ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΕΑΕΠ)
Αρ.Πρωτ.Φ.7Α/8387/153507/Γ1/06-12-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Γ - ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Email : spudonpe(ΑΤ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες : Σ. Λαπατά
Τηλέφωνο : 210 344 2247
FAX : 210 344 3354
ΘΕΜΑ : «Αξιολόγηση μαθητών στα σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ)»
Ύστερα από ερωτήματα που υποβάλλονται στην Υπηρεσία μας, αναφορικά με την αξιολόγηση των μαθητών στα νέα διδακτικά αντικείμενα (Τ.Π.Ε., Αγγλικά στην Α΄ και Β΄ τάξη και Θεατρική Αγωγή), σας ενημερώνουμε ότι, και στα 961 σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), που ορίστηκαν με τις με αρ. πρωτ. Φ.3/609/ 60745/Γ1/28-5-2010 (ΦΕΚ 804Β/9-6-2010) και Φ.50 /284/61570/ Γ1/30-5-2011 (ΦΕΚ 1360Β/16-6-2011) Υπουργικές Αποφάσεις, από το σχολικό έτος 2012-2013, οι μαθητές θα αξιολογούνται στα εν λόγω διδακτικά αντικείμενα, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.7Α/709 / 138775 /Γ1/2 -12 -2011, την οποία και σας επισυνάπτουμε.
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
Αρ.Πρωτ.Φ.7Α/709/138775/Γ1/02-2012-2011/ΥΠΔΒΜΘ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΤΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ Γ - ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
e-mail:
Πληροφορίες: Σ. Λαπατά
Τηλέφωνο: 210- 344 2247
Θέμα : Αξιολόγηση των μαθητών στα νέα διδακτικά αντικείμενα στα σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ)
Σας ενημερώνουμε ότι, σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών στα νέα διδακτικά αντικείμενα (τ.Π.Ε., Αγγλικά στην Α' και Β' τάξη και Θεατρική Αγωγή) μόνο στα 800 σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), που ορίστηκαν με τη με αρ. πρωτ. Φ.3/609/60745 /Γ1/28-5 - 2010 Υ.Α (ΦΕΚ 8048/9-6-2010}, κατά το σχολικό έτος 2011-2012, οι μαθητές θα αξιολογούνται στα εν λόγω διδακτικά αντικείμενα, όπως και στα υπόλοιπα διδακτικά αντικείμενα του Α.Π.Σ.
Σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 21072α/Γ2 (ΦΕΚ 303Β/13-3-2001) Υ.Α., βασικός στόχος της αξιολόγησης του μαθητή είναι η ανατροφοδότηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ο εντοπισμός των μαθησιακών ελλείψεων, με σκοπό τη βελτίωση της προσφερόμενης σχολικής εκπαίδευσης, κατά δε την αξιολόγηση λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ο ατομικός τρόπος και ρυθμός μάθησης των μαθητών. Για τις μικρές τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, παρέχεται η δυνατότητα περιγραφικής αξιολόγησης των επιδόσεων των μαθητών με σαφήνεια και πληρότητα, ώστε να κατανοούνται οι αδυναμίες και οι ελλείψεις τους, αλλά και σημαντικές πτυχές της προσπάθειας, της συμμετοχής και της δραστηριότητάς τους, από τους ίδιους, αλλά και από τους γονείς τους. Οι μαθητές με αναπηρίες (Α.Μ.Ε.Α) αξιολογούνται, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις δυνατότητες που αναπτύσσουν και αξιοποιούν σε σχέση με την καθημερινή ζωή.
Σας επισημαίνουμε ότι, για τους μαθητές που προέρχονται από σχολεία που έχουν συγχωνευθεί, ισχύουν όσα περιγράφονται στη με αρ. πρωτ. Φ.7Α/601/118098/Γ1/13 -10- 2011 εγκύκλιο του Υπ.Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
Ως εκ τούτου, παρακαλούνται οι Διευθυντές των Δ/νσεων Π.Ε. της χώρας όπως ενημερώσουν άμεσα τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους, οι οποίες λειτουργούν με ΕΑΕΠ, προκειμένου να λάβουν ενυπόγραφα γνώση όλοι οι εκπαιδευτικοί.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ