edu.klimaka.gr

Γραπτά Εξεταζόμενα Μαθήματα Α/Β Τάξης Πρότυπων ΕΠΑΛ

ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄/Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΑ

Αρ.Πρωτ.Φ9/157144/ΓΔ4/19-12-2022/ΥΠΑΙΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α
Ε-mail: depek(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Α. Γιακουμάκη
Τηλέφωνο: 210 344 32 53

ΘΕΜΑ: Τρόπος εξέτασης και αξιολόγησης κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων της Α΄ και Β΄ τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
(α) του ν.4610/2019 «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Πειραματικά Σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 70), και ιδίως των άρθρων 120 και 121, όπως τροποποιήθηκαν με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 86 του ν.4823/2021 (Α΄ 136),
(β) του ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 193),
(γ) των άρθρων 16 έως 21 και της παρ. 4 του άρθρου 169 του ν.4763/2020 «Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 28ης Ιουνίου 2018 σχετικά με τον έλεγχο αναλογικότητας πριν από τη θέσπιση νέας νομοθετικής κατοχύρωσης των επαγγελμάτων (EE L 173), κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας για το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας και άλλες διατάξεις (Α΄ 254),
(δ) της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν.3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 118),
(ε) του ν.4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α' 133),
(στ) του π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α΄ 31),
(ζ) του π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α΄ 119),
(η) του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 121),
(θ) του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (Α΄ 123),
(ι) του π.δ 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 2).
2. Την υπό στοιχεία 168/Υ1/08-01-2021 (Β΄ 33) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ζωή Μακρή».
3. Την υπό στοιχεία Κ3/5808425-05-2021 απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Ρύθμιση θεμάτων εκπαιδευτικού οδηγού των προτύπων επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.)» (Β΄ 2180).
4. Την υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός «Γραπτώς εξεταζόμενων» και «μη εξεταζόμενων μαθημάτων» των ΕΠΑ.Λ. και τρόπου εξέτασης και αξιολόγησης των μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ. κατά τη διάρκεια των τετραμήνων και στις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. - Οργάνωση προαγωγικών, απολυτήριων και πτυχιακών εξετάσεων ΕΠΑ.Λ.» (Β΄ 1675).
5. Την υπό στοιχεία Φ9/90217/Δ4/23-07-2021 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των μαθημάτων Επαγγελματικής Κατεύθυνσης Προσανατολιστικού χαρακτήρα της Α’ τάξης των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.)» (Β’ 3470)».
6. Την υπό στοιχεία Φ9/103460/Δ4/25-08-2022 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των Τεχνολογικών - Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων της Β’ Τάξης των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.).» (Β΄ 4578).
7. Την υπό στοιχεία Φ4/108535/ΓΔ4/07-09-2022 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2022-23, βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111)» (Β΄ 4820).
8. Την υπό στοιχεία Φ4/129177/ΓΔ4/20-10-2022 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της B’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2022 -23, βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α’ 111)» (Β΄ 5503).
9. Τις υπ΄ αριθμ. 2/13-01-2022 και 46/31-08-2022 Πράξεις του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
10. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Τακτικού Προϋπολογισμού του Υ.ΠΑΙ.Θ., σύμφωνα με την αρ. πρωτ. Φ.1/Γ/660/150804/Β1/06-12-2022 εισήγηση του άρθρου 24 του ν.4270/2014 της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αποφασίζουμε

τον τρόπο εξέτασης και αξιολόγησης κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων της Α΄ και Β΄ τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ., ως ακολούθως:

Άρθρο 1
«Γραπτώς Εξεταζόμενα» και «μη Εξεταζόμενα» μαθήματα

Τα διδασκόμενα μαθήματα της Α΄ και Β΄ τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ., τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που χωρίζονται σε κλάδους, τα μαθήματα Επαγγελματικής Κατεύθυνσης Προσανατολιστικού χαρακτήρα της Α΄ τάξης και τα μαθήματα των Τομέων της Β΄ τάξης, σύμφωνα με το άρθρο 117 του ν.4610/2019 (Α΄ 70) χαρακτηρίζονται ως «γραπτώς εξεταζόμενα» και ως «μη εξεταζόμενα» κατά τις προαγωγικές εξετάσεις των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. και καθορίζονται σύμφωνα με τους Πίνακες του Παραρτήματος της παρούσας απόφασης.

Άρθρο 2
Τρόπος αξιολόγησης και εξέτασης των μαθημάτων κατά τη διάρκεια των τετραμήνων

Ο τρόπος εξέτασης και αξιολόγησης των μαθημάτων ή κλάδων μαθημάτων της Α΄ και Β΄ τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. που έχουν χαρακτηριστεί ως «γραπτώς εξεταζόμενα» ή «μη εξεταζόμενα», σύμφωνα με το άρθρο 117 του ν.4610/2019 (Α΄ 70), το άρθρο 1 και τους πίνακες του Παραρτήματος της παρούσας απόφασης, κατά τη διάρκεια των τετραμήνων, πραγματοποιείται ως εξής ανά τάξη:

1. Α΄ τάξη

Α. ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Η εξέταση και αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων Γενικής Παιδείας «Νέα Ελληνικά», «Άλγεβρα», «Γεωμετρία», «Φυσική», «Χημεία» και «Ιστορία» τα οποία έχουν χαρακτηριστεί ως «γραπτώς εξεταζόμενα» σύμφωνα με το άρθρο 1 και τους πίνακες του παραρτήματος , πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στην παρ. 1A του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης για την τελική γραπτή εξέταση κατά τις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ τάξης, προσαρμοσμένη στα χρονικά περιθώρια της μίας ή δύο ωρών ανά μάθημα, σύμφωνα με την παρ. 2β’ του άρθρου 120 του ν.4610/2019 (Α΄ 70), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 86 του ν.4823/2021 (Α΄ 136). Για την εξέταση και αξιολόγηση του «γραπτώς εξεταζόμενου» μαθήματος Γενικής Παιδείας «Αγγλικά» ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται στην υποπερ. δδ) της περ. α) της παρ. 1Β του άρθρου 2 της προαναφερθείσας υπουργικής απόφασης.

Β. ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

α. Η εξέταση και αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων Γενικής Παιδείας «Βιολογία», «Πολιτική Παιδεία», «Θρησκευτικά», «Πληροφορική» και «Φυσική Αγωγή» που έχουν χαρακτηριστεί ως «μη εξεταζόμενα», σύμφωνα με το άρθρο 1 και τους πίνακες του παραρτήματος, πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στις υποπερ. αα), ββ), γγ), εε) και στστ) της περ. α) της παρ. 1Β του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης.

β. Μαθήματα Επαγγελματικής Κατεύθυνσης Προσανατολιστικού Χαρακτήρα

Για την εξέταση και την αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων Επαγγελματικής Κατεύθυνσης Προσανατολιστικού Χαρακτήρα της Α΄ τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται στην υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργική απόφαση για το μάθημα «Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία» και εφόσον χρειάζεται σχέδιο ακολουθείται ότι ισχύει για το μάθημα «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου».

Ειδικότερα:

Ι. Για την αξιολόγηση της επίδοσης κάθε μαθητή/τριας λαμβάνονται υπόψη:

α. Η επίδοση της ομάδας.

Οι ομαδικές εργασίες αξιολογούνται ως προς τη γραπτή εργασία, το τελικό προϊόν, τη διαδικασία που ακολουθήθηκε και την παρουσίαση.

Στην γραπτή εργασία τα κριτήρια αξιολόγησης είναι ενδεικτικά: ο σκοπός της έρευνας, τα ερευνητικά ερωτήματα, το θεωρητικό μέρος, οι πληροφορίες, η περιγραφή των δραστηριοτήτων, τα αποτελέσματα, τα συμπεράσματα, οι πηγές, η καλαισθησία των παραδοτέων εργασιών και η ορθή χρήση του λόγου.

Στο τελικό προϊόν τα κριτήρια καθορίζονται από τις ομάδες σε συνεργασία με τον/τη διδάσκοντα/ουσα.

Στη διαδικασία που ακολουθήθηκε τα κριτήρια αξιολόγησης είναι ενδεικτικά: η πραγματοποίηση σχεδιασμένων δραστηριοτήτων, η τήρηση χρονοδιαγράμματος, η συνεργασία και η συμμετοχή όλων των μελών στις εργασίες, τα στοιχεία πρωτοτυπίας, οι επεκτάσεις.

Στην παρουσίαση τα κριτήρια αξιολόγησης είναι ενδεικτικά: η παρουσίαση όλων των σταδίων της εργασίας, η συμμετοχή όλων των μελών της ομάδας στην παρουσίαση, η πληρότητα των απαντήσεων στις ερωτήσεις του κοινού.

β. Η συμμετοχή κάθε μαθητή/τριας στη διεξαγωγή των δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η ατομική συμβολή στις ομαδικές εργασίες.

γ. Η συμμετοχή κάθε μαθητή/τριας στην παρουσίαση των εργασιών.

ΙΙ. Για τις ενότητες που αναφέρονται σε σχέδιο, ο/η διδάσκων/ουσα δίνει στους μαθητές το θέμα σχεδίασης σε αντίγραφο με τη μορφή σκαριφήματος ή σχεδίου με τις απαραίτητες, κατά την κρίση του πληροφορίες (διαστάσεις, ενδείξεις, τίτλους, παρατηρήσεις κ.λπ.). Το θέμα σχεδίασης είναι στοιχείο ή συνδυασμός στοιχείων από το διδακτικό περιεχόμενο του μαθήματος και έχει απλή γεωμετρική μορφή (π.χ. απλό αντικείμενο, απλή κτιριακή κατασκευή ή τμήμα της, αρχιτεκτονικό μέλος, έπιπλο, κ.λπ.). Κρίνεται σκόπιμο να μην δίνονται όλα τα προς σχεδίαση στοιχεία του θέματος, όπως όλα τα στοιχεία της τομής ή οι διαστάσεις για αντιγραφή, αλλά ορισμένα από αυτά να προκύπτουν έμμεσα από τα δεδομένα, προκειμένου να ενισχυθεί η αυτενέργεια των μαθητών/τριών και η σαφέστερη αντίληψη του αντικειμένου.

Ο τρόπος παράστασης του αντικειμένου είναι με τη μορφή ορθών προβολών (όψεις, κατόψεις, τομές) αξονομετρικού ή συνδυασμών τους.

Από τους/τις μαθητές/τριες ζητείται να σχεδιάσουν ή / και να συμπληρώσουν, με τη βοήθεια των βασικών σχεδιαστικών οργάνων και μέσων, όψεις και τομές του θέματος και να σημειώσουν διαστάσεις, σύμβολα και λοιπά στοιχεία του σχεδίου ακολουθώντας τις ισχύουσες συμβάσεις.

Τα κριτήρια για τη βαθμολόγηση του μαθήματος είναι τα εξής:

α. Η ορθότητα της απεικόνισης (ορθή μεταφορά κλίμακας, ορθή σχεδίαση τεμνομένων και προβαλλομένων στοιχείων, ορθή διαστασιολόγηση κ.λπ.) (σαράντα (40) μονάδες).

β. Η ποιότητα σχεδίασης (πάχη γραμμών, ποιότητα γραμμών, ακρίβεια σχεδίασης, καθαρότητα σημείων τομής, συναρμογές κ.λπ.) (είκοσι (20) μονάδες).

γ. Η πληρότητα σχεδίασης δηλαδή η ολοκλήρωση της σχεδίασης όλων των ζητουμένων με την απαιτούμενη τελική μορφή παρουσίασης (δέκα (10) μονάδες) και η γραμματογραφία, σύμβολα, ενδείξεις, κατάλληλος τύπος διαστασιολόγησης (δεκαπέντε (15) μονάδες), που αξιολογείται συνολικά με είκοσι πέντε (25) μονάδες.

δ. Η γενική εικόνα (πέντε (5) μονάδες).

ε. Η οργάνωση του θέματος στο χαρτί σχεδίασης (δέκα (10) μονάδες). Δηλαδή η τοποθέτηση και ο συσχετισμός των σχεδίων (πέντε (5) μονάδες) και η ισορροπημένη σύνθεση στο χώρο σχεδίασης (πέντε (5) μονάδες).

2. Β΄ τάξη

Α. ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Η εξέταση και αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων που έχουν χαρακτηριστεί ως «γραπτώς εξεταζόμενα» σύμφωνα με το άρθρο 1 και τους πίνακες του παραρτήματος, πραγματοποιείται ως εξής:

α. Μαθήματα Γενικής Παιδείας

Η εξέταση και αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων Γενικής Παιδείας «Νέα Ελληνικά», «Άλγεβρα», «Γεωμετρία» και «Φυσική», πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στην περ. α) της παρ. 2Α του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης για την τελική γραπτή εξέταση κατά τις προαγωγικές εξετάσεις της Β΄ τάξης, προσαρμοσμένη στα χρονικά περιθώρια της μίας ή δύο ωρών ανά μάθημα, σύμφωνα με την παρ. 2β’ του άρθρου 120 του ν.4610/2019 (Α΄ 70) , όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 86 του ν.4823/2021 (Α΄ 136).

β. Μαθήματα Τομέα

αα) Θεωρητικά μαθήματα και θεωρητικό μέρος μεικτών μαθημάτων

H εξέταση και η αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των θεωρητικών μαθημάτων και του θεωρητικού μέρους των μεικτών μαθημάτων των Τομέων, πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) της παρ. 2Α του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης, προσαρμοσμένη στα χρονικά περιθώρια της μίας ή δύο ωρών ανά μάθημα, σύμφωνα με την παρ. 2β’ του άρθρου 120 του ν.4610/2019 (Α΄ 70) , όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 86 του ν.4823/2021 (Α΄ 136).

ββ) Εργαστηριακά Μαθήματα Σχεδιαστικού Περιεχομένου

H εξέταση και η αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των εργαστηριακών μαθημάτων σχεδιαστικού περιεχομένου «Οικοδομικό και Τοπογραφικό Σχέδιο» του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού, «Γραμμικό Σχέδιο» και «Ελεύθερο Σχέδιο» του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στην υποπερ. ββ) της περ. β) της παρ. 2Α του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης.

Β. ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Για την εξέταση και την αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων των Π.ΕΠΑ.Λ., που έχουν χαρακτηριστεί ως «μη εξεταζόμενα», σύμφωνα με το άρθρο 1 και τους πίνακες του παραρτήματος, ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται στην υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργική απόφαση. Αναλυτικότερα:

α. Μαθήματα Γενικής Παιδείας

Η εξέταση των μαθημάτων Γενικής Παιδείας πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στις υποπερ. αα), ββ) και γγ) της περ. α) της παρ. 2Β του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης.

β. Μαθήματα Τομέα

αα) Θεωρητικά μαθήματα και θεωρητικό μέρος μεικτών μαθημάτων
H εξέταση και η αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των θεωρητικών μαθημάτων και του θεωρητικού μέρους των μεικτών Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) της παρ. 2Β του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης.

ββ) Εργαστηριακά μαθήματα και εργαστηριακό μέρος μεικτών μαθημάτων
H εξέταση και η αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των τετραμήνων των εργαστηριακών μαθημάτων και του εργαστηριακού μέρους των μεικτών Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων των Τομέων πραγματοποιείται όπως προβλέπεται στην υποπερ. ββ) της περ. β) της παρ. 2Β του άρθρου 2 της υπό στοιχεία Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β΄ 1675) υπουργικής απόφασης.

Άρθρο 3 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Προσαρτάται το κάτωθι παράρτημα:

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
«ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ» ΚΑΙ «ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ» ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΠΑ.Λ.

(κατά τις τελικές προαγωγικές εξετάσεις σχολικού έτους 2022-2023 και εφεξής)

Α΄ ΤΑΞΗ Π.ΕΠΑ.Λ.

«ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ» ΜΑΘΗΜΑΤΑ στην Α΄ ΤΑΞΗ: Επτά (7) μαθήματα γενικής παιδείας

Ι. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1 AΛΓΕΒΡΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 2 ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΧΗΜΕΙΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
(διακριτά διδακτέα αντικείμενα Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία)
ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΑΓΓΛΙΚΑ) ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
9 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 7

1 Μαθηματικά: Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Άλγεβρα και β) Γεωμετρία
2 Φυσικές Επιστήμες: Ενιαίο μάθημα με τρεις κλάδους: α) Φυσική, β) Χημεία και γ) Βιολογία

ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΓΕΩΡΓΙΑ, ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ

Β΄ ΤΑΞΗ Π.ΕΠΑ.Λ.

«ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ» ΜΑΘΗΜΑΤΑ στη Β΄ ΤΑΞΗ: Επτά (7) μαθήματα, 4 γενικής παιδείας + 3 τομέα (μόνον το θεωρητικό μέρος των μαθημάτων)

Ι. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1 AΛΓΕΒΡΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 2 ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΧΗΜΕΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΑΓΓΛΙΚΑ) ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
9 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 4

1 Μαθηματικά: Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Άλγεβρα και β) Γεωμετρία
2 Φυσικές Επιστήμες: Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Φυσική και β) Χημεία

ΙΙ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΙΙ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1. ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΑΡΧΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
4 ΖΩΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
5 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΠΙΟΥ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 EΞΥΠΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
2. ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS) ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΧΡΗΣΗ Η/Υ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
9 ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
3. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
3 ΑΡΧΕΣ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΚΤΙΡΙΑΚΑ EΡΓΑ ΚΑΙ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΓΡΠΑΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
4. ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
5. ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ (ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ) ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
2 ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟ (ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ) ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
7 ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
6. ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
2 ΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΥΞΗΣ- ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ, ΜΕΚ ΚΑΙ ΑΠΕ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ- ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
6 ΒΑΣΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
7. ΤΟΜΕΑΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ Ι – ΝΑΥΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
2 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΛΟΙΟΥ Ι ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΑΞΙΟΠΛΟΪΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΝΑΥΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
5 ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ – ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ 3 ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3

3 Οι μαθητές/τριες επιλέγουν ένα (1) από τα ακόλουθα δύο (2) Ειδικά Μαθήματα:

α/α ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 Ναυτική Τέχνη – Έκτακτες Ανάγκες ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 Αντοχή Υλικών - Εφαρμογές ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8. ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
2 ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
3 ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
(Θεωρητικό μέρος)
5 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
9. ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ -ΠΡΟΝΟΙΑΣ -ΕΥΕΞΙΑΣ
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Ι ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΜΕΑ - ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΟΜΕΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Α 4 ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Β 4 ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
ΣΥΝΟΛΟ «Γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ: 3
4 Οι μαθητές/τριες επιλέγουν δύο από τα Ειδικά Μαθήματα που αναφέρονται ακολούθως:
ΕΠΙΛΟΓΗΣ
α/α ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1 ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ Ι ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
2 ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
3 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ EΚΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Ι ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
4 ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Ι ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
5 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
6 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ Ι ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
7 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΑ Ι ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
8 ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ι ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ
9 ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑ Ι ΜΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ

 Η ισχύς της παρούσας υπουργικής απόφασης αρχίζει από το σχολικό έτος 2022-2023.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΖΩΗ ΜΑΚΡΗ

 

Σχετικά Άρθρα