edu.klimaka.gr

Πρόσκληση Απόσπασης Εκπαιδευτικών για Διοικητικό Προσωπικό στο ΙΕΠ 2024-2028 (Παρατάθηκε)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟ ΙΕΠ 2024-2028

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

20-11-24 Παράταση υποβολής αιτήσεων απόσπασης για το ΙΕΠ

Σας ενημερώνουμε ότι με τις υπ΄ αριθμ. πρωτ. 13666/14-11-2024 (Πράξη 66/14-11-2024, ΑΔΑ: 9Ε39ΟΞΛΔ-Κ4Ε) και 13667/14-11-2024 (Πράξη 66/14-11-2024, ΑΔΑ: 6ΦΖΤΟΞΛΔ-ΜΩ4) αποφάσεις του Δ.Σ. του ΙΕΠ, δόθηκε παράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τις κάτωθι ανακοινώσεις - προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

α. Tην υπ’ αριθμ. πρωτ. 13347/06-11-2024 (ΑΔΑ: Ψ3ΟΥΟΞΛΔ-708) ανακοίνωση - πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και

β. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 13348/06-11-2024 (ΑΔΑ: 6ΖΤΟΟΞΛΔ-3ΤΨ) ανακοίνωση - πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

έως και τη Δευτέρα 02-12-2024 και ώρα 12:00

 


 Αρ.Πρωτ.13347/06-11-2024/ΙΕΠ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
TMHMA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
Email: gp(ΣΤΟ)iep.edu.gr
Τηλέφωνο: 213 1335 201
213 1335 209
213 1335 208

Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας
ως διοικητικό προσωπικό
στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Έχοντας υπόψη:
1. τις διατάξεις του ν. 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΄ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ΄ και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 118) και ειδικότερα το άρθρο 12,
2. την υπό στοιχεία 208017/Γ4/03-12-2018 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα «Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Β΄ 5527),
3. το Προεδρικό Διάταγμα 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α΄ 232),
4. τις διατάξεις του ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α΄26),
5. την περ. κβ΄ της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν. 4440/2016 «Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υποχρεώσεις των προσώπων που διορίζονται στις θέσεις των άρθρων 6 και 8 του ν. 4369/2016, ασυμβίβαστα και πρόληψη των περιπτώσεων σύγκρουσης συμφερόντων και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 224), όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4473/2017 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» (Α΄ 78),
6. την περ. β΄ της παρ. 6 του άρθρου 6 του ν. 2740/1999 «Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις» (Α΄ 186),
7. την παρ. 5α του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 «Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις» (Α’13),
8. τα άρθρα 75-83 του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΙΑ΄ «Ψηφιακή Διαφάνεια-Πρόγραμμα Διαύγεια» του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α΄ 184),
9. τις διατάξεις του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» (Α΄ 137),
10. την υπό στοιχεία 87038/Γ4/01-08-2023 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και ορισμός νέων» (Υ.Ο.Δ.Δ. 819), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την υπό στοιχεία 39283/Γ4/15-4-2024 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αποδοχή παραίτησης- Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)» (Υ.Ο.Δ.Δ. 397),
11. την υπ’ αριθμ. 62/31-10-2024 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής περί έγκρισης θέσεων προς απόσπαση εκπαιδευτικών/διοικητικών υπαλλήλων ως διοικητικό προσωπικό στο ΙΕΠ και έγκρισης των κριτηρίων επιλογής, καθώς και περί έγκρισης της παρούσας,

προτίθεται να καλύψει ανάγκες σε διοικητικό προσωπικό με αποσπάσεις  και καλεί όποιον/α επιθυμεί και είναι δικαιούχος να υποβάλει αίτηση αποκλειστικά ηλεκτρονικά από τις 06/11/2024 και ώρα 15:00 έως τις 20/11/2024 και ώρα 15:00.

1. Εισαγωγή

Το διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στηρίζει διοικητικά τις οργανικές μονάδες του φορέα, οι αρμοδιότητες των οποίων αναφέρονται στα άρθρα 13 και 14 του ν. 3966/2011 (Α΄ 118), όπως ισχύει.

Οι εκπαιδευτικοί που θα αποσπαστούν βάσει της πρότασης του ΙΕΠ εντάσσονται στο διοικητικό προσωπικό του ΙΕΠ και τοποθετούνται σε οργανική μονάδα του φορέα βάσει των υπηρεσιακών του αναγκών, σύμφωνα και με το άρθρο 63 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102). Οι αποδοχές του αποσπασμένου προσωπικού στο ΙΕΠ βαρύνουν και καταβάλλονται από την οργανική του θέση. Η διάρκεια της απόσπασης στο ΙΕΠ είναι τετραετής.

Η έδρα του ΙΕΠ (Αναστασίου Τσόχα 36, 11521, Αθήνα) αποτελεί και τον τόπο εργασίας του αποσπασμένου προσωπικού. Επισημαίνεται ότι το προσωπικό του ΙΕΠ, σύμφωνα με τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του, «υποχρεούται στην τήρηση σαραντάωρου ωραρίου εργασίας ανά εβδομάδα …».

2. Δικαιούχοι αίτησης /Περιγραφή θέσεων/Κριτήρια Επιλογής

2.1. Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όσοι/ες σωρευτικά διαθέτουν τα εξής:

2.1.1. Κατέχουν μία εκ των παρακάτω ιδιοτήτων:

i. Μόνιμος/η εκπαιδευτικός της δημόσιας εκπαίδευσης.

ii. Διοικητικός/ή υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.).

iii. Διοικητικός/ή υπάλληλος των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των λοιπών αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κλάδου ΠΕ/ΤΕ.

iv. Διοικητικός/ή υπάλληλος των εποπτευόμενων φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κλάδου ΠΕ/ΤΕ.

2.1.2. Δεν εκκρεμεί εις βάρος τους ποινική ή πειθαρχική δίωξη.

2.1.3. Κατέχουν τα προαπαιτούμενα προσόντα, όπου απαιτείται, ανάλογα με το ειδικότερο αντικείμενο απασχόλησης που περιγράφεται στον Πίνακα 1 της επόμενης παραγράφου (2.2).

2.2. Στον Πίνακα 1 αποτυπώνονται τα ειδικά αντικείμενα απασχόλησης καθώς και τα προαπαιτούμενα προσόντα, όπου απαιτείται, και συνεκτιμώμενα προσόντα, που αντιστοιχούν σε αυτά.

Πίνακας 1
α/α Ειδικό αντικείμενο απασχόλησης Επιπλέον προαπαιτούμενα προσόντα Συνεκτιμώμενα προσόντα
1, Διοικητική & διαχειριστική υποστήριξη   Αποδεδειγμένη εμπειρία/ πιστοποιημένη γνώση στη διαχείριση χρηματοδοτούμενων και
συγχρηματοδοτούμενων έργων (ΕΣΠΑ, Ταμείο
Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ευρωπαϊκά έργα) ή/και σε προμήθειες/διαγωνισμούς/συμβάσεις ή/και στη στατιστική επεξεργασία δεδομένων
2, Τεχνική Υποστήριξη Κατοχή τίτλου σπουδών στον τομέα της Πληροφορικής και Η/Υ Αποδεδειγμένη εμπειρία/ πιστοποιημένη γνώση στον προγραμματισμό web εφαρμογών με εργαλεία ανοιχτού κώδικα ή/και στην τεχνική υποστήριξη δικτύων, χρηστών, server και εφαρμογών LMS, CMS του ΙΕΠ (ιστοσελίδα, ΟΠΣ Επιμόρφωσης (Moodle) ή/και στη στατιστική επεξεργασία δεδομένων
3, Νομική υποστήριξη Κατοχή Πτυχίου Νομικής ΑΕΙ – Τμήμα Νομικό ·   Αποδεδειγμένη εμπειρία στη νομική υποστήριξη της δημόσιας διοίκησης ή/και στη διενέργεια
διαγωνιστικών διαδικασιών στο πλαίσιο Τακτικού Προϋπολογισμού και έργων ΕΣΠΑ/ΤΑΑ
·   Ενεργή δικηγορία
4, Μηχανικός για τις κτηριακές υποδομές και τη συντήρηση των εγκαταστάσεων Κατοχή διπλώματος ή πτυχίου Πολιτικού
ή Μηχανολόγου ή Ηλεκτρολόγου
ή Αρχιτέκτονα Μηχανικού
 
5, Δημόσιες σχέσεις-Δημιουργία περιεχομένου προβολής και ανάδειξης εκπαιδευτικών δράσεων/ προγραμμάτων/ υλικών (content creator) Πιστοποιημένη γνώση αγγλικής γλώσσας
επιπέδου Γ1 ή Γ2
Αποδεδειγμένη εμπειρία στην οργάνωση
εκδηλώσεων  ή/και στη δημιουργία περιεχομένου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

2.3. Για όλες τις ως άνω θέσεις θα συνεκτιμηθούν ενδεικτικά τα εξής:

2.3.1. Προηγούμενη διοικητική εμπειρία

2.3.2. Κατάρτιση σε συναφές αντικείμενο

2.3.3. Πιστοποιημένη γνώση/χρήση υπολογιστών

2.4. Επισημαίνεται ότι ο συνολικός αριθμός των θέσεων που δύναται να καλυφθεί είναι έως είκοσι δύο (22).

2.5. Οι υποψήφιοι/ες δύνανται να επιλέξουν περισσότερα από ένα ειδικά αντικείμενα απασχόλησης του παραπάνω Πίνακα, εφόσον κατέχουν τα αντίστοιχα προαπαιτούμενα προσόντα, υποβάλλοντας στην αίτηση όλα τα δικαιολογητικά που αφορούν στο/στα αντικείμενα που επέλεξαν.

2.6. Οι προϋποθέσεις και τα προσόντα πρέπει να συντρέχουν κατά την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας.

3. Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

3.1. Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα κάτωθι βήματα προκειμένου να υποβάλουν την αίτησή τους.

3.1.1. Να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php και να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες.

3.1.2. Να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ.

3.1.3. Να υποβάλουν υποχρεωτικά τα κάτωθι:

3.1.3.1. Αίτηση απόσπασης στο ΙΕΠ.

3.1.3.2. Πρόσφατο (εκδοθέν εντός τριμήνου από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων) Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), από το οποίο πρέπει να προκύπτουν ρητώς και με σαφήνεια τα εξής:
α) η ιδιότητα όπως προβλέπεται στην ενότητα 2.1.1.
β) ότι δεν εκκρεμεί εις βάρος του/της ποινική ή πειθαρχική δίωξη.
Για την έκδοσή του ο/η ενδιαφερόμενος/η υποβάλλει σχετική αίτηση για έκδοση ΠΥΜ σύμφωνα με το υπόδειγμα αίτησης του Παραρτήματος Ι της Πρόσκλησης.
Αν το ΠΥΜ δεν έχει εκδοθεί μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής της αίτησης, οι υποψήφιοι/ες μπορούν να υποβάλουν στην πλατφόρμα των αιτήσεων την πρωτοκολλημένη σχετική αίτηση που υπέβαλαν στην αρμόδια υπηρεσία έκδοσής του και θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό μέχρι και τη διεξαγωγή της συνέντευξης.

3.1.3.3. Βιογραφικό σημείωμα, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Παραρτήματος ΙΙ της Πρόσκλησης.

3.1.3.4. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας, όπως περιγράφονται στην ενότητα 4.

3.2. Σε περίπτωση που δεν συνυποβληθούν με την αίτηση τα ανωτέρω σχετικά, η εξέταση της υποψηφιότητάς τους δεν θα ληφθεί υπόψη από την αρμόδια επιτροπή.

3.3. Η υποβολή της αίτησης επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986, ως προς την αλήθεια και ακρίβεια των δηλωθέντων στοιχείων, γνησιότητας των υποβληθέντων δικαιολογητικών/εγγράφων και ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας πρόσκλησης.

3.4. Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων.

3.5. Σημειώνεται ότι θα απορρίπτονται αιτήσεις που δεν συνοδεύονται από τα ως άνω δικαιολογητικά. Είναι στη διακριτική ευχέρεια και κρίση της Ειδικής Επιτροπής αξιολόγησης της ενότητας 5 να ζητήσει διευκρινίσεις ή/και κάθε έγγραφο που κρίνουν απαραίτητο για την αξιολόγηση της αίτησης.

3.6. Υπάρχει δυνατότητα οι υποψήφιοι/ες να καταθέσουν ένα σύντομο κείμενο (έως 600 λέξεις), ως ενίσχυση της υποψηφιότητάς τους.

3.7. Κωλύματα απόσπασης που προβλέπονται από γενική ή ειδική διάταξη εξακολουθούν να ισχύουν. Η Ειδική Επιτροπή αξιολόγησης της ενότητας 5 δύναται να ζητήσει διευκρινίσεις και συμπληρωματικά στοιχεία.

3.8. Με την αίτηση, ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων στο ΙΕΠ, όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

4. Αποδεικτικά έγγραφα

4.1. Η προηγούμενη εμπειρία/προϋπηρεσία/εξειδίκευση αποδεικνύεται γενικότερα σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν στις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, και συγκεκριμένα, όσον αφορά στο δημόσιο με βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης ή/και πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών ή/και βεβαίωση με αποτύπωση καθηκόντων.

4.2. Η ικανότητα χρήσης εργαλείων πληροφορικής αποδεικνύεται, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν στις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, ή με Βεβαίωση Πιστοποίησης Α΄ ή Β΄ επιπέδου Τ.Π.Ε. (μόνο για εκπαιδευτικούς) ή με ειδική βεβαίωση απασχόλησης.

4.3. Η πιστοποιημένη γνώση στη στατιστική επεξεργασία δεδομένων και στις ζητούμενες τεχνολογίες αποδεικνύεται με κατοχή τίτλου σπουδών ή/και πιστοποιημένα σεμινάρια στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

4.4. Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διαδικασίες που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ. Ειδικότερα, οι τίτλοι σπουδών ξένης γλώσσας πρέπει να συνοδεύονται από ευκρινή αντίγραφα πιστοποιητικών με μετάφραση, εάν είναι ξενόγλωσσα, και με επικύρωση όπου απαιτείται, κατά τις διατάξεις του ν. 4250/2014, όπως ισχύουν.

4.5. Για τίτλο σπουδών της αλλοδαπής είναι απαραίτητη συνυποβολή αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ ή άλλο αρμόδιο όργανο.

5. Επιλογή - Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων

5.1. Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα εξετασθούν από Ειδική Επιτροπή αξιολόγησης, που ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ. Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει προσωπική συνέντευξη, η οποία θα διενεργηθεί από την ως άνω Ειδική Επιτροπή. Η συνέντευξη μπορεί να διεξαχθεί είτε με φυσική παρουσία στην έδρα του ΙΕΠ είτε μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η διαδικασία εξέτασης των αιτήσεων των ενδιαφερομένων και επιλογής έχει τα ακόλουθα στάδια:

  • Έλεγχος της πληρότητας του φακέλου και των προαπαιτούμενων κριτηρίων βάσει της ενότητας 2.1 και 2.2.
  • Διενέργεια συνεντεύξεων μόνο με τους υποψηφίους που πληρούν τα προαπαιτούμενα προσόντα. Στη συνέντευξη αξιολογείται το επαγγελματικό προφίλ (γνώση του ειδικού αντικειμένου απασχόλησης, συναφής προϋπηρεσία και κατάρτιση, διοικητικές ικανότητες, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά) με συνεκτίμηση του φακέλου υποψηφιότητας καθώς και των στοιχείων προσωπικότητας (αντίληψη, ενδιαφέρον και δημιουργικότητα) και γενικής συγκρότησης του υποψηφίου. Επισημαίνεται ότι υποψηφιότητα που, κατά τη συνέντευξη και κατά την αποκλειστική και αιτιολογημένη κρίση των μελών της Ειδικής Επιτροπής, κριθεί ότι δεν ανταποκρίνεται σε ικανοποιητικό βαθμό στις απαιτήσεις και υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα, λογίζεται ως μη αρκούντως ισχυρή στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης και δεν εντάσσεται στον αξιολογικό Πίνακα.
  • Κατάρτιση προσωρινού Πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά ανά ειδικό αντικείμενο απασχόλησης, βάσει συγκριτικής αξιολόγησης, κατά την αποκλειστική κρίση της Ειδικής Επιτροπής σε σχέση με τις απαιτήσεις και υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα καθώς και α) του συνόλου των προσόντων των υποψηφίων που έχουν τη μεγαλύτερη συνάφεια με το ειδικό αντικείμενο απασχόλησης και β) των ποιοτικών δεδομένων που προκύπτουν από τη συνέντευξη. Ο προσωρινός Πίνακας αξιολόγησης αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://iep.edu.gr/) και στο πρόγραμμα «Διαύγεια».
  • Υποβολή τυχόν ενστάσεων από τους υποψηφίους προβλέπεται μόνο στο στάδιο ανάρτησης (βλ. ενότητα 6 της παρούσης).
  • Εξέταση τυχόν ενστάσεων από την αρμόδια Επιτροπή του ΙΕΠ και κατάρτιση οριστικού Πίνακα αξιολόγησης, ο οποίος αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (https://iep.edu.gr) και στο πρόγραμμα «Διαύγεια». Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών για την υποβολή ενστάσεων, ο προσωρινός Πίνακας καθίσταται οριστικός.

Μετά την ολοκλήρωση της ως άνω διαδικασίας, το αρμόδιο τμήμα του ΙΕΠ ενημερώνει την αρμόδια υπηρεσία για την αποστολή βεβαίωσης περί ύπαρξης ή μη κωλύματος απόσπασης των επιλεγέντων/επιλεγεισών εκπαιδευτικών/υπαλλήλων βάσει γενικών ή ειδικών διατάξεων. Εν συνεχεία όλα τα σχετικά έγγραφα διαβιβάζονται στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΑΙΘΑ. Η απόσπαση πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η απόσπαση θα έχει διάρκεια τέσσερα έτη.

Σε περίπτωση παραίτησης ή αποχώρησης υποψηφίου που έχει επιλεγεί για όποιο αντικείμενο, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ δύναται να προτείνει προς πλήρωση της εν λόγω κενωθείσας θέσης τον/την επόμενο/η υποψήφιο/α από τον πίνακα υποψηφίων με αξιολογική σειρά έως και ένα σχολικό έτος μετά. Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο αφού λάβει υπόψη την εισήγηση της αρμόδιας επιτροπής, δύναται να μην προβεί σε πλήρωση θέσεων.

Επισημαίνεται ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια και αποκλειστική κρίση του ΙΕΠ να καθορίσει τον ακριβή αριθμό πλήρωσης ή μη θέσεων διοικητικού προσωπικού ανά ειδικό αντικείμενο απασχόλησης, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες της διοικητικής υπηρεσίας.

5.2. Διευκρινίσεις ως προς τα κωλύματα απόσπασης:

5.2.1. Επισημαίνεται στους/στις υποψηφίους/ες ότι δεν πρέπει να εμπίπτουν στα κωλύματα απόσπασης που ορίζονται στις σχετικές διατάξεις των ν. 3528/2007 (Α' 26), ν. 4440/2016 (Α' 224), ν. 4547/2018 (Α' 224) και ν. 4722/2020 (Α' 177), εάν και εφόσον επιλεγούν από το ΙΕΠ.

5.2.2. Επιπρόσθετα, για τους/τις επιλεγέντες/επιλεγείσες που υπηρετούν σε άλλη θέση με θητεία, επισημαίνεται ότι η απόσπαση στο ΙΕΠ, για το αντικείμενο που επιλέγονται στο πλαίσιο της παρούσας, δεν είναι δυνατή, εάν προηγουμένως δεν έχει γίνει αποδεκτή αίτησή τους για απαλλαγή από τα εν λόγω καθήκοντα.

6. Ενστάσεις

Επί του προσωρινού Πίνακα ανά ειδικό αντικείμενο απασχόλησης, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, η οποία άρχεται από την επομένη της σχετικής ανάρτησης στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και από ώρα 13:00 και λήγει ώρα 13:00 της καταληκτικής ημέρας. Οι ενστάσεις υποβάλλονται μία φορά για όλα τα στάδια της διαδικασίας επιλογής. Θα πρέπει επίσης να είναι επί ποινή απαραδέκτου και συγκεκριμένες. Ειδικότερα, δεν γίνονται δεκτές ενστάσεις που υποβάλλονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (συμβατική ή ηλεκτρονική αλληλογραφία) καθώς επίσης απορρίπτονται ως απαράδεκτες ενστάσεις ενδεικτικά κατά του πίνακα συνολικά ή κατά του συνόλου των υποψηφίων που προηγούνται του ενιστάμενου. Οι ενστάσεις θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την καταληκτική ημερομηνία του πενθημέρου όπως αποδεικνύεται αποκλειστικά από τον αριθμό Πρωτοκόλλου ΙΕΠ της ηλεκτρονικής υποβολής και καταχώρισης. Ενστάσεις που περιέρχονται στο ΙΕΠ και λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής θεωρούνται εκπρόθεσμες και δεν εξετάζονται από την αρμόδια Επιτροπή. Ενημερώνονται οι υποψήφιοι/ες ότι, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 17/2002 Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, το ΙΕΠ θα παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε στοιχεία που αφορούν τους ατομικούς φακέλους των λοιπών υποψηφίων, προκειμένου να ασκήσουν τα δικαιώματά τους, σύμφωνα με τη νόμιμη διαδικασία (έγγραφη αίτηση, τεκμηρίωση υπέρτερου έννομου συμφέροντος).

7. Δημοσίευση, Ιδιωτικότητα και Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Η παρούσα Πρόσκληση, όπως και οι λοιπές σχετικές ανακοινώσεις, συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων –προσωρινών και οριστικών– θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (https://iep.edu.gr/).

Η νομική βάση επί της οποίας πραγματοποιείται η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υποψηφίων αιτούντων ορίζεται στο εδ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679, όπως ενσωματώθηκε στην εθνική νομοθεσία με τον ν. 4624/2019 (Α΄ 137) και ιδιαιτέρως στο άρθρο 5 όπου ορίζεται ότι «οι δημόσιοι φορείς επιτρέπεται να επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όταν η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί στον υπεύθυνο επεξεργασίας».

Οι αιτούντες/αιτούσες στο πλαίσιο της παρούσας, αποδέχονται τα παρακάτω:

  • τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα - αρχεία, τα οποία θα μεταφορτώσουν και αφορούν στην υποβολή αίτησης συμμετοχής, θα αποθηκευτούν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για τους σκοπούς της παρούσης και τις υπηρεσιακές ανάγκες που συνάγονται,
  • θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ ανακοίνωση με την οποία θα καλούνται οι υποψήφιοι/ες σε συνέντευξη με χρήση του ονοματεπώνυμού τους,
  • οι απορριφθείσες αιτήσεις (δηλαδή, όσοι δεν καλούνται στη διαδικασία συνέντευξης) θα δημοσιευθούν με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους,
  • ο προσωρινός και ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά θα δημοσιευθεί με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης των υποψηφίων και του ονοματεπωνύμου μόνο των επιλεγέντων/επιλεγεισών για κάθε θέση.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets) στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=13.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.
Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης

Σχετικά Άρθρα