Αιτήσεις Επιμόρφωσης σε Συμβουλευτική / Επαγγελματικό Προσανατολισμό ΕΚΠΑ

Εκτύπωση  

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ / ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Εθνικόν & Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης
και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας

Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα διάρκειας οκτώ (8) μηνών/400 ωρλων

«Εκπαίδευση συμβούλων επαγγε λματικού προσανατολισμού & σταδιοδρομίας στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη σύγχρονων παρεμβάσεων με την αξιοποίηση αφηγηματικών και αναστοχαστικών τεχνικών»

4ο Έτος - 6ος Κύκλος
από
29 Μαρτίου 2021 έως 28 Νοεμβρίου 2021

1. Ομάδα στόχος & απαιτούμενα τυπικά προσόντα

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού & σταδιοδρομίας,
  • εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της δημόσιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης οι οποίοι επιθυμούν να ενημερωθούν για τις επιστημονικές εξελίξεις σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού και να δοκιμάσουν νέες, σύγχρονες τεχνικές συμβουλευτικής,
  • εκπαιδευτικούς που χρειάζονται μόρια για το σύστημα διορισμών Α.Σ.Ε.Π. (αναπληρωτές) ή για την εξέλιξή τους στις διοικητικές βαθμίδες.
  • εργαζόμενους στο χώρο της ψυχικής υγείας, που ενδιαφέρονται να ειδικευθούν σε νέες προσεγγίσεις, να τις αξιοποιήσουν στο χώρο εργασίας τους και να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες.

Απαιτούμενα προσόντα:

Για την επιτυχή παρακολούθηση και ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο και βασικές γνώσεις χειρισμού υπολογιστή.

Το πρόγραμμα είναι ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες των ενηλίκων εκπαιδευόμενων, οι οποίοι:

  • Έχουν σαφείς, συνειδητοποιημένους επαγγελματικούς/εργασιακούς στόχους και επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητές τους με σκοπό την προσωπική και εργασιακή τους εξέλιξη.
  • Έχουν ήδη κατακτήσει ένα υψηλό επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων και επομένως έχουν ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες και στόχους και προτιμούν να επιλέγουν οι ίδιοι σε ποια σημεία της εκπαιδευτικής ύλης θα εστιάσουν περισσότερο ή λιγότερο.
  • Είναι έμπειροι μαθητές: Χρειάζονται καθοδήγηση στη διαδικασία μάθησης, δίχως όμως αυτή να έχει τη μορφή της αυστηρής επιτήρησης.
  • Έχουν περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και θέλουν να τον αξιοποιούν όσο το δυνατόν καλύτερα.

2. Σκοπός του προγράμματος 

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη σύγχρονων παρεμβάσεων επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής σταδιοδρομίας με την αξιοποίηση αφηγηματικών και αναστοχαστικών τεχνικών.

Η τεχνολογική πρόοδος και οι αλλαγές στις εργασιακές δομές δείχνουν ότι η επαγγελματική προετοιμασία και ο σχεδιασμός σταδιοδρομίας απαιτεί μεγαλύτερη προσωπική ευθύνη, δια βίου μάθηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων και χαρακτηριστικών που θα είναι πρωταρχικής σημασίας για το μέλλον.

Ως αποτέλεσμα, βασική πρόκληση για τους συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας δεν είναι πλέον η παροχή βοήθειας για τη χάραξη μιας γραμμικής επαγγελματικής πορείας και την αναζήτηση επαγγέλματος που να ταιριάζει με τα προσωπικά χαρακτηριστικά αλλά η υποστήριξη και καθοδήγηση στην ανάπτυξη και τη διαμόρφωση επαγγελματικών σχεδίων, με βάση τη σημασία που το άτομο αποδίδει στην εργασία και τη ζωή του ευρύτερα.

Αυτή η αλλαγή της προσέγγισης της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας υπογραμμίζει την ανάδυση των αφηγηματικών και αναστοχαστικών τεχνικών στην παροχή υπηρεσιών επαγγελματικού προσανατολισμού, διευρύνοντας τις δυνατότητες της συμβουλευτικής διαδικασίας, καθώς υιοθετείται μια ολιστική προσέγγιση για τη σταδιοδρομία, θεωρώντας την αναπόσπαστο τμήμα της συνολικής ζωής του ατόμου.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα συνδέει τη θεωρία με την πρακτική εφαρμογή, καθώς οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να επιδεικνύουν τις παραπάνω τεχνικές σε ένα σενάριο μικρο-συμβουλευτικής με τη μορφή βιντεοσκοπημένης συνεδρίας.

Έμφαση δίνεται στην εφαρμογή βιωματικών δράσεων και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων συμβουλευτικής και αποτελεσματικής επικοινωνίας για την αποτελεσματική χρήση των παραπάνω τεχνικών.

Παράλληλα, θα διεξαχθούν εισηγήσεις οι οποίες θα αξιοποιήσουν σύγχρονα ζητήματα που συνδέονται με το σχεδιασμό και τη διερεύνηση της σταδιοδρομίας μαθητών και ενηλίκων, ενώ θα συζητηθούν θέματα που σχετίζονται με την επάρκεια του συμβούλου επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας στο σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό περιβάλλον.

3. Επιστημονική Υπεύθυνη

Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος είναι η Επίκουρη Καθηγήτρια του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Κατερίνα Αργυροπούλου, η οποία έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος.

Η Κατερίνα Αργυροπούλου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Λήψης Επαγγελματικών Αποφάσεων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α.. Έχει κάνει μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει πολυετή ενεργή ενασχόληση με το γνωστικό αντικείμενο της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, καθώς και συμμετοχή σε πολλά εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα.

Στο ερευνητικό και συγγραφικό της έργο περιλαμβάνεται η επιμέλεια 2 βιβλίων για τη λήψη επαγγελματικών αποφάσεων και τον σχεδιασμό σταδιοδρομίας, δημοσιεύσεις σημαντικού αριθμού εργασιών σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά ή αυτοτελείς τόμους, ενώ ανακοινώσεις της έχουν παρουσιαστεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις σύγχρονες προσεγγίσεις και τα μοντέλα σταδιοδρομίας, στη λήψη επαγγελματικών αποφάσεων, καθώς και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διερεύνησης και σχεδιασμού σταδιοδρομίας.

Είναι μέλος είναι μέλος εθνικών και διεθνών επιστημονικών εταιρειών.

Από τον Ιούλιο του 2020 είναι Διευθύντρια του Εργαστηρίου Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ.

4. Εκπαιδευτικοί στόχοι προγράμματος

Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να αποκτήσουν:

Γνωστικές δεξιότητες:

  1. Κατανόηση και ανάλυση ειδικών ζητημάτων και παραγόντων που επηρεάζουν το σχεδιασμό σταδιοδρομίας και τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών και ενηλίκων στο σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό περιβάλλον
  2. Εξοικείωση με το περιεχόμενο των σύγχρονων προσεγγίσεων στην παροχή υποστήριξης επαγγελματικού σχεδιασμού και διερεύνησης σταδιοδρομίας
  3. Αξιοποίηση των αφηγηματικών και αναστοχαστικών τεχνικών στην πρακτική του επαγγελματικού προσανατολισμού και τη συμβουλευτική σταδιοδρομίας
  4. Ανάπτυξη των δεξιοτήτων συμβουλευτικής & αποτελεσματικής επικοινωνίας
  5. Κατανόηση και εφαρμογή της μεθοδολογίας και των βημάτων σχεδιασμού μικρο-συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας
  6. Ανάπτυξη επαγγελματισμού και συναίσθησης του ρόλου του συμβούλου επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας

Ψυχοκινητικές δεξιότητες:

  1. Ανάπτυξη ικανότητας χρήσης των αφηγηματικών και αναστοχαστικών τεχνικών στην πρακτική του επαγγελματικού προσανατολισμού και τη συμβουλευτική σταδιοδρομίας ανάλογα με τις ανάγκες μαθητών και ενηλίκων σε διάφορα στάδια της ζωής.
  2. Εξάσκηση στην υλοποίηση μικρο-συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας, με την αξιοποίηση αφηγηματικών και αναστοχαστικών τεχνικών και τη χρήση των βασικών δεξιοτήτων συμβουλευτικής.
  3. Διαμόρφωση νοοτροπίας του σύνθετου ρόλου του συμβούλου επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας.

Συμπεριφορές/Στάσεις:

  1. Εξοικείωση με ειδικές τεχνικές και καινοτόμες προσεγγίσεις επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, σε διάφορες ομάδες πληθυσμού μαθητών και ενηλίκων,
  2. Ανάπτυξη προβληματισμού και δημιουργικής ανατροφοδότησης μέσω του αναστοχασμού και της αξιολόγησης,
  3. Ικανότητα αξιοποίησης των αποκτηθεισών γνωστικών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων στη σύνθεση του επαγγελματικού προφίλ μαθητών και ενηλίκων, με σκοπό τον σχεδιασμό και τη διερεύνηση της σταδιοδρομίας τους.

4. Διδακτικές Ενότητες

Τίτλος διδακτικής ενότητας Εισηγητές
01. Εκπαίδευση, κοινωνία και αγορά εργασίας: η θέση και ο ρόλος του συμβούλου απέναντι στις σύνθετες κοινωνικές προκλήσεις Αντιγόνη - Άλμπα Παπακωνσταντίνου
Επίκουρη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
02. Ζητήματα επαγγελματικού προσανατολισμού & σταδιοδρομίας μαθητών και νέων ενηλίκων στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον Μαρία Τερζάκη
Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας (MSc.), Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

03. Σχεδιασμός ή επανασχεδιασμός σταδιοδρομίας. Πολυπολιτισμική συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός

---

Γλωσσικές και Δομικές Συμβάσεις της Αφήγησης

Νίκος Μουράτογλου
Εκπαιδευτικός, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας B.A. - Grad.D. - M.A. - M.Ed. - Ph.D. Student

---

Αθανάσιος Μιχάλης
Επίκουρος Καθηγητής ΕΚΠΑ στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Μητρικής και ως Δεύτερης Γλώσσας και με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών

04. Σύγχρονες προσεγγίσεις στη θεωρία και την πράξη του επαγγελματικού προσανατολισμού και της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας
Η αφηγηματική προσέγγιση του «Σχεδιασμού Ζωής» στον σχεδιασμό και τη διερεύνηση της σταδιοδρομίας
Κατερίνα Μικεδάκη
Ψυχολόγος, Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας (MSc.)
05. Δεξιότητες συμβουλευτικής στις σύγχρονες προσεγγίσεις επαγγελματικού προσανατολισμού Σοφία Παπαθεοδώρου
Ψυχολόγος, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας (MSc.)
06. Σχεδιάζοντας Ιστορίες Ζωής στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας, τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και την Επαγγελματική Αξιολόγηση Ασπασία Καραβία
Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας
07. Η παρέμβαση κατασκευής ζωής «Κατασκευάζοντας τη μελλοντική, με νόημα, ζωή μου» στην παροχή υπηρεσιών επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας. Νίκος Μουράτογλου
Εκπαιδευτικός, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας B.A. - Grad.D. - M.A. - M.Ed. - Ph.D. Student
08. Ελπίδα: Νέα προοπτική στη ζωή και τη σταδιοδρομία Αριστείδης Λορέντζος
Ψυχολόγος, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας
09. Σχεδιασμός σεναρίου μικροσυμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Επίκουρη Καθηγήτρια Ε.Κ.Π.Α. στη Διδακτική Θετικών Επιστημών
10. Συνέργεια ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων στις μεταμοντέρνες παρεμβάσεις συμβουλευτικής για τη σταδιοδρομία Αργυρώ Χαροκοπάκη
Διδάκτωρ Επαγγελματικής Συμβουλευτικής & Εκπαιδευτικός
11. Ψυχολογική βιωσιμότητα & βιώσιμη επαγγελματική ανάπτυξη Κατερίνα Αργυροπούλου
Επίκουρη Καθηγήτρια Ε.Κ.Π.Α. στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τη Λήψη Επαγγελματικών Αποφάσεων
12. Αξιολόγηση στην εκπαίδευση:
Η περίπτωση της αξιολόγησης ενός προγράμματος επιμόρφωσης συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού και σταδιοδρομίας
Αναστασία Παπαδοπούλου
Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης

5. Διάρκεια προγράμματος, μέθοδος υλοποίησης

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι οκτώ (8) μήνες και αντιστοιχεί σε τετρακόσιες (400) ώρες εκπαίδευσης, με έναρξη τη Δευτέρα 29η Μαρτίου 2021 και λήξη την Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021.

Η μέθοδος που ακολουθείται στο πρόγραμμα είναι αυτή της Σύγχρονης (40 ώρες) και Ασύγχρονης (360 ώρες) Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Παρέχεται έτσι η δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα σε κάτοικους όλης της Ελλάδας, της Κύπρου αλλά και σε Έλληνες που διαμένουν στο εξωτερικό.

Στην επιμόρφωση ενηλίκων, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση επιτυγχάνει τα μέγιστα μαθησιακά αποτελέσματα, αξιοποιώντας καλύτερα τον διαθέσιμο χρόνο του εκπαιδευόμενου και δίνοντάς του περισσότερους βαθμούς ελευθερίας στο σχέδιο μελέτης του, όπως αρμόζει σε έναν ενήλικα, έμπειρο μαθητή.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος παρέχεται στους επιμορφούμενους εκπαιδευτική υποστήριξη από Ειδικούς Επιστήμονες με ιδιαίτερη επαγγελματική και συγγραφική καταξίωση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται σταδιακά, ανά διδακτική ενότητα, μέσω ειδικής πλατφόρμας.

Αυτό που χαρακτηρίζει την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης είναι η απλότητα στη χρήση.

Οι μόνες προϋποθέσεις για την αξιοποίηση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας από πλευράς τελικού χρήστη είναι η κατοχή υπολογιστή, σύνδεση στο διαδίκτυο και βασικές γνώσεις χρήσης υπολογιστών

Μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας ο εκπαιδευόμενος έχει πρόσβαση σε οδηγίες χρήσης και οδηγίες μελέτης που τον οδηγούν βήμα-βήμα στην εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς να του στερούν την ευελιξία στην επιλογή το τόπου και του χρόνου μελέτης.

Υπάρχουν τρεις διακριτοί ρόλοι χρηστών εντός της πλατφόρμας:

  1. Ο εκπαιδευόμενος: Μέσω της πλατφόρμας, μελετά το εκπαιδευτικό υλικό, διαβάζει ανακοινώσεις, ολοκληρώνει ασκήσεις και παραδίδει εργασίες σύμφωνα με τις οδηγίες μελέτης που του παρέχονται. Μέσα από την περιοχή συζητήσεων (forum) και μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων μπορεί να αλληλεπιδρά με τους εκπαιδευτές και τους άλλους εκπαιδευόμενους.
  2. Ο εκπαιδευτής: Σχεδιάζει και υλοποιεί την εκπαιδευτική διαδικασία. Παράγει το εκπαιδευτικό υλικό, αναρτά ανακοινώσεις, αναθέτει και αξιολογεί ασκήσεις και εργασίες, απαντά σε απορίες των εκπαιδευόμενων κ.λπ.. Είναι ταυτόχρονα εκπαιδευτής και σύμβουλος του εκπαιδευόμενου στη μαθησιακή διαδικασία.
  3. Ο διαχειριστής: Έχει την εποπτεία της πλατφόρμας. Παρέχει υποστήριξη, καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, τόσο στους εκπαιδευόμενους όσο και στους εκπαιδευτές ώστε να διασφαλίζεται η ποιοτική, απρόσκοπτη και απαλλαγμένη τεχνικών ή άλλων προβλημάτων υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος.

Τα κυριότερα εργαλεία της εκπαιδευτικής πλατφόρμας είναι

  • Ανακοινώσεις (πίνακας ανακοινώσεων)
  • Ασκήσεις (σύνολα ερωτήσεων διαφόρων τύπων)
  • Έγγραφα: Περιοχή όπου διατίθεται το εκπαιδευτικό υλικό κάθε διδακτικής ενότητας
  • Εργασίες (ατομικές ή ομαδικές εργασίες)
  • Ημερολόγιο του προγράμματος και του χρήστη
  • Συζητήσεις (Περιοχή forum, όπου διεξάγονται ασύγχρονες συζητήσεις επί θεμάτων που θέτουν οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα)

Τα εργαλεία αυτά συνδέονται μεταξύ τους, συμπληρώνουν το ένα το άλλο και όλα μαζί βοηθούν τον εκπαιδευόμενο στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων.

Η εκπαιδευτική διαδικασία περιλαμβάνει:

  • Θεωρία εμπλουτισμένη με παρουσιάσεις PowerPoint, πρόσθετη βιβλιογραφία & δικτυογραφία
  • Έντυπο Εκπαιδευτικό Υλικό: Το βιβλίο «Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Λήψη Επαγγελματικών αποφάσεων (αποστέλλεται με courier),
  • Βιντεοπαρουσιάσεις μελετών περίπτωσης,
  • Ασύγχρονη επικοινωνία εκπαιδευτή (συμβούλου) - εκπαιδευομένου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω ειδικής περιοχής συζητήσεων (forum) της εκπαιδευτικής πλατφόρμας
  • Ασκήσεις Αυτοαξιολόγησης, υλοποίηση σύντομων εργασιών
  • Αξιοποίηση της αφηγηματικής προσέγγισης του Σχεδιασμού Ζωής & Σταδιοδρομίας και η χρήση του εργαλείου: «Η Επαγγελματική μου ιστορία» (1η υποχρεωτική δραστηριότητα)
  • Αξιοποίηση της παρέμβασης «Κατασκευάζοντας τη μελλοντική, με νόημα, ζωή μου» (με τη χρήση της μεθοδολογίας του κοινού - audience methodology)
  • Προετοιμασία και υλοποίηση μικροσεναρίου συμβουλευτικής (2η υποχρεωτική δραστηριότητα)
  • Αξιοποίηση συνέργειας ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων στη συμβουλευτική σταδιοδρομίας και τον επαγγελματικό προσανατολισμό.
  • Πλήρη εκπαιδευτική υποστήριξη & ανατροφοδότηση μικροσεναρίου συμβουλευτικής
  • Εποπτεία εργασιών & μικροσεναρίου συμβουλευτικής.

6. Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων

Η αξιολόγηση γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας με:

  • Ερωτήσεις σύνθεσης αποκτηθείσας γνώσης και εμπειρίας
  • Σύνθεση σύντομων εργασιών με μελέτες περίπτωσης
  • Προετοιμασία και υλοποίηση σχεδίων και σεναρίων
  • Διαδικτυακή επικοινωνία εκπαιδευτή - εκπαιδευόμενου
  • Για τη διεξαγωγή του επιμορφωτικού προγράμματος ακολουθούνται αρχές της εκπαίδευσης επαγγελματιών για τις παρεμβάσεις Σχεδιασμού Ζωής.
  • Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται η υλοποίηση των δύο ατομικών εργασιών.

7. Μοριοδότηση - Χορήγηση πιστοποιητικού

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. στο οποίο αναγράφεται ο τίτλος του προγράμματος και η διάρκειά του. (βλ. υπόδειγμα πιστοποιητικού στην επόμενη σελίδα). Παρέχεται επίσης Europass Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού.

Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από την Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη του Προγράμματος, τον Πρόεδρο και τον Διευθυντή του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. και αποστέλλονται μετά τη λήξη του προγράμματος. Για τη χορήγηση πιστοποιητικού προϋπόθεση αποτελεί η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, το πιστοποιητικό δίνει:

  • 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές)
  • 0,5 Μόρια στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο 24,περίπτωση ββ και άρθρο 21, α)
  • 0,5 Μόρια σε υποψήφιους Διευθυντές και Υποδιευθυντές (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο 24,περίπτωση ββ και άρθρο 21, α)

Επίσης το πιστοποιητικό υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις επιμόρφωσης για ένταξη στο Υπομητρώο Στελεχών Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού επιπέδου Β’ (βασικού επιπέδου) του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (ΦΕΚ Β’ 317/06.02.2018).

Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από την Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη του Προγράμματος, τον Πρόεδρο και τον Διευθυντή του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. και αποστέλλονται μετά τη λήξη του προγράμματος. Για τη χορήγηση πιστοποιητικού προϋπόθεση αποτελεί η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Το πιστοποιητικό συνοδεύεται από συμπλήρωμα πιστοποιητικού Europass και προσφέρει 16 μονάδες ECVET (European Credit system for Vocational Education & Training). Το ECVET είναι το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Η χρήση του συστήματος ECVET επιτρέπει την αναγνώριση, μεταφορά και συσσώρευση πιστωτικών μονάδων μεταξύ προγραμμάτων από διαφορετικά εκπαιδευτικά κέντρα της Ευρωπαϊκής Ένωση

8. Δίδακτρα – Εκπτωτική Πολιτική

Το συνολικό κόστος φοίτησης ανέρχεται στα 570 ευρώ και καταβάλλεται σε τρεις δόσεις με την πρώτη δόση να καταβάλλεται με την επίσημη εγγραφή. Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε τραπεζικό λογαριασμό του Ε.Λ.Κ.Ε. - Ε.Κ.Π.Α. και εκδίδεται απόδειξη είσπραξης ή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα:

1η Κατηγορία: Έκπτωση 10 % (510 ευρώ, 1 ή 3 δόσεις)

  • Με εφάπαξ καταβολή του συνόλου των διδάκτρων σε μια δόση
  • Πολύτεκνοι - Τρίτεκνοι (πολύτεκνος ή μέλος πολύτεκνης οικογένειας)
  • Με ομαδική εγγραφή 2 ή περισσοτέρων ατόμων από τον ίδιο φορέα ή προσώπων με συγγένεια έως 2ου βαθμού

2η Κατηγορία: Έκπτωση 20% (450 ευρώ, 3 δόσεις)

  • ΑμεΑ και γονείς ανηλίκων ΑμεΑ
  • Άνεργοι
  • Αδιόριστοι, αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί
  • Γονείς μονογονεϊκών οικογενειών
  • Μεταπτυχιακοί φοιτητές/φοιτήτριες
  • Έχοντες ολοκληρώσει ένα άλλο πρόγραμμα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α.
  • Εργαζόμενοι σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής και της Κύπρου

 Οι ανωτέρω εκπτώσεις δεν συνδυάζονται μεταξύ τους.

Οδηγίες καταβολής (τραπεζικός λογαριασμός κ.λπ.) παρέχονται στους συμμετέχοντες μετά την υποβολή από αυτούς της αίτησης εγγραφής τους.

Η εγγραφή των συμμετεχόντων οριστικοποιείται με την εμπρόθεσμη κατάθεση της 1ης δόσης διδάκτρων. Σε περίπτωση αδυναμίας παρακολούθησης του προγράμματος εξ υπαιτιότητας του επιμορφούμενου, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται αλλά πιστώνονται για συμμετοχή σε επόμενο εκπαιδευτικό κύκλο.

9. Γραφείο υποστήριξης - Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε διευκρινιστική ερώτηση μπορείτε να επικοινωνείτε με τον διαχειριστή του προγράμματος στα στοιχεία επικοινωνίας που ακολουθούνi:

Γιάννης Τσιτσόπουλος
Διαχείριση & Υποστήριξη Προγραμμάτων Τηλεκπαίδευσης (e-Learning)
Τηλ.: 6977570195, 210 9328 523
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

10. Αίτηση Συμμετοχής

Η περίοδος υποβολής των αιτήσεων ολοκληρώνεται την Τετάρτη 24/03/2021.

Η αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα μπορεί να βρεθεί στο: https://bit.ly/SIMVOULEFTIKI_REGISTER

 


Εκτύπωση