/03-07-2024 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής περί έγκρισης θέσεων προς απόσπαση εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ι.Ε.Π. και έγκρισης των κριτηρίων επιλογής καθώς και περί έγκρισης της παρούσας,

προτίθεται να καλύψει θέσεις επιστημονικού προσωπικού σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, με αποσπάσεις εκπαιδευτικών και καλεί όποιον/α επιθυμεί και είναι δικαιούχος, να υποβάλει αίτηση αποκλειστικά ηλεκτρονικά από τις 05/07/2024 και ώρα 14:00 έως τις 16/07/2024 και ώρα 14:00.

1. Εισαγωγή

Οι εκπαιδευτικοί που θα αποσπαστούν βάσει της πρότασης του Ι.Ε.Π. εντάσσονται στο επιστημονικό προσωπικό του Ι.Ε.Π. και τοποθετούνται σε οργανική μονάδα του φορέα βάσει των υπηρεσιακών του αναγκών, σύμφωνα και με το άρθρο 63 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102). Οι αποδοχές του αποσπασμένου προσωπικού στο Ι.Ε.Π. βαρύνουν και καταβάλλονται από την οργανική του θέση. Η διάρκεια της απόσπασης στο Ι.Ε.Π. είναι τετραετής.

Η έδρα του Ι.Ε.Π. (Αναστασίου Τσόχα 36, 11521, Αθήνα) αποτελεί και τον τόπο εργασίας του αποσπασμένου προσωπικού. Επισημαίνεται ότι το Προσωπικό του Ι.Ε.Π., σύμφωνα με τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του, «υποχρεούται στην τήρηση σαραντάωρου ωραρίου εργασίας ανά εβδομάδα …».

2. Δικαιούχοι αίτησης /Περιγραφή θέσεων/Κριτήρια Επιλογής

2.1. Δικαιούχοι της αίτησης είναι όσοι/ες κατέχουν τα παρακάτω προαπαιτούμενα προσόντα:

2.1.1. Σύμβουλος Α΄

2.1.1.1. Ιδιότητα του/της μόνιμου/ης εν ενεργεία εκπαιδευτικού δημόσιας εκπαίδευσης.

2.1.1.2. Διδακτορικός τίτλος σπουδών.

2.1.1.3. Συναφείς με το αντικείμενο της θέσης πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες ή δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά.

2.1.1.4. Τουλάχιστον εξαετής διδακτική υπηρεσία ή οκταετής εκπαιδευτική εμπειρία.

2.1.2. Σύμβουλος Β΄

2.1.2.1. Ιδιότητα του/της μόνιμου/ης εν ενεργεία εκπαιδευτικού δημόσιας εκπαίδευσης.

2.1.2.2. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών.

2.1.2.3. Συναφείς με το αντικείμενο της θέσης πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες ή δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά.

2.1.2.4. Τουλάχιστον οκταετής διδακτική υπηρεσία ή δεκαετής εκπαιδευτική εμπειρία.

2.2. Για την επιλογή και ανάθεση καθηκόντων Συμβούλου Α΄ και Β΄, πλην των ως άνω προσόντων, θα συνεκτιμηθεί η εμπειρία:

2.2.1. σε συγχρηματοδοτούμενα έργα/προγράμματα,

2.2.2. σε θέματα διεθνούς και ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής,

2.2.3. στον σχεδιασμό και την εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων,

2.2.4. στον σχεδιασμό και την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών ή/και εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού,

2.2.5. σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης

2.3. Από τους παραπάνω δικαιούχους εξαιρούνται:

2.3.1. Τα στελέχη της εκπαίδευσης των οποίων η θητεία τους λήγει κανονικά ή με παράταση μετά τις 31-08-2024.

2.3.2. Όσοι έχουν αποσπαστεί με θητεία, όπως: Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών, μέλη των παιδαγωγικών ομάδων των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία κ.ά. και η θητεία αυτή δεν λήγει έως τις 31-08-2024.

2.3.3. Όσοι έχουν αποσπαστεί και η απόσπαση αυτή δεν λήγει έως τις 31-08-2024.

2.3.4. Όσοι είναι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177 ) που δεν έχουν υπηρετήσει πέντε (5) έτη σε μονάδες Ε.Α.Ε. μετά τον διορισμό τους, εκ των οποίων τα δύο στην περιοχή διορισμού τους.

2.3.5. Όσοι είναι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης των διατάξεων της παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 42 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177) και έως τις 31/08/2024 δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από τον διορισμό τους. Συνεπώς, δύνανται να υποβάλλουν αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν έως και εντός του Σεπτεμβρίου 2022, ανεξάρτητα εάν έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση για δύο (2) έτη.

2.3.6. Όσοι έχουν μεταταχθεί ή αποσπαστεί μέσω ΕΣΚ, δεν έχουν αναλάβει υπηρεσία ή έχει ανακληθεί κατόπιν αιτήσεώς τους η εν λόγω απόσπαση/μετάταξη, και δεν έχουν παρέλθει δύο (2) έτη από το πέρας της αποκλειστικής προθεσμίας ανάληψης ή από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ανάκλησης, με εξαίρεση τους λόγους υγείας με εξαίρεση τους λόγους υγείας της παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016 (Α΄ 224).

2.3.7. Όσοι εκπαιδευτικοί τελούν σε διαθεσιμότητα ή αργία ή έχουν καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αναφερόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007) (Α’ 26) αδικήματα ή τους έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής, κατά το άρθρο 145 του Υπαλληλικού Κώδικα.

2.3.8. Αιτήσεις απόσπασης που τυχόν υποβάλουν εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων δεν θα γίνονται δεκτές.

2.4. Στον παρακάτω πίνακα (Πίνακας 1) αποτυπώνονται ο αριθμός των θέσεων και o κλάδος/Γνωστικό Αντικείμενο/Εξειδίκευση:

α/α Θέση Συμβούλου Κλάδος/ Γνωστικό Αντικείμενο/ Εξειδίκευση Αριθμός
θέσεων
1, Α΄ ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ (με ειδίκευση στη Νεοελληνική Φιλολογία) 1
2, Β΄ ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 1
3, Β΄ ΠΕ 60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 1
4, Β΄ ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 1
5, Β΄ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (με ειδίκευση σε θέματα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εκπαιδευτικού υλικού, πλατφορμών LMS όπως το moodle κ.ά) 2
6, Β΄ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1
7, Β΄ ΑΕΙΦΟΡΙΑ 1
8, Β΄ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ (με ειδίκευση σε θέματα φύλου) 1
9, Β΄ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ, ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 1
10, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 1
11, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ 1
12, Α΄ ή Β΄ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ Ή ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) 2
13, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 1
14, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ 1
15, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
16, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ 1
17, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
18, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 87 ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
19, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
20, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 89 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1
21, Α΄ ή Β΄ ΠΕ 90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ (Τομέας ΕΠΑΛ) 1

Επισημαίνεται ότι ο συνολικός αριθμός των θέσεων που θα καλυφθούν είναι έως 6 Σύμβουλοι Α΄ και έως 17 Σύμβουλοι Β΄.

Για τις θέσεις υπ’ αριθμ. 10-21 του παραπάνω πίνακα, οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τη θέση Συμβούλου Α΄ ή/και Β΄. Εφόσον υπάρξει μεγαλύτερος αριθμός συμμετεχόντων που ικανοποιούν τα κριτήρια της παρούσας Πρόσκλησης, είναι στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια και κρίση του ΙΕΠ να καθορίζει σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα την κατανομή και επιλογή ή μη των υποψήφιων είτε σε θέση Συμβούλου Α΄ είτε Συμβούλου Β΄, ώστε να καλυφθεί ο απαιτούμενος αριθμός Συμβούλων, χωρίς να υπερβεί τους 6 Συμβούλους Α΄ και τους 17 Συμβούλους Β΄.

3. Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

3.1. Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα κάτωθι βήματα προκειμένου να υποβάλουν την αίτησή τους.

3.1.1. Να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php και να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες.

3.1.2. Να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ.

3.1.3. Να υποβάλουν υποχρεωτικά τα κάτωθι:

3.1.3.1. Αίτηση απόσπασης στο Ι.Ε.Π.

3.1.3.2. Πρόσφατο (εκδοθέν εντός τριμήνου από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων) Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), στο οποίο πρέπει να βεβαιώνεται ρητώς και με σαφήνεια η μη ύπαρξη κωλύματος κατά τα αναφερόμενα στην ενότητα 2.3 της παρούσας καθώς και οποιοδήποτε άλλο κώλυμα από γενική ή ειδική διάταξη. Για την έκδοσή του ο/η ενδιαφερόμενος/η υποβάλλει σχετική αίτηση για έκδοση ΠΥΜ σύμφωνα με το υπόδειγμα αίτησης του Παραρτήματος Ι της Πρόσκλησης.

3.1.3.3. Αν το ΠΥΜ δεν έχει εκδοθεί μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής της αίτησης, οι υποψήφιοι/ες μπορούν να υποβάλουν στην πλατφόρμα των αιτήσεων την πρωτοκολλημένη σχετική αίτηση που υπέβαλαν στην αρμόδια υπηρεσία έκδοσής του και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό μέχρι και τη διεξαγωγή της συνέντευξης.

3.1.3.4. Βιογραφικό σημείωμα, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Παραρτήματος ΙΙ της Πρόσκλησης.

3.1.3.5. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας, όπως περιγράφονται στην ενότητα 4. Αποδεικτικά έγγραφα

3.1.4. Η υποβολή της αίτησης επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986, ως προς την αλήθεια και ακρίβεια των δηλωθέντων στοιχείων, και αποδοχής των όρων της παρούσας πρόσκλησης.

3.2. Σε περίπτωση που δεν συνυποβληθούν με την αίτηση τα ανωτέρω σχετικά, η εξέταση της υποψηφιότητάς τους δεν θα ληφθεί υπόψη από την αρμόδια επιτροπή.

3.3. Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι την οριστικοποίησή τους έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.

3.4. Υπάρχει δυνατότητα οι υποψήφιοι/ες να καταθέσουν ένα σύντομο κείμενο (έως 600 λέξεις), ως ενίσχυση της υποψηφιότητάς τους.

3.5. Με την αίτηση, ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών στο Ι.Ε.Π., όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

4. Αποδεικτικά έγγραφα

4.1. Η διδακτική, η εκπαιδευτική προϋπηρεσία, η προηγούμενη εμπειρία/εξειδίκευση αποδεικνύεται γενικότερα σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν στις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, και συγκεκριμένα, όσον αφορά στο δημόσιο με βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης ή/και πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών ή/και βεβαίωση με αποτύπωση καθηκόντων.

4.2. Για τίτλο σπουδών της αλλοδαπής είναι απαραίτητη συνυποβολή αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ ή άλλο αρμόδιο όργανο.

5. Επιλογή - Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα εξετασθούν από Ειδική Επιτροπή, ορισμένη από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει προσωπική συνέντευξη, η οποία θα διενεργηθεί από την ως άνω Ειδική Επιτροπή. Η συνέντευξη μπορεί να διεξαχθεί είτε με φυσική παρουσία στην έδρα του Ι.Ε.Π., είτε μέσω τηλεδιάσκεψης.

Κατόπιν ελέγχου πληρότητας του φακέλου, η Ειδική Επιτροπή καλεί σε συνέντευξη τους υποψηφίους που πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα. Στη συνέντευξη θα αξιολογηθεί το επιστημονικό και επαγγελματικό προφίλ (επιστημονική συγκρότηση, γνώση του αντικειμένου, διοικητικές ικανότητες, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά) με συνεκτίμηση του φακέλου υποψηφιότητας καθώς και στοιχεία προσωπικότητας (αντίληψη, ενδιαφέρον και δημιουργικότητα) και γενικής συγκρότησης των υποψηφίων.

Η επιλογή θα γίνει βάσει συγκριτικής αξιολόγησης: α) του συνόλου των προσόντων των υποψηφίων που έχουν τη μεγαλύτερη συνάφεια με το αντικείμενο της θέσης και β) των ποιοτικών δεδομένων που προκύπτουν από τη συνέντευξη. Η Ειδική Επιτροπή θα συντάξει προσωρινό πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά ανά αντικείμενο απασχόλησης, ο οποίος θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. (https://iep.edu.gr/) και στο πρόγραμμα «Διαύγεια». Ο πίνακας καθίσταται οριστικός μετά την άπρακτη παρέλευση αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών για την υποβολή ενστάσεων.

Οι εκπαιδευτικοί/ υπάλληλοι που θα επιλεγούν, θα προταθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. για απόσπαση, η οποία πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η απόσπαση θα έχει διάρκεια τέσσερα έτη.

Επίσης, σε περίπτωση παραίτησης ή αποχώρησης υποψηφίου που έχει επιλεγεί σε όποια θέση, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. δύναται να προτείνει προς πλήρωση της εν λόγω κενωθείσας θέσης τον/την επόμενο/η υποψήφιο/α από τον πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά έως και ένα σχολικό έτος μετά. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο αφού λάβει υπόψη την εισήγηση της αρμόδιας επιτροπής, δύναται να μην προβεί σε πλήρωση θέσεων.

Επισημαίνεται, ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια και αποκλειστική κρίση του Ι.Ε.Π. να καθορίσει τον ακριβή αριθμό πλήρωσης ή μη θέσεων επιστημονικού προσωπικού ανά γνωστικό αντικείμενο, ανάλογα με τις ανάγκες τις επιστημονικής υπηρεσίας.

6. Ενστάσεις

Επί του προσωρινού πίνακα για κάθε αντικείμενο απασχόλησης, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π.: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, η οποία άρχεται από την επομένη της σχετικής ανάρτησης στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. και από ώρα 13:00 και λήγει ώρα 13:00 της καταληκτικής ημέρας. Οι ενστάσεις θα πρέπει να είναι επί ποινή απαραδέκτου και συγκεκριμένες. Ειδικότερα, δεν γίνονται δεκτές ενστάσεις που υποβάλλονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (συμβατική ή ηλεκτρονική αλληλογραφία) καθώς επίσης απορρίπτονται ως απαράδεκτες ενστάσεις ενδεικτικά κατά του πίνακα συνολικά ή κατά του συνόλου των υποψηφίων που προηγούνται του ενιστάμενου. Οι ενστάσεις θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία του πενθημέρου και αποδεικνύεται αποκλειστικά από τον αριθμό Πρωτοκόλλου Ι.Ε.Π. της ηλεκτρονικής υποβολής και καταχώρισης. Ενστάσεις που περιέρχονται στο Ι.Ε.Π. και λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου, μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής θεωρούνται εκπρόθεσμες, και δεν εξετάζονται από την αρμόδια επιτροπή. Ενημερώνονται οι υποψήφιοι ότι, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 17/2002 Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, το Ι.Ε.Π. θα παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε στοιχεία που αφορούν τους ατομικούς φακέλους των λοιπών υποψηφίων, προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά τους, σύμφωνα με τη νόμιμη διαδικασία (έγγραφη αίτηση, τεκμηρίωση υπέρτερου έννομου συμφέροντος).

7. Δημοσίευση, Ιδιωτικότητα και Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Η παρούσα Πρόσκληση, όπως και οι λοιπές σχετικές ανακοινώσεις, συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων –προσωρινών και οριστικών– θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (https://iep.edu.gr/).
Η νομική βάση επί της οποίας πραγματοποιείται η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υποψηφίων αιτούντων ορίζεται στο εδ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679, όπως ενσωματώθηκε στην εθνική νομοθεσία με τον ν. 4624/2019 (Α΄ 137) και ιδιαιτέρως στο άρθρο 5 όπου ορίζεται ότι «οι δημόσιοι φορείς επιτρέπεται να επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας».
Οι αιτούντες/αιτούσες στο πλαίσιο της παρούσας, αποδέχονται τα παρακάτω:

• τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα - αρχεία, τα οποία θα μεταφορτώσουν και αφορούν στην υποβολή αίτησης συμμετοχής, θα αποθηκευτούν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για τους σκοπούς της παρούσης και τις υπηρεσιακές ανάγκες που συνάγονται.

• κατά τη διάρκεια επισκόπησης και αξιολόγησης των υποβληθέντων δικαιολογητικών ως και της συνέντευξης υποψηφίων θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. προσωρινός και οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά υποψηφίων ως εξής:

  1. οι υποψήφιοι θα καλούνται σε προφορική συνέντευξη με χρήση του ονοματεπώνυμού τους,
  2. οι απορριφθείσες αιτήσεις (δηλαδή, όσοι δεν καλούνται στη διαδικασία συνέντευξης) θα δημοσιευθούν με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψης τους και
  3. ο προσωρινός και ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά θα δημοσιευθεί με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης των υποψηφίων και του ονοματεπώνυμου μόνο των επιλεγέντων για κάθε θέση. Πρόσθετες πληροφορίες θα παρέχονται μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Αιτήσεων, Διαχείρισης Προσωπικού και Συνεργατών ΙΕΠ στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=13.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.
Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης

 


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Αποδεικτικά έγγραφα - Απαραίτητα δικαιολογητικά

1. Η διδακτική, η εκπαιδευτική προϋπηρεσία, η προηγούμενη εμπειρία/εξειδίκευση αποδεικνύεται γενικότερα σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν στις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, και συγκεκριμένα, όσον αφορά στο δημόσιο με βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης ή/και πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών ή/και βεβαίωση με αποτύπωση καθηκόντων.

2. Για τίτλο σπουδών της αλλοδαπής είναι απαραίτητη συνυποβολή αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ ή άλλο αρμόδιο όργανο.

3. Υπάρχει δυνατότητα οι υποψήφιοι/ες να καταθέσουν ένα σύντομο κείμενο (έως 600 λέξεις), ως ενίσχυση της υποψηφιότητάς τους.

4. Για τις τεχνικές λεπτομέρειες, οι υποψήφιοι/ες παρακαλούνται να συμβουλευτούν τις σχετικές οδηγίες στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ: «Δικτυακή Πύλη - e-IEP» (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php).

5. Όσον αφορά στο δημοσιευμένο επιστημονικό έργο (μονογραφία, άρθρο, κεφάλαιο σε βιβλίο, εισήγηση συνεδρίου) ο/η υποψήφιος/α οφείλει να αναρτήσει: (α) στην περίπτωση ηλεκτρονικής δημοσίευσης η οποία είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο τον σχετικό υπερσύνδεσμο ή/και το DOI που παρέχουν πρόσβαση στο πλήρες κείμενο, (β) όταν πρόκειται για έντυπη δημοσίευση πρέπει να αναγράφεται το ISBN ή ISSN ή ISMN και να αναρτάται σε ψηφιακό αρχείο το εξώφυλλο της δημοσίευσης, ο πίνακας περιεχόμενων και 10 ενδεικτικές (κατά την κρίση του/της υποψήφιου/ας) συνεχόμενες σελίδες κειμένου. Το κάθε αρχείο προς ανάρτηση πρέπει να είναι pdf ή zip μεγέθους έως 3 MB. Εάν η επιτροπή το κρίνει, μπορεί να ζητήσει να προσκομιστούν δημοσιεύσεις σε έντυπη μορφή πριν τη συνέντευξη.

.

 

 

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα