ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-2026
Αρ.Πρωτ.109862/Δ7/10-09-2025/ΥΠΑΙΘΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
ΤΜΗΜΑ Δ’ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ Α’, Β’
Πληροφορίες : Σ. Μ. Καραμαλάκου - Λάππα - Σ.Παπαδημητρίου
Τηλ. : 210 344 3286, 2222, 3042, 3820
Θέμα: Πρόσκληση προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων πρόσληψης στο Ψηφιακό Φροντιστήριο για τη παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2025 - 2026
ΣΧΕΤ.: Η υπό στοιχεία 66420/Δ7/05.06.2025 Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Καθορισμός διαδικασίας και επιμέρους κριτηρίων για την επιλογή εκπαιδευτικών για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο)» (Β΄3338
Ι. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
1. Οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να παρέχουν την ψηφιακή εκπαίδευση που αναφέρεται στην περ.α της παρ. 2 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21) διδάσκουν το απόγευμα μετά το πέρας μαθημάτων των Ημερησίων Λυκείων μέχρι εννέα (9) ώρες των σαράντα πέντε (45) λεπτών την εβδομάδα με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία και στο υπόλοιπο ωράριό τους παρέχουν ασύγχρονη εξ αποστάσεως προετοιμασία της διδασκαλίας, προσφέρουν εποικοδομητική ανατροφοδότηση και προετοιμασία δοκιμασιών.
2. Οι ως άνω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά καθήκοντά τους στους κάτωθι αναφερόμενους τομείς: α) ανάπτυξη προγράμματος σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών, β) σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος των διαδικτυακών μαθημάτων με βάση τα θέματα που εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις, γ) δημιουργία ενότητας με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης, δ) διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας σαράντα πέντε (45) λεπτών μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, ε) ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού, μέσω παρουσιάσεων, κουΐζ και άλλων πηγών πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης, στ) αξιολόγηση και ανατροφοδότηση η οποία επιτυγχάνεται μέσω σχεδιασμού και διαχείρισης διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους/τις μαθητές/τριες και ζ) άλλες δραστηριότητες συναφείς με την διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.
ΙΙ. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
1. Για τους/τις προσωρινούς/ές αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς ορίζεται ότι ο χρόνος πρόσληψής τους λογίζεται ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας.
2. Στην πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία που παρέχεται από τους/τις εκπαιδευτικούς της παρ. 1, αποδίδεται η μοριοδότηση, που προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), προσαυξημένη κατά 50%, ήτοι μία και μισή (1,5) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, με ανώτατο όριο μοριοδότησης τις δεκαπέντε (15) μονάδες, ανά σχολικό έτος.
ΙΙI. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
Σε περίπτωση μη κάλυψης των αναγκών του Ψηφιακού Φροντιστηρίου με αποσπάσεις διορισμένων εκπαιδευτικών, δύνανται να προσλαμβάνονται προσωρινοί/ες αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί, οι οποίοι/ες περιλαμβάνονται στους αξιολογικούς πίνακες, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), και στο πρόσωπο των οποίων θα πρέπει μεταξύ των κάτωθι αναφερόμενων προϋποθέσεων να συντρέχει και η επιπρόσθετη προϋπόθεση πενταετούς διδακτικής εμπειρίας.
Συγκεκριμένα, πρέπει να:
α) είναι Έλληνες πολίτες,
β) είναι πολίτες κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά τα οριζόμενα στον ν. 2431/1996 (Α’ 175),
γ) είναι Βορειοηπειρώτες, Κύπριοι ομογενείς και ομογενείς αλλοδαποί, οι οποίοι προέρχονται από την Κωνσταντινούπολη και από τα νησιά Ίμβρο και Τένεδο και ομογενείς εξ Αιγύπτου, υπό την προϋπόθεση ότι η ιδιότητά τους ως Ελλήνων, κατά το γένος και τη συνείδηση, αποδεικνύεται με άλλους τρόπους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν.δ. 3832/1958 (Α’ 128), χωρίς να απαιτείται πιστοποιητικό ελληνικής ιθαγένειας,
δ) έχουν την υγεία που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων τους αναφορικά με την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21), σύμφωνα με τα οριζόμενα στη παρ. 1 του άρθρ. 7 του ν. 4210/2013, (Α’ 254),
ε) μην συντρέχει στο πρόσωπό τους κώλυμα διορισμού/πρόσληψης σύμφωνα με τα άρθρα 8 και 9 του ν. 3528/2007 (Α’ 26) και την παρ. 1 του άρθρου 41 του ν. 4301/2014 (Α’ 223), ούτε κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης πρόσληψής τους, ούτε κατά το χρόνο της πρόσληψης,
στ) εμπίπτουν στο όριο ηλικίας,
ζ) να μην έχουν κριθεί ως μη κατάλληλοι για παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης της περ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21) από την Επιστημονική Επιτροπή της παρ. 5 του άρθρου 26 Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21) και
η) οι άρρενες κατά το χρόνο πρόσληψής τους πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές υποχρεώσεις τους ή να έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές κατά τη συνδυαστική εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 3528/2007 (Α’ 26) και του άρθρου 29 του ν. 4440/2016 (Α’ 224).
Ως ανώτατο όριο ηλικίας ορίζεται το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος, ενώ ως κατώτατο ορίζεται το εικοστό πρώτο (21ο) έτος. Για τη συμπλήρωση του ανώτατου ορίου ηλικίας ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης, ενώ για τη συμπλήρωση του κατώτατου ορίου ηλικίας, ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 1η Ιανουαρίου του έτους γέννησης κατά τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρ. 6 του ν. 3528/2007 (Α’ 26).
IV. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ – ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία οι υποψήφιοι/ες προσωρινοί/ές αναπληρωτές/τριες υποβάλλουν ηλεκτρονικά κατόπιν πρόσκλησης που εκδίδεται από την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού:
(i) αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – υπεύθυνη δήλωση (υποχρεωτικό),
(ii) βιογραφικό σημείωμα (υποχρεωτικό),
(iii) τίτλους σπουδών (προαιρετικό),
(iv) πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου Β1 ή επιπέδου Β ή Β2 (προαιρετικό),
(v) βεβαίωση εμπειρίας σε πανελλαδικές εξετάσεις (θεματοδότης ή βαθμολογητής ή υπεύθυνος μαθήματος σε Βαθμολογικό Κέντρο) (προαιρετικό),
(vi) βεβαιώσεις διδακτικής εμπειρίας σε δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς (βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα ή/και βεβαίωση Διεύθυνσης Εκπαίδευσης). Οι βεβαιώσεις διδακτικής εμπειρίας σε ιδιωτικούς φορείς απαιτείται να ακολουθούν το πρότυπο βεβαίωσης ασφαλιστικού φορέα ΕΦΚΑ της συνολικής προϋπηρεσίας για χρήση ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙ (υποχρεωτικό) και
(vii) ένα βιντεοσκοπημένο μάθημα επιμελεία του/της ενδιαφερόμενου/ης. Το βιντεοσκοπημένο μάθημα της περίπτωσης (v) είναι διάρκειας τεσσάρων (4) έως επτά (7) λεπτών και αφορά εξ αποστάσεως διδασκαλία σε ενότητα/κεφάλαιο από τη διδακτέα ύλη πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ), του Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) και Δ’ τάξης Λυκείου ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. που ο/η υποψήφιος/α προσωρινός/ή αναπληρωτής/ τρια έχει δηλώσει να διδάξει (υποχρεωτικό). Στο ως άνω βιντεοσκοπημένο μάθημα υποχρεωτικά πρέπει να εμφανίζεται το πρόσωπο του/της υποψήφιου/ας προσωρινού/ής αναπληρωτή/τριας. Σε αντίθετη περίπτωση δεν λαμβάνεται υπόψη το βιντεοσκοπημένο μάθημα και ο/η υποψήφιος/α αποκλείεται από τη διαδικασία επιλογής.
Οι υποψήφιοι/ες προσωρινοί/ές αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί επιλέγονται εάν και εφόσον συντρέχουν στο πρόσωπό τους, πέραν των ως άνω αναφερόμενων προϋποθέσεων, και τα κάτωθι επιμέρους κριτήρια, τα οποία αποτιμώνται ως εξής:
Κριτήρια | Βαθμολογία | Βάση |
Α. Γενική παρουσία | 35 (ανώτατο όριο) |
|
Α1. Συγκρότηση σκέψης - λόγου | 20 | 12 |
Α2. Επικοινωνιακές δεξιότητες | 15 | 8 |
Β. Επιστημονική Κατάρτιση – Εμπειρία | 30 (ανώτατο όριο) |
|
Β1. Διδακτορικό δίπλωμα που έχει μοριοδοτηθεί στον αξιολογικό πίνακα του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) | 12 |
|
Β2. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που έχει μοριοδοτηθεί στον αξιολογικό πίνακα του άρθρου 63 του ν.4589/2019 (Α’ 13) | 8 |
|
Β3. Εμπειρία σε πανελλαδικές εξετάσεις (θεματοδότης ή βαθμολογητής ή υπεύθυνος μαθήματος σε Βαθμολογικό Κέντρο) | 2 |
|
Β4. Διδακτική προϋπηρεσία σε δημόσια ή ιδιωτική σχολική μονάδα σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα του ίδιου κλάδου με την προκηρυσσόμενη θέση | 2 μονάδες το διδακτικό έτος (1 το τετράμηνο) και μέχρι 6 μονάδες. Χρόνος μικρότερος του τετράμηνου δεν λαμβάνεται υπόψη. |
|
Β5.1. Πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) επιπέδου Β ή Β2 | 2 |
|
Β5.2. Πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και& Τ.Π.Ε.) επιπέδου Β1 | 1,5 |
|
Β5.3. Πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α’ επιπέδου, εφόσον έχει μοριοδοτηθεί στον αξιολογικό πίνακα του άρθρου 63 του ν.4589/2019 (Α’ 13) (Τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ86) | 1 |
|
Αν ο/η υποψήφιος/α κατέχει δικαιολογητικά περισσότερα του ενός στην ομάδα κριτηρίων Β5 (Τ.Π.Ε.) βαθμολογείται μόνο το ανώτερο | ||
Γ. Βιντεοσκοπημένο μάθημα | 35 (ανώτατο όριο) |
|
Γ1. Ολοκληρωμένη εξ αποστάσεως διδασκαλία σε μορφή video 4-7 λεπτών σύμφωνα με τις προδιαγραφές της παρ.3 σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα | 35 | 20 |
ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΝΑΔΩΝ | 100 (ανώτατο όριο) |
|
H αποτίμηση των κριτηρίων της κατηγορίας Α΄ «Γενική Παρουσία» γίνεται κατόπιν διά ζώσης συνέντευξης ενώπιον της τριμελούς επιτροπής της περ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21). Στη συνέντευξη καλείται κατά ανώτατο όριο ο τριπλάσιος αριθμός υποψηφίων σε σχέση με τον αριθμό των θέσεων που κάθε φορά απαιτούνται για τη λειτουργία της ψηφιακής εκπαίδευσης της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 26Α του ως άνω νόμου, που έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα μόρια στη Β’ και Γ’ κατηγορία κριτηρίων, και τουλάχιστον τη βάση επιλογής στη Γ’ κατηγορία κριτηρίων, ήτοι είκοσι (20) μονάδες. Υποψήφιος/α που δεν παρουσιάζεται στη συνέντευξη αποκλείεται της διαδικασίας επιλογής.
Σε περίπτωση ισοψηφίας, για την επιλογή, προηγείται κατά σειρά ο/η υποψήφιος/α με τον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία κριτηρίων Γ’, ο/η υποψήφιος/α με τον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία κριτηρίων Α’, ο/η υποψήφιος/α με τον μεγαλύτερο βαθμό στην κατηγορία κριτηρίων B’, και, τέλος, ο/η υποψήφιος/α με την καλύτερη σειρά στους αξιολογικούς πίνακες, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).
Οι εκπαιδευτικοί κατατάσσονται σε αξιολογικούς πίνακες (i) για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, (ii) για τη γενική εκπαίδευση, οι οποίοι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με βάση το σύνολο των μονάδων που συγκέντρωσαν ανά κατηγορία κριτηρίων, όπως αυτά περιγράφονται ανωτέρω και στην παρ. 3 του άρθρου 8 αντίστοιχα, με αναφορά στον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής τους. Στον αξιολογικό πίνακα περιλαμβάνονται οι υποψήφιοι/ες που συγκεντρώνουν τουλάχιστον τη βάση επιλογής στα κριτήρια των κατηγοριών Α’ και Γ’.
V. ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
1. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής (Α.Β.Ε.Ε.Α.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α, κατόπιν εισήγησης της τριμελούς επιτροπής της περ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21), επιλέγονται οι προς πρόσληψη για το Ψηφιακό Φροντιστήριο προσωρινοί/ές αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί, από τους πίνακες της προηγούμενης παραγράφου IV, κατά φθίνουσα σειρά κατάταξης.
2. Η απόφαση επιλογής της παρ. 1 κοινοποιείται στη Διεύθυνση Διορισμών – Προσλήψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για τη σύνταξη σχετικής απόφασης πρόσληψης των επιλεγέντων/εισών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο προσωρινών αναπληρωτών/τριών εκπαιδευτικών και η οποία εκδίδεται από το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
3. Οι προσωρινοί/ες αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί συνάπτουν σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, περιοχή όπου εδρεύει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Κατά την κατάρτιση της σύμβασης εργασίας το ελληνικό Δημόσιο εκπροσωπείται από τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, και οι προσωρινοί/ες αναπληρωτές/τριες τοποθετούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης της περ. α της παρ. 2 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21).
4. Δεν μπορούν να αναλάβουν υπηρεσία:
- Όσοι/ες είναι ιδιοκτήτες/τριες φροντιστηρίων ή διδάσκουν σε αυτά, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε ιδιωτικά σχολεία, με πλήρες ή μειωμένο ωράριο.
- Όσοι/ες κατέχουν θέση εκπαιδευτικού σε δημόσια εκπαίδευση άλλης χώρας.
- Όσοι/ες εκπαιδευτικοί: α) ήδη εμπίπτουν στις κυρώσεις της παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), και β) της παρ. 4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102).
5. Δεν επιτρέπεται η ύπαρξη δύο συμβάσεων εκπαιδευτικού στο πλαίσιο αρμοδιότητας της ίδιας ή διαφορετικής υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.. Το κώλυμα του ανωτέρω εδαφίου αίρεται στην περίπτωση αποδεδειγμένης έλλειψης υποψηφίων εκπαιδευτικών και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που τάσσονται από τις κατά περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
6. Στην περίπτωση, κατά την οποία ο/η εκπαιδευτικός προσληφθεί ως προσωρινός/ή αναπληρωτής/τρια για την κάλυψη των αναγκών του Ψηφιακού Φροντιστηρίου και δεν αναλάβει υπηρεσία ή παραιτηθεί μετά από την ανάληψη υπηρεσίας, εφαρμόζεται η παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).
7. Στην περίπτωση, κατά την οποία ο/η εκπαιδευτικός προσληφθεί ως προσωρινός/ή αναπληρωτής/τρια στη Γενική Εκπαίδευση ή Ειδική Αγωγή και παραιτηθεί για να αναλάβει υπηρεσία στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, δεν εφαρμόζεται η παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13).
VI. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ
Οι αιτήσεις με τα δικαιολογητικά υποβάλλονται από τους/ τις ενδιαφερόμενους/ες στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΙΕΠ
• https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home
• Από 10.09.2025 (ώρα 14.00) έως και 18.09.2025 (ώρα 17.00)
VII. ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
1. Η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής προϋποθέτει ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της παρούσας.
2. Η παρούσα αναρτάται στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ, καθώς και στον ιστότοπο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με τα συνημμένα αυτής σε μορφή αρχείου word.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι
Α. Πίνακας θέσεων για πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.
A/A | Μάθημα | Ειδικότητα | Αριθμός θέσεων |
1, | Αρχαία Ελληνικά | ΠΕ02 | 2 |
2, | Νέα Ελληνικά | ΠΕ02 | 1 |
3, | Ιστορία | ΠΕ02 | 1 |
4, | Μαθηματικά | ΠΕ03 | 2 |
5, | Χημεία | ΠΕ04.02, ΠΕ85 (με πτυχίο Χημικών Μηχανικών) | 4 |
6, | Φυσική | ΠΕ04.01 | 2 |
7, | Βιολογία | ΠΕ04 (04, 03) | 4 |
8, | Πληροφορική | ΠΕ86 | 3 |
9, | Οικονομία | ΠΕ80 (με προτεραιότητα πρώην ΠΕ09) | 2 |
10, | Γραμμικό Σχέδιο | ΠΕ89.01, ΠΕ81 | 1 |
11, | Ισπανικά | ΠΕ40 | 2 |
12, | Ιταλικά | ΠΕ34 | 1 |
Β. Πίνακας θέσεων για πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
A/A | Μάθημα | Ειδικότητα | Αριθμός θέσεων |
1, | Αρχές Οικονομικής Θεωρίας | ΠΕ80 (κατά προτεραιότητα στους εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στον πρώην κλάδο ΠΕ09) | 1 |
2, | Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης | ΠΕ80 (κατά προτεραιότητα στους εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στον πρώην κλάδο ΠΕ09, ΠΕ18.02) | 1 |
3, | Αρχιτεκτονικό Σχέδιο | ΠΕ81 (κατά προτεραιότητα σε εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.01, ΠΕ12.02, ΠΕ17.01, ΠΕ17.05) | 1 |
4, | Τεχνολογία Υλικών | ΠΕ89.01 | 1 |
5, | Στοιχεία ψύξης – Κλιματισμού | ΠΕ82 (κατά προτεραιότητα στους εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.06) | 1 |
6, | Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων | ΠΕ82 (κατά προτεραιότητα στους εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.06) | 1 |
7, | Κινητήρες Αεροσκαφών | ΠΕ82 (κατά προτεραιότητα στους εκπ/κούς με πτυχία που αντιστοιχούν στους πρώην κλάδους ΠΕ12.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.06, ΠΕ18.18, ΠΕ18.31, ΠΕ18.32) | 1 |
8, | Ναυτικές Μηχανές | ΠΕ82 (κατά προτεραιότητα σε εκπαιδευτικούς με πτυχία που αντιστοιχούν στον πρώην κλάδο ΠΕ18.31) | 1 |
9, | Ναυσιπλοΐα ΙΙ | ΠΕ90 | 1 |
10, | Προγραμματισμός Υπολογιστών | ΠΕ86 | 1 |
11, | Ανατομία – Φυσιολογία ΙΙ | ΠΕ87.01 ή ΠΕ87.07 ή ΠΕ87.02 ή ΠΕ87.08 ή ΠΕ87.03 ή ΠΕ87.04 | 1 |
12, | Υγιεινή | ΠΕ87 | 1 |
Γ. Πίνακας θέσεων ανά ειδικότητα για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)
A/A | Μάθημα | Ειδικότητα | Αριθμός |
1, | Μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ02 (Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Νέα Ελληνικά, Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Ιστορία) | ΠΕ02 ΕΑΕ | 1 |
2, | Μαθήματα φυσικών επιστημών ( Φυσική, Χημεία, Βιολογία) | ΠΕ04 ΕΑΕ | 1 |
3, | Μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ80, κατά προτεραιότητα πρώην ΠΕ09 (οικονομία, αρχές οικονομικής θεωρίας, αρχές οργάνωσης και διοίκησης) | ΠΕ80 ΕΑΕ | 1 |